Akşam sofrasına beraber oturmuştular.Masada ölüm sessizliği gibi bir şey vardı.Kimseden çıt çıkmıyordu.Eskidende böyle miydi?Araya kan girene kadar böyle değildi. "Tabağına dokunmamışsın." Emre cevap vermeyip suyunu yudumladı. "Özür dilerim.Şirkette olanlar için.Üzerine fazla geldim." Çatalı tabağına bırakıp Emreye baktı.Özür dilerken bile gözlerine bakmamıştı. "Neden özür diliyorsun ki?Hep yaptığın şeyi yaptın.Güvenmediğini bir kez daha söyledin." Aslanı nerden vurucağını iyi biliyordu. "Emre.Özür diledim." Aslana gülümseyip ayağa kalktı. "Keşke kolay olsa."
Yine masada yalnız kalmıştı.Her defasında aynı hatayı yapıyordu.Belkide Emrenin ona hiç ihanet etmemesini istiyordu.Bu yüzdendi acı sözleri. "Efendim." Düşüncelerinden sıyrılıp Musaya baktı. "Ne oldu?" Musa elindeki fotoğrafları masaya bıraktı.Fotoğrafları incelerken dudağının kenarı kıvrılmıştı.Kenan Emreyle buluşmuştu. "Musa,bir kuşu avucunda tutmak için ne yaparsın?" Kuş Emreydi. "Efendim, bir kuşu avucunuzda gereğinden fazla sıkarsanız ölür.Fazla boşlarsanız uçup gider.En iyi kafese koymak." Aslan gülümsedi. "Kafes mi?" Musa onu onaylayıp devam etti. "Kuşu kafese koyarsanız eğer uçup gittiğinde bile geri kafese döner.Çünkü artık kafes yuvası olmuştur." Aslan aldığı cevaptan memnundu.Lakin unuttuğu şey,Emrenin kuş değil kurt olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023