"

2.4K 119 9
                                    

"Ne var?" Aslanın aradığını görünce eli ayağı birbirine girmişti.

"Ne yapıyorsun?" Ne söyleyeceğini bilmiyordu.İlk telefon konuşmalarıydı.

"Uzanıyorum.Şirkette durumlar nasıl?"

"Kimse senin gibi güzel kahve yapamıyor."  Emre kıkırdayınca Aslanda gülmüştü.

"Sıkılıyorum.Gelsem mi acaba?"

"Hayır.Dinlenmen gerek." 

"Yanında dinlenirim işte." 

"Emre." Dilini dudaklarında gezdirdi. "Üstünde ne var?"

"Ne?"

"Üstünde ne var diyorum."

"Gömlek."

"Sana giy diye kazak bırakmadım mı ben?!" 

"Ruh hastası." Emre telefonu kapatıp elini kalbine götürdü. "Deli..Üstünde ne var diye sorumu olur?Çıldırmış."

Hızını artırmış, yolun çabuk bitmesi için dua ediyordu.Aynı ortamda bulunmak bile istemez iken şu an aynı arabadaydılar. "Kaza yapıcaz yavaşla istersen." Musa direksiyonu sıktı.Konuşmasa olmuyor muydu? "Bir şey olmaz." Barış kaşlarını çattı. "Evleniyorum iki hafta sonra.Niyetin beni öldürmek mi?" Musa frene basıp arabayı durdurdu.Evleniyormuş. "Bunu bana söylemekden utanmıyor musun? Nasıl bu kadar yüzsüz oluyorsun!Eski sevgilinim ben senin!" Barış derin bir ah çekip kapıyı açtı. "Adı üstünde eski!Neyi zorluyorsun anlamıyorum ki." Arabadan inip Musayı hayal kırıklığıyla baş başa bıraktı. 





Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.

Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin