🍫49.🍓

203 27 3
                                    

-Rendben, most hogy mind elmegyünk Jungkookot megkeresni, kell egy terv is! -szögezi le Namjoon, miközben úton vagyunk a város határához. -Valakinek kint kell majd maradnia őrködni és nem ronthatunk be csak úgy a házba, hogy Jungkook nevét kiabáljuk. Egyértelmű hogy Jungkook nem tud vagy nem akar velünk kapcsolatba lépni. Bármelyik is legyen, nagy valószínűséggel azért van mert bajban van. Tehát VESZÉLYES! Egy sütivel, mosollyal és kedves szavakkal nem mennénk semmire! Az épület a tervrajzok szerint igen csak sok emeletből áll és ha szerencsénk van a ház alapja mér mindig ugyan olyan, mint a térképünkön.

-Én lehetek őr! -jelentkezik önként Isa, és én Joon helyében csak őt nem állítanám őrszemnek. Nem bírom a csajt és ha arra gondolok, hogy rajta múlik az életem, vagy életem szerelme épsége, akkor inkább vízbe fojtom magam.

-Rendben. De az őr szerepe nagyon fontos! -egyezik bele Namjoon. Idióta! -Akkor én és Jinie a földszintet, alagsorban és a kertet nézzük át. Yoongs, Jimin és Tae, ti szintenként menjetek felfelé. Egy ember átnézi mondjuk az elsőt, a másik kettő tovább megy, egy lemarad a 2. emeleten a 3. tovább megy a 3. emeletre és mikor az első emeleten végzett az illető akkor egyből a 4.-re szalad fel. Ez így érthető? -hablatyol Namjoon, és szavai elég zavarosak számomra. Csoda hogy a nevemet tudom ennyi hét alvatlan éjszaka után.

-He? -nyögöm ki értetlenül, mire Namjoon nagyot sóhajt.

-Mondjuk ha Yoongi megy az 1. emeletre, akkor Jimin a 2-ra te pedig a 3-ra, szóval ha Yoongi végzett az 1. emeleten, akkor nem oda megy fel ahol már ti vagytok, hanem egyből a 4-re. -mondja el nevekkel is és most már tényleg nem értem, hogy ezt minek kellett tisztázni. Nem egyértelmű, hogy nem nézünk át olyan helyet ahol már volt valaki?

-Oké. -bólintok, hogy megértettem a taktikát.

-És biztosan lesznek őrök is, arra számítsatok. A kapunál, az ajtónál, akár a folyosón. Bárhol lehetnek, és mivel mi nem vagyunk gyilkosok, így ha lehet csak szorítsátok a nyakukat míg el nem ájulnak.

-Milyen kedves módszer. -nevet fel Yoongi. -Elzárjuk a légutaikat és nem hagyjuk, hogy hozzá jussanak egy alap életfeltételükhöz. Még jó, hogy nem mondtad utána, hogy mikor elájulnak, óvatosan fektessük le őket és ha lehet takargassuk be a testeket, nehogy megfázzanak.

-Nálatok tényleg így mennek a dolgok? -csodálkozik Isa. -Egy házba tervezünk betörni, amiben nagy eséllyel fegyveres, képzett testőrök vannak! Mi még csak most voltunk végzősek! Egyáltalán nem féltek, vagy mi? Hogy fogjátok legyőzni azokat az erős farkasokat akik nagy eséllyel bazi nagy falkával rendelkeznek, tehát iszonyat erősek!

-Ők csak a munkájukat végzik, nekünk pedig van célunk. Mi úgy fogunk küzdeni, mintha az életünkön múlna, úgyhogy biztosan nyerünk! -kiáltja lelkesen SeokJin és teljesen igaza van.

-Itt vagyunk. -áll meg hirtelen Namjoon és mind lefékezünk. -Ebben vagy az e mellett lévő négy utcában kell lennie a háznak amit keresünk. -magyarázza.

Lelkesen meg is indulok a másik utcák felé, viszont ahogyan távolodok a többiektől, úgy lesz egy furcsa érzésem. Mintha Jungkooktól is távolodnék...

-Ebben az utcában lesz. -jelentem ki magabiztosan és ezzel eléggé jól leszűkítettem a területet.

A házak ahogyan haladunk előre, egyre jobban különböznek. Van modern építésű, van régies, hagyományos. Valamelyiknek csak két emelete van és a kiterjedése nagy és valamelyiknek a területe kicsi, viszont minimum 10 emeletes. Nagyon látszik, hogy itt a pénzes emberek élnek és mindenki úgy alakította át a házát ahogyan neki tetsző volt.

-Ez lesz az. -állunk meg az egyik épület magas, vas kerítése előtt. Hogy hogyan ismertem fel? Érzem Jungkookie illatát a levegőben. Ezer csokoládés farkas közül is felismerném az ő jellegzetes tejcsokis illatát.

Már csak egy kapu, pár őr és egy épület választ el Tőle. Innen már eszem ágában sincs visszahátrálni.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Onde histórias criam vida. Descubra agora