"Viszont akkor szét kell válnunk több csoportra. " -gondolok bele jobban a dolgokba. Valakiknek a múzeumokat kéne átjárnia valakiknek pedig a városházát. Az úgy nem lehetséges hogy csak egy ember menjen valahova, mert úgy nagyobb az esély arra, hogy elsiklik a fegyelme valami felett.
Taehyung nem jöhet szóba, mert azt mondta, hogy magányra van szüksége. Hobi most viharzott el Jihohoz. Fogalmam sincs, hogy miről van szó, de szerintem nekik több idő kell, hogy ki béküljenek és rendezzék egymás közt, tehát maradtunk, mi itt lévők.
-Eleve szét van esve a csapat. Nem vagyunk már eléggé szétválva? -szólal meg Yoongi, így félbe szakítja gondolatmenetemet. -Jiho jogosan ment el hisztizni, Hobi szerelmi válságban van, Jungkookról még mindig nem tudunk semmit, és Taehyung megőrült. -sorolja Yoongs. Mondata befejeztével pedig egyből több szúrós szempár tapadt rá, és még egy oldalba bökést is kapott Jimintől, hogy ezzel jelezze; nem így kellett volna fogalmaznia.
Yoongi egyből ki is nyitotta szemeit és körül pillantott, majd folytatta:
-Miért néztek így? Nincs igazam? Össz-vissz öten vagyunk itt. Hogy legyen szétválás? Mégjobban elválunk egymástól? A horror filmekben is a szétválás a legrosszabb ötlet, mert úgy jobban sebeződhetnek. Gondolom nem lenne jó, ha egyesével járnánk kelnénk, mert akkor elsiklunk valami felett, tehát ketté oszlunk. Te Jin hyunggal én pedig Jiminnel, ez egyértelmű. Isa hova kerül gyertya tartónak? Hozzátok, vagy hozzánk? -néz végig velem szembe Yoongs. Egyértelműen nekem beszél, mintha a többiek itt se lennének. Az én válaszom érdekli csak. Tudja, hogy úgyis az alfa mondja meg, hogy mi lesz. Ráadásul pont azt vázolta fel ami bennem is lejátszódott az előbb.
-Isa jöhet velünk. -jelentem ki, mire Jintől egy elég ideges pillantást kapok, mikor pedig rá nézek, szemeiből ki tudom olvasni kérdését: Miért velünk?
-Oké. Mi megyünk a városházára. Az rövidebb melónak hangzik és kevesebb pénz is. -beszél ismét egyenesen Yoongs. Még csak nem is kertel az indokai felsorolása közben. Kijelenti, hogy mi a szitu és kész. Egyenesen beszél.
-Te most spórolsz a Jungkook megmentő akción? -háborodik fel Jimin és kirázza az ölében fekvő farkast.
-Persze. Így több pénzem marad rád. Csóró cicus vagyok, te is tudod. -veszi elő farzsebéből a pénztárcáját Yoongs és egyből Jimin ölébe helyezi.
-Oww. -szorongatja a vattacukros farkas meghatódva a bőrtárcát, és jutalmul, vagy talán köszönet képen egy forró csókot ad a másiknak.
-Jaj de aranyosak! -lelkendezik Isa, és ezzel egy aprócskát bele is ront a páros csókjának élvezetes hangulatába.
-Huh. -távolodik el Yoongs Jimintől, és inkább mély levegőket véve vissza tartja mondandóját. Isát már akkor se bírtuk mikor egy osztályba jártunk, de én hiszek a második lehetőségben. Abban hogy az emberek változnak, mert ez igaz. Tehát miért ne kezdhetne tiszta lappal? Minden ember megérdemel egy második esélyt. Ráadásul a lényeg, hogy most segít. Ha megint rá akar hajtani Jungkookra, az már csak akkor lesz a bajunk, ha Tae és Kook újra találkozhatnak és biztosan elmúlik a felmerült veszély.
-Mikor kezdünk neki ennek a dolognak? -indítja be Jimin a kamerát mielőtt feltenné a kérdését. Most komolyan le akarja videózni a válaszom? Egyáltalán mit akar azzal a kamerával?
-Most. Telefont elő! Te és Yoongs nézzétek meg, hogy mikor van látogatás a városházán és dobjatok egy üzit Hobinak, hogy mi újság velük. Addig mi megnézzük, hogy hány múzeum van a városban, és mindnek utána nézünk, hogy mikor van nyitás, hogy jutunk el oda, és mennyi a belépő. -osztom ki a feladatokat, és mindenki lelkesen bele is kezd.
ESTÁS LEYENDO
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanficEz az Epres Csokoládé folytatása, remélem nem okoz csalódást senkinek!!! Aki még nem olvasta az első részt, az azzal kezdje, mert nem fogja érteni! ❤ Új részek minden héten: Kedd, csütörtök, szombat ~TaeKook ~Vérfarkasok ~Boszorkányok ~Vámpírok ~Vér...