🍫55.🍓

175 29 2
                                    

"-Az egész huszonkét éve kezdődött.... -kezd a mesébe Asong."

-A legjobb barátnőm teherbe esett, viszont ő...rákos volt. A babára és Mihi-re, a barátnőmre is egyaránt veszélyes volt. Ráadásul a gyerek apjától se várhatott sok segítséget, akivel úgy találkozott hogy adósságai voltak a rák elleni kezelései miatt. Felajánlottam neki, hogy segítek, de nem hagyta. Azt mondta megoldja és hogy talált valakit akinek ha dolgozik, akkor fizeti a költségeit. De a munkája nem akármilyen volt. A gazdag fickó szajhája lett. Így esett teherbe nem sokkal a "megismerkedésük" után. Mikor megtudtam minden lehetséges helyen utána néztünk Sampokkal, hogy hogyan tudnánk neki. A gyerek egyértelműen halva született volna ha így folytatja, vagy Mihi halt volna meg mielőtt a baba megszületett volna. -megy bele minden részletbe a nő, mikor férjére néz, ki egyértelműen jelzi, hogy térjen a lényegre.

-Khm. -köszörüli meg torkát Asong és immár kicsit tömörebben folytatja. -A lényeg, hogy a medált használtuk arra, hogy a gyerek világra jöhessen. A medál az három kőből lett egybe olvasztva a...

-Ezt tudjuk. Lapozzunk. -morog Yoongi, ki azóta is jobbját Jimin előtt tartja, hogy úgy védje a fiúját. Tudják? De hát honnan?

-Szóval azt is tudjátok hogy óriás ereje van. Már évszázadok óta öröklődik a Ran családban utódról utódra. Az első szülött fiúé lesz. Az utódé aki átveszi az üzletet is. -magyarázza. -Mihi sajnos a gyerek születése után nem sokkal elhunyt. Mivel az apját sose érdekelte se Mihi, se a gyereke sorsa, így hozzánk került. A kislány a YonShin nevet kapta. Mivel nekünk már akkor se lehetett gyerekünk, úgy gondoltuk, hogy ő lesz a tökéletes utód. Úgy neveltük, hogy minden tudásunkat átadtuk neki. Nagyon erős volt, de...csak a medálnak köszönhetően. Minden nap el kellett töltenie egy kis időt abban a helyiségben, ahol a medál volt. Egyébként az anyja betegsége miatt nem volt elég erős mint a társai. YonShint gúnyolták amiért hamar legyengült és nem tudott megtenni mindent amit a vele egyidősek. Éppen ezért YonShin a medál megszállottja lett. 13 éves lehetett mikor először hosszabb időre ellopta a kristályt. Megtudta, hogy ha mindig nála van akkor ugyan olyan ereje lehet mint a többieknek.

-Várjon. A medál nincs lezárva, hogy ne lehessen használni? -értetlenkedik Namjoon.

-Le lett zárva, viszont nem lehetett teljesen. Óriás ereje van. És ezt YonShin is megtudta. Rájött hogyha lezárva normális erőt biztosít neki, akkor ha nem lenne lezárva akkor erősebb lehetne mint az szekálói és mindenki másnál is. Úgy vélte hogy akkor tényleg megérdemelné és helyt állna a poszton amire neveltük egész életében. Megszállottja lett, hogy hogyan tudná hatástalanítani a rajta levő bűbájt és bármikor mikor a közelébe engedtük a medálnak, használatba vette. Nem telt bele sok időbe, hogy fellázadjon ellenünk. 20. születésnapján ellopta a medált és itt akart minket hagyni, hogy tudtunk nélkül feltörje a medált és megszerezze az erejét. Mi viszont megállítottuk és elzártuk előle, majd nem kellett volna, de... A fejéhez vágtam dühömben, hogy ha nem tud viselkedni, akkor ne kerüljön a szemünk elé, mert nem úgy viselkedik ahogyan felneveltük. Aznap azt mondta, hogy még hallani fogunk róla, és felénk fog emelkedni, majd vissza tér bosszút állni. -fejezi be a mesét Asong.

-Ez lassan két éve volt. -teszi hozzá Sampok.

-Olyan illatotok van mintha, de...nem farkasok vagytok, jól mondom? -kezdi Namjoon a hallottak feldolgozását és gondolom már teszi is össze a fejében levő kirakós darabkákat.

-Jól mondod. Nem farkasok, hanem boszorkányok vagyunk. 

A válaszra többünknek is eláll a lélegzete. Tudtam! Vagyis...sejtettem.

-És YonShin? -vonja fel Namjoon a szemöldökét.

-Ő is az. -bólint Asong, szavai megerősítése érdekében.

-De...várjunk csak. Ha YonShint ti neveltétek fel, akkor tudjátok hogy néz ki, nem? Itt mi mind rég ismerjük egymást. Farkasok vagyunk, nem boszorkányok. Hogy lehetne köztük a lány akit kerestek? -mondom ki hangosan gondolataim.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora