"

2.4K 108 5
                                    

Tedirgindi.Neler olucağını tahmin ediyordu.Bu yüzden korkuyordu.Evet,Aslan onu hep korudu.Peki bu hep devam edecek miydi?Sultan hanımı hatırlıyordu.Yaşanan olaylardan sonra ona karşı olan kini hala aklındaydı.Unutulucak şeyler değildi.Tek bir yolu vardı.

"Emre?İyi misin?Kaç gündür yoksun." Yeşimin telaşını duyunca gülümsedi. "Ölmedim merak etme.Ufak bir yara." Yeşim çığlık atınca Emre telefonu hoparlöre aldı. "Yara mı aldın?!Nerdesin!Hemen gelirim." Konuşmak için Yeşimin susmasını bekliyordu. "Ben gelicem.Yarın sabah orda olurum.Odamı hazırlaman için aradım seni.Kusura bakma,zahmet olucak." Olmazdı tabii ki.Yeşim onun odasını hep hazır tutardı. "Tamam Emre.Sen gel,gerisi bende."

"Efendim,yemeyecek misiniz?" Musanın sesini duyunca tabaktan bakışlarını çekti. "Aç değilim.Sen neden burdasın?" Musa şaşırmıştı.Yarım saat olacak Aslanın başında bekliyordu.Onu şimdi fark etmesi garipti. "Efendim sizi düşündüren nedir?" Bakışları anında Musayı bulmuştu. "O kadar çok sebep var ki.Hangisini saymamı istersin?" Musa gülümsedi. "Sizi bu kadar düşündüren ne ise onu anlatın.Kaç yıldır yanınızdayım.Açıkçası hiç böyle görmemiştim sizi." Derin bir nefes verip ayağa kalktı.Koridordan geçerken yerdeki çamurlar dikkatini çekmişti.

"Dışarı mı çıkmıştın?" Musa elini beline attı. "Hayır efendim."  Çalışma odasına doğru yürümeye başladı.Silahını çıkartıp ileri doğrulttu.Kapıyı açtığında arkası ona dönük 1.70 boylarında siyah maskeli biriyle karşılaşmıştı.Bu kadar rahat evine girdiğine göre kim olduğunu tahmin etmek zor olmamıştı. "Oğuz?"



@callmeteru bu bölüm benden sana!

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin