Oğuz
Abi,biraz daha annemin aramalarını açmazsan baskın yersin,haberin olsun.
"Şimdi değil Oğuz." Arabadan inip avuçlarında sıkıp sakladığı bilete baktı.En iyi kararı vermişti.Salona geldiğinde çocuğu bıraktığı yerde bulmuştu.Emre yüzünü elleriyle kapatmış ağlıyordu.Aslan gittikten sonra iyice dağılmıştı. "Emre." Gözleri kızarmıştı. "Gelmişsin.." Gözyaşlarını silip yanına oturan adama baktı.Aslan bir süre onun masum bakışlarını izledi.Çok tatlıydı...
"Ağlama,burdayım ben." Çocuğun ıslak yanaklarını silip öpücük kondurdu. "Affetin mi beni?" Kafasını hayır anlamında çevirince Emre dudaklarını büzmüştü. "Şimdi beni iyi dinle.Az önce Ferit komisere masayla ilgili tüm bilgileri verdim." Aslan biletleri Emrenin eline tutuşturdu. "Yarın akşam özel uçakla İngiltereye gidiyoruz.Eğer gitmezsem,masadan biri beni bulup geberticek." Emre yutkunup elindeki biletlere baktı. "Söz vermiştik Emre...Dönme dolaba beraber binecektik."
İtiraz kabul etmiyorum demekti bu.Emre gülümseyerek onu onaylamıştı.Zaten kabul edecekti,ama şimdide Aslan için korkuyordu.
"Gerçekten iyi olacak mısın?" Çocuğun onun için endişelendiğini anlamıştı.Emrenin saçlarını karıştırıp gülümsedi. "Senin yanımda olduğun her an iyiyim ben." Aslana sarılıp kafasını göğsüne yasladı.Korkuyordu...Aslanı bu defa koruyamamaktan korkuyordu.
"Emre.Kaç aydır bensiz nasıl yaşıyorsun diye sana kızıyordum.Gerçi anılarımızla yaşıyormuşsun ancak...Yaşamak güzel,tamam mı?Anılarla bile olsa güzel." Emre kafasını kaldırıp Aslana baktı. "Ne saçmalıyorsun lan sen?Sen varken artık anıyla falan yaşayamam ben!" Sesinin isyankar çıkması Aslanı güldürmüştü. "Ben seni fazla mı şımarttım?" Emreyi gıdıklamaya başladığında salonda kahkaha sesleri duyulmuştu. "Aslan ahaha dur!" Çocuğun güldüyünü görünce mutlu olmuştu.Tüm sıkıntıları kenara bırakmıştı şimdilik. "Sana aşığım."
Dudaklarını kırmızı dudaklara bastırdı.Minik ama bir o kadarda etkili bir öpücük kondurdu. "Artık üzülme,ağlama,korkma.Bu son çünkü." Bu gece diğerlerinden farklıydı.Çünkü bu defa Aslan Emrenin göğsünde uyuya kalmıştı.
Bxb etiketinde 8 olmuşuz (11.04.2023)!!!! Yorum yapan+oy kullanan herkese teşekkür ederim!
Finale son 4!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023