🍫29.🍓

245 32 15
                                    

"-JungKook igaz alfa.
-És mire kellhet nekik egy igaz alfa, ami olyan ritka, mint repülő tehén az égen?"

-JungKookot akarják felhasználni, hogy újra használható legyen a medál? -csodálkozik Jimin.

-Na neee!! -kiált izgatottan Hobi. -Akkor mi lesz vele? Hozzá kell érnie a medálhoz, mint egy kiválasztottnak a sorozatokban?

-Nem hiszem. -szólalok meg egy jó ideje először. Eddig minden lehetőséget össze vetettem, és tényleg van igazság abban amit Isa mond. Tényleg ez a legkézenfekvőbb lehetőség, de ez semmi jót nem jelent. Lehet csak véletlen is, hogy pont őt fogadták örökbe, és pont Ran a vezetékneve az örökbefogadó szüleinek, mégis ez az átlagos lehetőség nagyon sok kérdést hoz magával. Miért öltönyösek hurcolták el JungKookot? Miért kellett úrfinak hívni és azok kik voltak egyáltalán? A kocsi is piszkosul drága amiben Tae korábban Kookot látta, emellett miért tűnt el nyomtalanul? Se üzit nem küld, se semmi életjelet nem ad magáról, ami nagyon fura. Nem hagyná magára Taehyungot. -Ha a három vezető életét adta a medál lezárásáért, nagy valószínűséggel minimum egy életet fog megkövetelni a feloldása is. Az az egy élet pedig...JungKooké lesz. -jelentem ki halál komoly hanggal és arckifejezéssel.

-Mi van ha már JungKook...Ha már feloldották a kristályt? -könnyesedik be Jimin szeme, aggódó hangja kérdése végén el is csuklik.

-Nem valószínű. Ha már használható lenne a medál, akkor nagy eséllyel már mi is észrevettük volna. -érvelek és próbálom higgadtan a legészszerűbb lehetőséget megtalálni.

-Csak nekem van olyan érzésem, mintha valaki figyelne minket? -suttogja Hobi, ezzel engem teljesen kirázva a gondolataim közül.

-Paranoiás. -dörmögi Yoongi, mégis mind körülnézünk a helyiségben.

-Srácok...-suttogja Jinie sírós, remegő hangon. -Az ablakban van valaki aki minket néz. -folytatja párom és már teljes testében remeg, így kezem nyugtatóan simítom hátára és én is odanézek. Tényleg van ott egy alak.

-Ki lehet az? -suttogja Isa és a mellette ülő napraforgós bétához bújik, ami fordítva is igaz. Közösen remegnek egymásba kapaszkodva az asztal alatt.

-Ne legyetek ennyire feltűnőek. -szólok rájuk. Már Jimin is Yoongihoz bújt és ha nagy feltűnést keltünk, akkor a megfigyelőnk elmegy mielőtt megtudnánk, ki az. -Ki megyek a mosdóba. -állok fel komótosan a helyemről, de Jinie nem engedi el a kezem.

-Miért pont most? Veled mehetek? -néz rám boci szemekkel.

-Bízz bennem oké? Mindjárt jövök. -fejtem le szorító mancsait a karomról, majd amilyen lassúsággal felálltam a helyemről, azzal a tempóval sétáltam is ki. Ha sietek a megfigyelőnk elmegy, de nekem az nem lenne jó, hisz akkor nem tudnám fülön csípni.

A mosdó helyett a kijáratot célzom meg és miután kilépek a hideg utcára, az útról letérve a fűben gázolok a fal mellett. A szívem torkomban dobog. Nem tudhatjuk ki az. Akár fegyvere is lehet, bár annak csekély az esélye.

A könyvtár falához simulva, halkan araszolok, majd ahogy az épület sarkához érek, óvatosan kukucskálok ki onnan, hisz ha minden igaz, innen már láthatom az ablak mögül leselkedő alakot.

És igen! Itt van! Az ablak párkányon könyököl és befele néz. Fekete ruhája teljes testét eltakarja, a fejét kapucni fedi. Valószínűleg észrevette, hogy már sok ideje távol vagyok, vagy a többiek kezdtek furán viselkedni, innen nem tudhatom, de a sötét alak körülnézett, és észrevett.

Nem sokáig filózott, azonnal velem ellentétes irányba kezdett rohanni. Csak futott és futott, én pedig nyomába eredtem, de hiába. A sötétben hamar nyomát vesztettem és már nem láttam sehol.

Csalódottan sétáltam vissza a fal mellett, hogy a többiekhez bemenjek a könyvtárba és mikor annál az ablaknál tartottam, ahonnan meg lettünk figyelve, megálltam, majd benéztem. Innen tökéletesen rá lehet látni az asztalunkra és a többieket is látom, de nem csak látom. Az ablak nyitva van. Hallom is minden szavuk. De nem ez az egyetlen amit észreveszek, a levendula jellegzetes illatát érzem a levegőben.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now