"-A lányok? Olyan lányok, mint például...Isabella? "
-Igen. Nála láttam azt a lányt. Tudtam, hogy valamilyen I betűs neve van. -csap fejéhez Jackson. -De túl sok lánnyal van ahhoz hogy megjegyezzem mindet. Isabella is azért maradt meg az emlékezetemben mert pont ő jött be hozzánk mikor Georgenál voltam és igencsak feldühítettem magamat rajta, hogy még mindig köze van kiskorú lányokhoz is. Undorító! Emiatt is romlott meg a kapcsolatunk és eszem ágában se volt tudani vele, hogy te, -néz Jihora- létezel. A végén rád is igényt tartott volna és belegondolni se akarok hogy mi történt volna akkor... Ne haragudj hogy eltitkoltam előled. -húzza el a száját Jackson és a szobára csend telepszik.
-Hát akkor...megyek is. -mondja végül Jackson és elindul kifelé.
-Kérdezzük meg tőle hogy tud e a boszorkányokról. -suttogom Jihonak.
-Nem! -vágja rá egyből.
-De ha Isáról tudott, talán tud a boszorkányokról is! Isa is az, nem? -győzködöm, és szerintem az, hogy belementem az elméletébe miszerint Yonshin Isa.
-Apa! -szól Jackson után Jiho. -Tudsz valamit...a boszorkányokról is? -teszi fel a kérdést kicsit vonakodva.
-Igen, egy keveset. -jön vissza köreinkbe Jackson és mi pedig, vagyis inkább csak Jiho, mindenbe beavatjuk. Elmondjuk neki Yonshint, Isát és a medált meg a Ranokat is.
*vissza a jelenbe*
Jungkook szemszögéből:
-És? Jackson tudott valamivel szolgálni? -érdeklődöm izgatottan.
-De várj, honnan tudtátok meg, hogy végül nem Isa Yonshin? -kérdez bele Namjoon is.
-Még nem fejeztem be. -sóhajt Hobi. -Szóval, miután elmondtunk neki mindent, kinevetett minket.
-Kinevetett? -kérdezünk vissza Namjoonal egyszerre, mintha rosszul hallottunk volna.
-Igen. -helyesel Hobi. -Kinevetett és megmondta, hogy baromság az elméletünk, mivel Isa nem boszorkány, hanem farkas. Azonban tudott egy boszorkányról, akire illett a leírás.
-Neee. Ismeri Max-et is?
-Maxként nem ismerte, de Yonshint személyesen igen. El nem hinnétek, de Yonshin George lánya! -magyarázza Hobi és kell egy korty soju hogy ezt a mondatot ismért átküldjem az agyamon és fel tudjam dolgozni. -George nem egy nővel, és nem is kettővel feküdt le, szó szerint kurvákat tart, és nem egy nő kereste már fel mivel pénzre volt szükségük. Yonshin anyja meghalt, és George leszarta hogy született egy lánya, így került Yonshin a Ranokhoz.
-De ezt Jackson honnan tudta? Nem úgy volt hogy nem tartja a kapcsolatot Georgeal? -kérdez egyből Namjoon, ezzel félbeszakítva Hobit.
-De, viszont ez még Jiho születése előtt volt. Akkor még tartotta vele a kapcsolatot, azért veszett vele később össze, mert várandós lett a felesége és így már nem tudta nézni, hogy George hogyan bánik a nőkkel.
-És honnan tudtátok, hogy Max az? -teszem fel most én a kérdésem.
-Arra már én jöttem rá. -feleli büszkén Hobi. - Max a lakótársam volt. Nagyon ritkán járt a házba, ez valószínűleg azért volt mert nem bírta sokáig fenntartani az alakját. Emellett ő az aki mindenről tudhatott. A lakásunkon tartottatok megbeszélést, konkrétan végig hallgatta a terveteket. Úgyhogy mikor azon kezdtünk agyalni, hogy Isán kívül ki más lehet, csak őt találtuk kézenfekvőnek. Hisz a könyv is hamis volt. Senki más nem tudta hogy mely helyeken fogjátok keresni az ősi papírt csak Max. Előttünk volt és elrejtette a tervrajzot, hogy amíg ti mentek kiszabadítani Jungkookot, gond nélkül megszökhessen.
-De más is lehetett volna Yonshin. Olyan akit nem ismerünk. Miért pont Max?
-Csak következtetés volt. A lényeg az, hogy tudtuk, nem Isa az és azt is hogy mivel Yonshin végig előttünk járt egy lépéssel, arra is készül, hogy felkeressük.
-És Isa hogy tudta egy íjjal széttörni a medált?
-Az volt a gyenge pontja a boszorkányoknak.-vigyorog Hobi.
-Az íj? -értetlenkedem.
-Nem! A fém! Fém nyíl volt! A fém a gyenge pontjuk, pont ahogyan a farkasoknak a farkasfű és a vámpíroknak a verbéna. Ezt is Jacksontól tudtuk meg. Ő mesélte hogy régen volt egy boszorkány ismerőse és...
Mielőtt Hobi befejezhetné mondatát, csengetnek.
-Megyek, kinyitom. -indul meg egyből Namjoon és már majdnem visszatérünk a témához, mikor a konyhába beérkezik Jimin, mellette pedig ott áll teljes pompájában, karcolás mentesen, a hús-vér, utánozhatatlan és pótolhatatlan Min Yoongi.
Vége
(Lapozz tovább ha érdekel a folytatás)
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanficEz az Epres Csokoládé folytatása, remélem nem okoz csalódást senkinek!!! Aki még nem olvasta az első részt, az azzal kezdje, mert nem fogja érteni! ❤ Új részek minden héten: Kedd, csütörtök, szombat ~TaeKook ~Vérfarkasok ~Boszorkányok ~Vámpírok ~Vér...