🍫28.🍓

253 32 25
                                    

"-Itt van! A Ranok! Megtaláltam! -kiált fel boldogan Isa."

-Olvad fel hangosan. -szólal meg elsőként Jinie, kérését Isának címezve.

-"A Ran név egy nemesi családhoz köthető a 19.századból. Az iparágak fejlődésének hála, nagy kereskedelmi hálózat alakult ki. A piaci árúk rosszabb minőségűek lettek, mivel a céhek inkább a mennyiségre mentek rá. A Ranok ebben az időben nyertek nemesi címet. Rabszolgákat dolgoztattak és világ szerte árulták az elkészült használati és ruházkodási eszközeiket. Az egyre növekvő befolyásukat felhasználva a második világháborúban a Ranok voltak azok, akik megkaparintották mind a három hatalom kristályt. Ez a három kristály eredetileg a három természetfeletti fajé volt. Egy a vámpíroké, egy a vérfarkasoké, egy pedig a boszorkányoké. A három természetfeletti faj minden erejével védelmezte a kristályokat, a Ranok, piszkos módszerekkel, mégis megszerezték azokat, ezzel óriás erőre tettek szert. A három kőzet külön külön is nagy hatalmat ad, de egyesítve azokat, legyőzhetetlenné teszi tulajdonosát. A kristályokat egybe olvasztották egy medálba, ennek a fegyvernek a neve "암흑의 힘"( amheug-ui him) lett, jelentése pedig: "sötét hatalom". Akinél a medál van uralma alá hajthatja a földet és az eget. Ennek elkerülése érdekében a három természetfeletti faj három vezetője egy szertartás keretében, életüket feláldozva lezárták az Amheuguihim erejét, így a Ranoknak nem sikerült egyenlőre átvenni a világ felett a hatalmat. A medál azóta is ennél a nemes családnál van és generációról generációra öröklődik, mert még nem adták fel. A történtekről csak egy ősi írás számol be, amit a boszorkányok volt vezetője, III.Jeung SunHi írt 1948-ban. A kézirat napjainkban sehol se lelhető fel, ugyanis egy szigorúan őrzött épületben tárolják Dél-Korea fővárosában."

-A városban van? -szakítja félbe az omega lányt Jimin.

-Ezek szerint csak meg kell találnunk. A Ranok biztosan az amulettet lezáró varázslatot akarják megtörni! III.Jeung SunHi írásából megtudhatnánk, hogy mivel lehet megtörni és akkor tudjuk mire készülnek! -lelkesedik fel Hobi.

-Akkor pedig meg tudjuk őket állítani! -folytatja Isa a napraforgó szavainak fonalát.

-Állj, állj állj! Fejezzétek be ezt az őrült elméletet! Nem tudhatjuk, hogy ők e azok a Ranok akikről szó volt itt és mint írták, utódról utódra szállt, lehet nem is tudják mire használható. Eleve nem világot menteni tervezünk. Csak JungKookot akarjuk megtalálni, oké? Nem vállalok felelősséget a gyerekes őrültségetek bukásának árára. Nem szuperhősök vagyunk, vagy ilyesmi. A rendőrség úgyis kézbe vette az ügyet ha fontosnak találta, még 1900 mit tudjam én mikor. Nem vagyunk szuperhősök és nem tartozik ránk. -próbálok mindenkire hatást gyakorolni beszédemmel, hogy kiírtsam belőlük ezt az őrültséget. Még hogy megkeresni az írást. Azt se tudjuk hol keresnénk a városon belül, ráadásul az se derült ki, hogy a Ranok milyen természetfelettiek. Még az is lehet hogy átlag emberek, akik kapzsiságból megvették, vagy ellopták azt a három kristályt és rég eladták jó pénzért.

-Ne már hyung! Végre lenne valami az unalmas napjainkban! Ha többet megtudunk a Ranokról, talán az is kiderül, hogy hol élnek, tehát az is, hogy hol van Jungkook. -érvel Yoongs.

-Csak most lett vége a vizsgáknak! -szól rá Jimin helyettem. -Azok miatt is egyfolytában nyígtál.

-Szerintem igen is köze van ennek JungKookhoz. Azt írja a könyv, hogy a Ranok hatástalanítani akarják a rajta lévő zárat, igaz? Szerintetek miért fogadták örökbe hirtelen pont JungKookot? Akik örökbe fogadnak egy gyereket, általában nem egy majdnem 18 éves kölyköt választanak, akit nehéz fegyelmezni és már a nagy betűs életre koncentrál és hogy elhagyja a szülői házat. Gondoljatok csak bele, miben más JungKook mint a többi farkas gyerek? -vezeti fel Isa és meg kell hagyni nem rossz elmélet és észrevétel.

-JungKook igaz alfa. -jelenti ki Jinie, ezzel mindenkit megelőzve.

-Pontosan. -helyesel Isa. -És mire kellhet nekik egy igaz alfa, ami olyan ritka, mint repülő tehén az égen? -vezet rá minket gondolatmenetére.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Onde histórias criam vida. Descubra agora