"

4.4K 165 3
                                    

"Hadi,paylaşalım kozlarımızı!" Yumruklarını iyice sıkmıştı.Tüm gücüyle ilk hamlesini yapıp Emrenin karnına yumruğunu geçirmişti. "Hadi!Bu kadar mı?!" Emre boş bakışlarla Aslana baktı.Ne istediğini biliyordu.Şu an tek isteği Emreden hırsını almaktı. "Neye kızdın?" Aslan kaşlarını çatıp ikinci hamlesini yaptı.Emrenin yüzüne yumruğunu geçirdi. "O kız hala evinde kalıyor!İnsanlar bir şey demiyor diye bu kadar rahat olamazsın!" Emre kanayan dudağını eliyle sildi. "Evlenirim o zaman." Aslan sırıtıp son hamlesini yaptı.360 derece döner tekme atarak Emreyi yere serdi. "Kendine gel!Böyle aptallıklara lüzum yok!"

"Baba!" Kötülerin kötüsü Akif Akbulutun oğlu Kenan Akbulut.Babasından geri kalan yanı yoktu. "Sakin ol." Oğlunun neye sinirlendiğini biliyordu. "Sakin olamam!O herif seni nasıl ezer?!Senin lafını nasıl çiğner!?" Akif kaşlarını çatıp Kenanın üzerine yürüdü. "Kimse beni ezemez!" Boğazını sıktı. "Kimse beni yok sayamaz!Ben Akif Akbulutum!Duydun mu beni?!" Kenan kafasıyla babasını onayladı.Boğazındaki el çekilince yere yığıldı. "Yaptıklarının bedelini ödeyecek!Onu oraya ben oturttum!İndirmesinide bilirim." Kenan yerden kalkıp üzerini temizledi. "Yardım etmeme izin ver.Onu nerden vuracağımı iyi biliyorum."

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin