"

2.6K 129 1
                                    

Kafasını kaldırıp göğsünde uyuduğu adama baktı.Masum gözüküyordu...Ellerine kan bulaşmamış gibiydi.Elini yüzüne getirip durdu.Dokunursa masumluk kaybolur diye korktu.Aslanın gözlerini kapatan saçlarını kenara çekti. "Keşke hep böyle kalsak."  Ayağa kalkıp odadan çıktı. "Emre!Ayağa kalkmaman gerekiyordu!" Musa koşup kolundan tuttu. "Uyumaktan sıkıldım artık.Hadi beni biraz dışarı çıkar."

Bahçeye gelip beraber oturdular.Temiz havayı ciğerlerine çekip gökyüzüne baktı. "Her şey yolunda mı?" Musa kafasıyla onu onayladı. "Çok korktuk.İyi olmana sevindim."  Ne kadar çok seveni varmış Emrenin. "Ölmek istedim.Kafamdakı sorular bitsin,kalbimdeki acı bitsin istedim."  Musa Emreye bakıp gülümsedi. "Kaçmak desene sen ona.Kafandakı soruların cevabını biliyorsun Emre.Ne kadar inkar ediceksin?Kaç yıl oldu artık."

Emre yumruklarını sıktı.Dönüp dolaşıp aynı yere geliyordu her defa. "Ona baktığında sevdiğin adamı görüyorsun Emre.Kalbindeki acıya baktığında babanın katilini."  Bazı şeyleri kabul etmek zordu. "Sakın inkar etme.Kaç yıl oldu.Gördüklerim inkar etsende değişmez.Sen bir kurtsun Emre.Seni kimse zincirleyemez.Eğer yıllardır burdaysan tek sebebi bunu senin istemen." Bunu kendiside biliyordu.Ancak Musanın bilmediği bir şey vardı. "Ben bir kurtum,evet.Ama sen bu kurtu kimin yarattığını unutuyorsun." Aslan sırıtıp konuşan ikiliye baktı.Duyduğu cevaptan memnun kalmıştı.

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin