"

4.1K 154 1
                                    

"Öğle yemeğini nerde yiyeceksin?" Aslan kafasını kaldırıp saate baktı.Yine her zaman olduğu gibi zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı. "Sen git.Benim bir kaç evrak imzalamam gerek." Emre kafasıyla onu onayladı. "Kapıda adam bırakıcam." Aslandan onay alıp şirketten çıktı.Çok uzak gitmedi.Şirketin önünde bulunan kafeye girdi.Emre pek gürültülü yerleri sevmezdi. "Ne alırdınız?" Menüyü inceleyip siparişlerini verdi. "Hepsini yiye bilecek misin?" Derin bir nefes verip karşısına oturan kişiye baktı. "Ne istiyorsun Kenan?" Kenan arkaya yaslanıp gülümsedi. "Sana eşlik etmeye geldim.Kötü bir niyetim yok korkma." Garson yemekleri masaya bırakıp Kenana baktı. "Siz ne alırdınız?" Kenan masaya göz gezdirip garsona döndü. "Çay alıyım ben.Yanınada güzel bir kek."

"Musa!" Aslan laptopu kapatıp ayağa kalktı. "Buyrun Aslan bey."  Cebinden anahtarı çıkartıp korumasına uzattı. "Eve uğra.Masamın üzerindeki tüm evrakları istiyorum." Musa anahtarı alıp kapıya yöneldi. "Birde.." Tekrar Aslana döndü. "Buyrun efendim." Aslan dudaklarını ısırıp bir süre düşündü. "Musa.Güvendiğin birini amcamın peşine tak.Kimle,nerde,hangi saatte buluşuyor bilmek istiyorum." 

Emre Kenanı umursamadan yemeğini yiyordu.Onun bakışlarından rahatsızdı,lakin umursamıyormuş gibi davranıyordu. Kenan çayını yudumlayarak konuştu. "Kek yemek ister misin?" Çatalın ucundaki keki Emreye uzattı. "Hadi herkes bizi izliyor." Emre etrafa bakış atıp çatalı Kenandan aldı. "Afiyet olsun." Ağzındaki keki çeğneyip Kenana baktı.Kekini yemek isterken onu durdurdu. "Limonlu." Kenan şaşkınlıkla Emreye bakıp keki tabağına bıraktı. "Beni iyi tanıyorsun Emre."

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin