"Neden önden ben gidiyorum?" Aslan Emreye onu uçakta beklemesini söylemişti. "Kaç kere söyledim!İmzalamam gereken evraklar var.Hem para çekmem lazım." Emre hiç ikna olmamıştı. "Ben neden gelemiyorum?Beraber gidelim işte." Aslan derin bir nefes verip sabır çekti. "İnadını sikeyim Emre." Emre çapkın gülümsemesini yüzüne yerleştirdi. "Ben dururken inadım mı?" Aslan gülümsediğine göre ortam yumuşamıştı. "Tamam hadi git.Ayak bağı olmam sana."
Valizlerini yerleştirip kapıyı açtı.Aslan kolundan tutup onu durdurmuştu. "Küs gitme." Kıyamıyordu bu adama!Aslanın yanağına öpücük kondurup gülümsedi. "Seni seviyorum." Siyahlar bir süre kahvelere baktı. "Bende seni seviyorum." Aslanın ona sıkıca sarılması esmeri şaşırtmıştı. "Birazdan yanımda olacaksın.Şimdiden bu kadar özleme." Gülümseyip Emrenin boynuna öpücük kondurdu.Kokusunu ciğerlerine çekip son defa saçlarını öptü. "Görüşürüz."
Sonunda yolun sonuna geldiler.Bundan sonrasının kolay olacağı kesindi.Emre saatine baktı.Dört saat sonra İngiltireye gidecektiler.İstanbulda başlayıp İzmirde devam etti hikaye.Şimdi İngilterede bitecekti.
Aslan karşıdan gelen tanıdık simayı görünce arabadan inmişti. "Bu ara ziyaretime gelen çok." Kenan sırıtıp Aslanın önüne dikildi. "Mezarınada gelirim merak etme." Yüzündeki ifade anında silinmişti.Şimdi o da Aslan gibi düz bir ifadeyle bakıyordu. "Seni öldürmek için ne kadar çok bekledim, biliyor musun?"
"Şaşırmıyorum.Nede olsa baban gibi haysiyetsiz herifin tekisin." Kenan yumruklarını sıktı. "Babam hakkında doğru konuş lan!" Sıktığı yumruğunu Aslanın yüzüne geçirmişti. "Baban kendi öz abisine kıydı lan!" Aslanın tek bir yumruğu Kenanı yere sermişti.Üzerine çıkıp yumruklarını geçirmeye başladı. "Senin baban olacak o şerefsiz yüzünden kimsesiz kaldım lan!Annemi mezara koydum!Sevdiğim adamın hayallerini çaldım!" Sinirini altındaki bedenden çıkarıyordu.Bir kaç dakika daha yumruklarını geçirmeye devam etseydi Kenan bayılacaktı.
"Dur!" Kafasına dayanan silah yüzünden durdu.Kenanın kanlar içinde kalan yüzüne baktı. "Yalnız geleceğini düşünen beynimi sikeyim.Erkeklik ne biliyor musun lan?!" Kenanın üstünden kalkıp etrafına baktı.Toplam on kişi. "Sona geldin artık Aslan Akbulut." Sırıtarak yerde yatan bedene baktı. "Öteki tarafa yalnız gitmem Kenan."
Finale son 2. Yarın gelecek finale hazır olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023