"

5.4K 253 2
                                    

Aslan Emrenin saçlarını karıştırıp yanına uzandı.Emre ona biraz daha yaklaşıp kirpiklerini inceledi.Tane tane ve uzundu.Bronzlaşmış tene sahipti.Gerçekten yakışıklı biriydi.Emre gözlerini kapatıp kendini uykunun kanlı kollarına bıraktı. "Tetiği çeken sendin." Emre on sekiz yaşına girdiğinde Aslan ona silah hediye etmişti.İçinde tek bir kurşun vardı.Emre o kurşunu Aslana sıkmıştı.Bu silah zaten Aslana sıksın diye verilmişti Emreye.Çünkü Aslan Emrenin ona ihanetini değil,ölmeyi tercih etmişti.

7 yıl önce...

"Emre." Aslanın sesini duyunca yatağından kalktı.Uykulu gözlerle yatağa oturan kişiye baktı. "Neden uyumadın?" Aslan gülümsedi. "Doğum günün ya bu gün.İlk hediyeni ben vereyim istedim." Emre ona uzatılan pakete baktı. "Zaten senden başka kimse kutlamayacak ki." Paketi alıp dizlerinin üzerine koydu. "Çok beğeneceksin." Emre Aslana bakış atıp paketi açtı.Karşısında hiç beklemediği bir şey görmüştü. "Si-silah?" Aslan onu onaylayıp silahı aldı.İçindeki kurşunu Emreye gösterdi. "İçinde tek bir kurşun var.Kafama,ya da babana yaptığım gibi kalbime sıka bilirsin." Emre kaşlarını çattı.Nasıl bu kadar rahat konuşa biliyordu,anlamıyordu. "Saçmalıyorsun." Aslan silahı Emrenin eline tutuşturdu. "İkimizde bunu istediğini biliyoruz.Çek tetiği.Al intikamını."

"Hayır!" Terler içinde uyanmıştı uykudan. "Emre!İyi misin?!" Yataktan fırlayıp derin nefesler almaya başladı. "B-ben istemedim!Duydun mu?"  Aslan şaşırarak önünde terler içinde kalan çocuğa baktı. "Emre sakin ol.Neyi istemedin?" Tüm yaşadıklarını yaşamayı hiç istemedi. "Sana sıkmak istemedim!Tetiği çekmek istemedim!Sen...Sen beni mecbur ettin!" Ceketini alıp odadan çıktı.Aslan saçlarını çekiştirip yatağa oturdu. "Sende istedin Emre.Benim gibi,benim ölmeyimi istedin."

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin