Arabanın lastiğini değiştiren esmeri izliyordu.Bu yakışıklılık halis mi?Tüm işini atmış bir çocuğun peşinden koşuyordu.Kendince sebebleri vardı tabii.İntikam.Peki Aslanı durduran neydi?Cevabı biliyordu,kabul etmek zordu işte.
"Bitti." Emre eldivenlerini çıkartıp Aslanın karşısına oturdu. "Bıçakla dikkatli davranman lazım.Baksana,lastiği delip geçmiş." Gülmemek için kendini tutuyordu. "Nerdeydin?" Bu adama karşı kazanmak çok zor. "Özür dilerim." Aslanın sinirlendiğini anlamıştı. "Sikerim özrünü lan!Nerdeydin diyorum?"
"Özür dilerim,seni bırakıp gittiğim için.Özür dilerim,korkak olduğum için.Özür dilerim,sana zarar verdiğim için.Duygularımı açıkca söyleyemediğim için...Özür dilerim." Aslanın gözlerindeki öfkenin yok olduğuna şahit olmuştu. "Seni göğsümün üzerinde taşıyacak kadar çok seviyorum." Telefonunu masaya bırakıp devam etti. "Elimdeki tek fotoğrafına her gün bakacak kadar seni çok seviyorum." Aslan Emrenin gözünden akan yaşları görünce yumuşamıştı. "Beni affetmeni o kadar çok istiyorum ki...Biliyorum bunu istemeye hakkım yok.Ama sen benim ilk aşkımsın.Senden vazgeçmem bu kadar kolay olmamalı dimi?" Gülümseyip derin bir nefes verdi. "Senin için savaşıcam Aslan Akbulut.Kalbini yeniden kazanacağım o güne kadar."
Ayağa kalkıp ona şaşıran gözlerle bakan adama yaklaştı.Yüzüne doğru eğilip gözlerini kapattı.Dudaklarını dolgun dudaklara bastırıp bir kaç dakika bekledi.Daha fazlasını yapmaya cesareti yoktu şimdilik.Aslan geri çekilmeyince kalbindeki korku yerini huzura bırakmıştı.İlk defa bu gün duygularına lanet okudu.Bu çocuk için titreyen kalbini söküp çıkarmayı her şeyden çok istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023