Sarışın çocuk siyah maskesini çıkartıp gülümsedi. "Hemende anladın!" Oğuz Akbulut.Sultan Akbulutun en küçük oğlu.Yirmi iki yaşına yeni girmişti.Diğer aile üyelerinden farkı;sarışın ve zayıf olmasıydı.Genelde ergen gibi takılır,abilerine bulaşmazdı.Onu ön plana çıkaran tek şey zekasıydı.
Aslan silahını beline takıp sıcak dolu bakışlarla ona sarıldı. "Uslanmıyorsun..." Aslan ona hiç kızmazdı.Bu yüzden abilerinden daha çok severdi onu. "Sizden bir farkım olmalı benim." Gülen gözlerle Musaya baktı.Silahı hala elindeydi. "Musa,Oğuz ben.Hatırlamadın mı?" Musa yutkunup silahını yerine taktı.En son Oğuzu gördüğünde on sekiz yaşındaydı.Küçük bir çocuktan farkı yoktu.Ama şimdi baya değişmişti. "Abi koruyucu meleğin yok mu?" Emreden bahsediyordu. "O olmasa şimdi hayatta olur muydum?" Bir birine gülümseyip kanepeye oturdular. "Musa,iki kahve."
"Anlat bakalım,Sultan hanım nerde?" Oğuz sarılarını karıştırıp Aslana baktı. "Yarın akşam burda olur.Kendini iyi hazırla.Her an her şey ola bilir." Aslan kaşlarını çatınca Oğuz devam etti. "Yusuf beyin kızı Ebru.Gelecekteki eşin olur abi." Oğuz gülümseyip fotoğrafı masaya bıraktı.Kırmızı tonlarda saçları,kahverengi gözleriyle ateş ediyordu adeta. "Kesin mi?" Musa odaya girip kahveleri masaya bıraktı. "Tuz koydun mu içine?" Oğuz kahvesini yudumlayıp Musaya baktı.Aslan onunla beraber gülerken Musa hala olayı anlamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023