Önündeki siyahi adam koltuğa iyice yayılmıştı.Bu bile Aslanı rahatsız etmeye yetiyordu.Saygı onun için önemliydi.Siyahi adamın ağzında sakız çiğnemesi,bacaklarını ayırıp oturması,sürekli dişlerini göstermesi onu iyice germişti.Adam kendi dilinde bir şeyler söyleyip çevirmen kişiye baktı. "Efendim,mallarını taşımak için sizden yardım istiyor.Yardım ederseniz eğer,yüzde otuzunu size hediye edicek."
Aslan yalancı bir gülümseme sunup şerabını yudumladı. "Söyle ona benden yardım beklemesin.Yapıcağım tek yardım o siyahi kıçını becermek olur." Adam belindeki silahı almak için harekete geçti.Emre ondan önce davranıp silahı ona doğrulttu.Aslan kadehi masaya bırakıp ayağa kalktı. "Şimdi söyleyeceklerimi iyice anlat.Burası benim çöplüğüm.Benim çöplüğüme bok bulaştırırsan eğer,seni bok çukuruna gömerim.Bir dahaki karşılaşmamızda oturucak bir götün olmaz."
Emre silahını beline takıp Aslanın peşinden gitti.Yorucu bir gün daha.Tek fark bu gün kan akmamasıydı. "Kafamı ağrıttı sikik." Aslan yüzüne su vurup aynaya baktı. "Sabah kahvaltıda yapmadın.Yemek yemen için eve gitmemiz gerek." Öğünlerini atlatınca başı ağrıyordu sürekli. "Siktir et." Emrenin kolundan tutup kendine çekti.Kafasını boynuna gömüp derin derin nefes almaya başladı.Bir kaç yıldır aynı şeyi yapıyordu.Başı hep ağrıdığında Emrenin boynuna gömülüp kokusunu içine çekiyordu.Emre zamanla alışmaya çalışıyordu. "İkimizde aynı parfümü kullanıyoruz." Aslan sırıttı. "Biliyorum.Ama sende farklı kokuyor.Kendi kokunla parfümün kokusu karışıyor..." Diğer elini Emrenin boynuna koyup okşamaya başladı. "Muazzam bir koku." Emre yumruklarını sıkıp gözlerini kapattı.Sadece bitmesini bekledi.
?Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.
Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023