Telefonuna gelen arama uykusunu bölmüştü.Zor da olsa ona sarılan kollardan kurtulmuş,ayağa kalkmıştı. "Barış?Bir şey mi oldu?" Çok büyük bir şey olmuştu. "Uyandırdığım için üzgünüm Emre.Ama bunu Aslandan önce sana söylemem gerekiyor." Anında gözleri yatakta uyuyan adamı bulmuştu. "Söyle."
"Annen hasta Emre.Durumu kontrol altındaydı lakin son zamanlar iyice kötüleşti.Yemek yemiyor,ilaçlarını içmiyor.Bu yüzden daha da hırçınlaştı.Onu görmen lazım." Yıllar oldu annesini görmeyeli.Aslanın ona yaptığı tek iyilik annesini öldürmemekti.Annesi yaşıyor olsa bile görmesine izn yoktu. "Anladım.İyi geceler." Sigarasını alıp balkona çıktı.Dumanı ciğerlerine çekip bir süre düşündü.Sultan hanımın burda olması işleri daha da zorlaştırıyordu.Annesinin yüzünü az çok hayal ede biliyordu.Güzel kadındı.Yıllar güzelliğini almışmıdır ondan?
"Bir tanede bana yak." Aslan onun yanına oturup sigarayı dudakları arasına koydu.Emre sigarasını yakıp tekrar yıldızlara baktı. "Barış aradı.Annemin durumu iyi değil." Umrunda mı? "Gitmene izn veremem,biliyorsun." Biliyordu,bu yüzden izn almadı zaten.İkili arasında hiç konuşulmayacak konuydu belkide.Çünkü bu konu geçmişe dayanıyordu. "İçeri geçiyorum.Sende çok fazla kalma." Aslan sigarasını söndürüp içeri geçti.Emre ise bir süre daha yıldızları izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023