Ebben a fél órában kurvára utálom, hogy a farkasoknak szuper jó hallásuk van. Hiába fogtam be a fülem és nyitottam meg a csapot, ugyan úgy hallottam a szuka nyögését, mitől könnyeim patakokban ömlöttek. Lehet ezután elveszítem életem szerelmét és egy ribi veszi át a helyemet Hobi szívében.
Már egy szűk fél óra eltelt, mikor minden gyanúsan csendes lett és a napraforgó illata már nem volt olyan erős mint előtte, azonban azt a hülye jellegzetes rózsát mindenhol éreztem.
Már épp ki akartam menni a fürdőből, megnézni, hogy mi van, mikor az ajtó nyílt és a pasim ruhájában megjelent a ribanc.
-Oh, bocsi. Nem tudtam hogy idebent vagy. -nyávogja ártatlanságot tettetve. Hogy lehet ilyen kurva nyugodt, mikor most szeretkezett egy foglalt farkassal???
-Ne bocsizz itt nekem. Szerintem igen is érezted a levendulát a helyiség körül. -állok fel számonkérően, és elég látványosan végignézek rajta.
Homokóra testét Hobi bő pólója sem tudja elfedni. Látszik rajta hogy nádszál vékony, és mindene nagy, aminek nagynak kell lennie. Persze velem ellentétben. Én egy kurva deszka vagyok. Egyértelműen jobb alakja van nálam, ráadásul az arca is simább, a hajáról nem is beszélve. Azt is lefogadom, hogy idősebb nálam legalább egy évvel.
-Ne akadj már ki ennyire. Még szívességet is tettem neked. -mér végig ő is szemével. -Ordít rólad, hogy szűz vagy még. -teszi hozzá.
-Ch. Mit vársz? Köszönjem meg, hogy lefeküdtél a pasimmal? -húzom fel szemöldököm.
-Minimum. -vág vissza.
-Picsa. -lököm arrébb ahogy kimegyek a helyiségből és Hobi felé indulok.
-Alszik a herceged Deszka. -mondja utolsó szavát lenézően.
-Mi bajod? -fordulok vissza értetlenül.
-Mondom kifeküdt HoSeok! -ismétli el feljebb emelve a hangját.
-Nem tudom hogy honnan tudod a nevét, de inkább tűnj el a házból mielőtt felébred. -állok hozzá fenyegetően. Leszarom mekkora "szívességet" tett ezzel, akkor is egy ribanc.
-Hhh. -fújtat egyet szinte kigúnyolva. -HoSeok az osztálytársam volt. Azért ne gondolj akkora ribancnak, hogy járom a város utcáit, hátha valakinek láza van, aki ingyen megbaszhat. -méreget még mindig undorral. Tudjátok a lányoknak van Az a nézése. Amikor egy másikat lenézően méregetnek. Na ez pont olyan volt. Nem mintha én nem ugyanazt tettem volna pár perce.
-Leszarom kije vagy, vagy honnan ismered. Csak húzz el a házából minél hamarabb! -kanyarítok gúnyos mosolyt arcomra.
-És még te nevezel engem picsának, deszka? Úgy ugatsz itt egy nálad idősebbnek, mintha te lennél maga Kim Jong-un (észak korea legfelsőbb vezetője). De tudod mit? Csak egy kibaszott ribanc vagy akinek valahonnan kurva nagy képe lett. Leszarom, hogy alfa vagy és én csak omega, nem bánhatsz így velem. -jelenti ki rózsás illatát szétterjesztve a házba. Fasza, még szellőztethetek is miután eltolja innen a seggét. Nem érdekel, hogy idősebb nálam akkor se szeretném ezt a szukát ha a vér szerinti nővérem lenne.
-Mondom tűnj el innen! -ismétlem szavaim. Nem akarom látni soha többet. Nem akarom, hogy miatta elveszítsem Hobit. Baromira nem érdekel mennyire sértem meg, csak tűzzön már el innen!
-Megbánod még a szavaid. Kurvára megtanítom neked a jó modort, amint legközelebb össze futunk. Meglásd hálásan fogod csókolni a cipőm egy hónapon belül. -fordul sarkon mondandója után, majd elsétál. Mondom én, hogy egy ribanc. Még hogy nekem nagy a pofám. Annyi bőr van a képén, csoda hogy eddig nem tépte meg valaki. Bár ki tudja. Max én kapom a megtiszteltetést, hogy elsőként megtépjem a ribit, ha ide meri még egyszer tolni a képét.
VOUS LISEZ
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanfictionEz az Epres Csokoládé folytatása, remélem nem okoz csalódást senkinek!!! Aki még nem olvasta az első részt, az azzal kezdje, mert nem fogja érteni! ❤ Új részek minden héten: Kedd, csütörtök, szombat ~TaeKook ~Vérfarkasok ~Boszorkányok ~Vámpírok ~Vér...