🍫62.🍓

182 29 9
                                    

Jungkook a kanapén kapott helyet, én pedig hiába egy karosszékbe lettem ültetve, a fekvő bútor elé vánszorogtam, hogy Jungkook mellett lehessek. 

Szörnyűnek érzem magamat. Az én hibám. -folyton csak ezt hajtogatom magamban. 

-Mit tegyünk? -szólal meg elsőként Jimin. 

-Te és Yoongi menjetek a könyvtárba -kezdi Namjoon a feladatok kiosztását. - Hozzátok el azokat a könyveket amikből legutóbb megtudtunk valamicskét. Olvassátok el ami benne van és amit hasznosnak találtok, fotózzátok le a fontosabb oldalakat és küldjétek be a csoportba. Jinie... -fordul most párja felé. -Te maradj Taehyung és Jungkook mellett. Én pedig addig utána nézek kicsit egy-két dolognak. 

-És amit Jiho küldött, azzal mi legyen? -teszi fel kérdését Yoongi, amit rajta kívül senki se ért.

-Küldött valamit Jiho? -szökik az egekbe Namjoon szemöldöke.

-Aha. Még nem is néztétek? Elég durva hogy mi mindent összegyűjtött. -mutatja telefonját, alátámasztva állítását. -A csoportba küldte, és szerintem elég egyértelmű neki hála, hogy ki az a titokzatos bosszúálló boszi, aki ezt tettem Kookal. 

-------
Bangtan Room + Jiho🦋

9:15

LeaderKertiBarack
Rátaláltunk a Ran-okra, @Csokismaknae -t hozzánk visszük

LeaderKertiBarack
A medált ellopták, valószínűleg tegnap, mikor @Csokismaknae -ért mentünk

LeaderKertiBarack
YonShin-nek nevezett boszorkányt keresünk, és a medálról minél több információt

LeaderKertiBarack
YonShin bosszút akar állni a Ranokon, és elméletileg alakot is tud váltani

LeaderKertiBarack
Nála van a medál, és @Csokismaknae -vel csinált valamit

 LeaderKertiBarack
@LevendulásAlfa jó lenne ha Hobival együtt minél hamarabb átjönnétek, minden segítségre szükségünk lesz

10:23

LevendulásAlfa
Egy boszorkány, aki alakot is tud váltani?

LevendulásAlfa
Komolyan ennyire vakok vagytok!?

LevendulásAlfa
Gondolkozzatok már néha!

LevendulásAlfa
Bosszú álló boszorkány, hát persze!

LevendulásAlfa
*képet küldött*

LevendulásAlfa
Isa végig az orrotoknál fogva vezetett benneteket!

LevendulásAlfa
Szerintetek az a bizonyos "YonShin", miért pont akkor lopta el a medált amikor ott voltatok?

LevendulásAlfa
Gondolom nem láttatok senkit a házban

LevendulásAlfa
Véletlen lenne?

LevendulásAlfa
Isa, YonShin!

LevendulásAlfa
Végig hazudott mindenkinek!

LevendulásAlfa
Isa anyja már rég meghalt

LevendulásAlfa
Amikor azzal a kijelentéssel ment el telefonálni, hogy "beszélnem kell a szüleimmel", rohadtul nem velük beszélt

LevendulásAlfa
A könyvtárnál ott voltam, mikor kijött tőletek

LevendulásAlfa
Hallottam mit beszélget

LevendulásAlfa
George-nak nevezte a fickót akivel telefonált

LevendulásAlfa
Utána néztem és egyszer követtem is Isát.

LevendulásAlfa
George nem más mint egy amerikai cég vezetője

LevendulásAlfa
Szó szerint az egész világpiacot ő uralná, ha nem lennének a Ranok!

LevendulásAlfa
Értitek már?

LevendulásAlfa
Isa és George össze fogtak, hogy végezzenek a Ranokkal, hisz mindkettőnek ugyan az a célja!

LevendulásAlfa
Isa, azaz YonShin bosszút akar állni rajtuk az elmondásotok szerint, George pedig mégnagyobb hatalomhoz juthat

LevendulásAlfa
Olyan egyértelmű, hogy már nekem fáj

----------

Namjoon hangosan olvassa fel Jiho üzeneteit, és a levegő megfagy a helyiségben mikor a végére ér.

Isa! Az a ribanc! Ő tette ezt Jungkookie-val??? Kinyírom!

A kanapén felnyomva magamat, egyből talpra állok. Összeáll a kép és csak ribanc boszorkányra tudok gondolni, akiről eddig azt hittük farkas. 
A szívem felgyorsul, a szívem ezerrel kezd dobogni, és a szemem kék fényben világít fel. 

Azonban hiába vagyok ismét Jungkook bétája, Őt nem érzem. Semmi erejét, se semmit vele kapcsolatban. Mintha Jungkook már nem is élne... Yoongit érzem, de... Jungkookiet egyáltalán nem és ez mégnagyobb dühvel tölt el.

-Taehyung nyugodj le! -szól rám Namjoon, és vörösre váltanak lélektükrei, de engem nem hat meg. Nem ő az alfám. -Még nem lehetünk ebben olyan biztosak! Isa hamarabb el lett engedve, mert a Ranok ártatlannak találták!

-Igen! -száll bele a beszélgetésbe Yoongi is. -Ártatlannak találták, tehát elmehetett. A Ranok YonShint egy nagyon eszes lányként jellemezték. Igaz amit Jiho írt. Gondolj bele Nam! Isa nem volt a házban felügyelés alatt mikor Jungkook eltűnt! Isa pontosan tudja Taehyung nevét, így ráírhatta hogy "KT", hogy rá terelje a gyanút! Ha más lenne YonShin, mégis honnan tudta volna meg, hogy mi Tae monogramja? Ráadásul pont akkor tűnt el a medál, mikor mi oda mentünk! Egyikőnk se látott senkit, akit nem ismernénk! Isa kihasználta, hogy a Ranok ránk fognak gyanakodni és egyszerűen kijátszotta őket amikor ellenőrizték őket! Attól a George-tól pedig lehetett pénze hogy házat béreljen magának és megerősödjön! Honnan máshonnan lett volna fedél a feje felett? Egy milliárdos csak úgy nem segít ki egy lányt. YonShin mindent tudott, így egyértelmű hogy köztünk van. Ki más lehetne, ha nem az a ribanc? 

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang