"Légy boldog az új csajoddal, mert az a hülye legenda 100% hogy kurvára igaz!" -néz a kis szünete után HoSeokra. Már az egész játszóteret beteríti a levendula erős illata, és mellette halványan ugyan, de a napraforgót is érezni.
-Itt meg mi történik? -érkezik meg Jimin, mögötte pedig Yoongi lohol. Gondolom mikor megérezték az erős levendula illatát, kicsit felgyorsítottak a tempón.
-Jiho ne csináld. Kérlek. Ne cirkuszolj mindenki előtt, majd otthon megbeszéljük. Biztos félre értetted Isát. -simít Jiho vállára Hobi, de az alfa lelöki magáról az óvatos kezet.
Hitetlenkedve néz párjára. Szemei könnyel telik, a sós cseppek, megállíthatatlanul gördülnek végig az arcán. Szeme vörösen lángol, fejét pedig lassan ingatja, mint aki azt akarja mondani: "Ezt nem gondolhatod komolyan". Jiho lassan néz végig mindenkin, s hátat fordítva egy pillanat alatt tűnik el szemünk elől. Farkas alakban rohant el egy irányba.
-Öööö...Mi? -kérdi Jimin értetlenül. -Hobi, nem akarsz utána menni?
-Én is magyarázatot szeretnék. -jelentkezek halk szavakkal.
-Nem volt ennyiből érthető? -felel mogorván Hobi.
-Hobinak láza volt, és Jiho nem volt felkészülve, hogy segítsen neki. Pont a közelben voltam és megéreztem az illatát, így én tettem meg Jiho helyett...Gondoltam segítek. Jobb, mint hogy egy vad idegen szálljon rá. Eleve, hány éves is a lány? Nagyon fiatalnak néz ki. Van már 12 éves? -kezdi Isa. De két színű dög. Egyértelmű, hogy nem az igazi arcát mutatja nekünk. Eleve nem értem. Úgy volt JungKookot szereti, erre lefeküdt Hobival? Ennek semmi értelme. Minek tenné, ha nincs hátsó szándéka?
-16 éves. -válaszol az utolsó három mondatára Jin hyung.
-Akkor már nem szereted JungKookot? -érdeklődi meg Yoongi, aminek nagyon örülök, mert ha ő nem tette volna meg, nekem kellett volna.
-Nem erről van szó...Igen ő tetszik, de Hobi mégis csak a volt osztálytársam, hogy hagyhattam volna szenvedni? -tördeli ujjait az az álszent.
-Megint úgy rá tervezel nyomulni, mint régen? Előre szólok, bármit teszel, nem fogok szakítani vele. Nem választhatsz szét minket. -húzom ki magam magabiztosan.
-Ne kiabáld el. -vet felém Isa egy gúnymosolyt, majd folytatja. -De megváltoztam. Európában nagyon kulturáltak az emberek, tényleg nem akarok senkinek rosszat. Kedvelem Kook oppát, de azt szeretném ha boldog lenne. -rebegteti szempilláit. Szerintem ezt a dumát semelyikünk nem fogja bevenni. Olyan átlátszó.
-Én hiszek neked. -simít karjára HoSeok hyungom, és kijelentésére, nem kell mondanom, hogy mindannyian eltátottuk a szánkat, kivéve persze Isa, aki egy elégedett mosollyal jutalmazza a másik gesztusát.
-Oké, most hogy mind itt vagyunk, Jihon kívül persze, nem ülünk be valahova? Vagy maradunk itt? -kezdi Leaderünk, és csodás megoldás, hogy elterelje a témát.
-Mind? Mi van JungKookal? -csodálkozik Isa.
-Őőő...hát ő...-kezd bele Joon hyung, de nem tudja mit mondjon, így rám néz.
-JungKook nem tudott jönni. Dolga van. -tudom le ennyivel.
-Hazudsz. -szűkíti össze szemeit a rózsás farkas.
-Honnan veszed? élő hazugság vizsgáló vagy, vagy mi? Honnan tudnád, hogy mit csinál? -méregetem és nem tudom leplezni a felé irányult undorom.
-Nem úgy volt, hogy JungKook eltűnt? Azóta sikerült beszélni vele? -szól közbe Hobi. Hát bassza meg, már csak ennyi kellett. Tényleg ennyire retardált? Nem véletlen nem az igazat mondtam.
-Nem. -válaszol helyettem Yoongs. Ezek direkt fecsegik ki az életem? Eleve ő honnan tud róla?
-És te honnan tudod? -mérem végig mentás hyungom.
-Írtam neki, hogy jön e a találkozóra. Hívtam vagy ezerszer. Ha meglenne, akkor talán legalább megnézné az üzeneteimet. -ránt vállat az érintett.
-JungKook oppa eltűnt? Mi? -tettet ijedelmet Isa. Bár lehet Kookért tényleg aggódik, ki tudja.
-Miért kellett Isának hazudni? -mérgelődik Hobi és ENGEM csesz le! Az oké, hogy Jihoval veszekedtek, mert lefeküdt valaki mással, de én mi a faszt is vétettem? Miért kell ezt a ribancot védenie?
Hyungom kérdésére mindenki rám vezeti a tekintetét, mintha tényleg én vétettem volna valami nagyot. Ezt nem hiszem el. Senki nem fogja a párom? Tényleg? Ha legalább JungKook itt lenne mellettem és biztatóan átölelne, de ő is hátat fordított nekem. Mi van itt mindenkivel? Miért csinálják ezt?
A sírás torkomban volt, így gyorsan nagy levegőt vettem és kimondtam az utolsó két mondatot amit a mai nap mindenkinek szántam.
-Oké, nekem ez túl sok egy napra. Haza megyek. -jelentem ki és hátat fordítva mindenkinek, elsétálok. Már a második lépésem után könnyek áztatták a bőröm, de nem akartam rohanni, nehogy azt higgyék, hogy megfutamodok, vagy elmenekülök, pedig pont azt teszem. Nem bírom már. Nagyon egyedül vagyok Kookie nélkül és nagyon fáj...
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanficEz az Epres Csokoládé folytatása, remélem nem okoz csalódást senkinek!!! Aki még nem olvasta az első részt, az azzal kezdje, mert nem fogja érteni! ❤ Új részek minden héten: Kedd, csütörtök, szombat ~TaeKook ~Vérfarkasok ~Boszorkányok ~Vámpírok ~Vér...