🍫30.🍓

233 33 8
                                    

Taehyung szemszögéből:

A szemem hirtelen pattan ki helyéről, az ágyban pedig ugrás szerűen ülök fel. A légzésem még nem sikerült rendeznem, ezerrel verő szívem majd kiugrik torkomon, fülem dübörög. Ezeket legyőzve próbálok lenyugodni.

Egy rémálom. Ismét...

Nem tudom hány napja van ez. Egyszerűen minden összefolyik. Nem alszom rendesen, egyszerűen nem tudok.
Fogalmam sincs hogy mi van Jungkookal és minden ésszerűtlennek tűnik.

Napok óta vizzgálok minden egyes mozzanatot de nem bírok rájönni. A fiúk írtak a könyvről és hogy mit találtak benne, de ez egyáltalán nem ésszerű.

Egy ősi jegyzet? Ranok és varázs kristály? Ha igaz is, ésszerűtlen. Megmagyarázza ugyan a fekete ruhásokat de akkor sem tiszta. Honnan tudták hogy hova ment Kook? Honnan tudták hogy hozzám jött? Honnan tudták hogy az árvaházban van egy igaz Alfa? Az igaz alfák nem annak születnek. Papírja sincs az igaz alfaságról. Ha valaki ránéz csak azt tudja elmondani róla hogy Alfa. Azt nem hogy hogyan lett Alfa.
Ráadásul az a könyv is... Túl egyszerű lenne. Túl egyenesen le van írva minden. Mintha külön számoltak volna azzal hogy egyszer egy igaz Alfa élete veszélybe kerül és a barátai meg akarják menteni.
Elkértem a könyvet és nem olyan régi mint ahogyan azt állítja maga a benne szereplő gyártási dátum. Erről nem is szóltam a fiúknak, hisz nem bízom bennük. Legalábbis Jihoban és Isában nem bízom. Nagyon gyanúsak. Jiminnek meg is mondtam, de nem hitt nekem, úgyhogy egyedül kell rájönnöm mi ez az egész.

Először is:
Jiho mit keresett a könyvtár ablakában? Miért nem ment be? Miért hallgatta ki őket? Miért öltözött feketébe hogy ne lehessen felismerni? Miért szaladt el mikor meglátta Namjoont? Miért nincs róla napok óta hír? Miért zárkózott a házába és nem veszi fel a többiek hívását? Még a csoport beszélgetéseket sem nézi. Mégis miért? Mikor megismertük akkor is átvert minket! Végig arra játszott hogy megöljön minden farkast! Ki tudja hogy nem e ez a terve még mindig?

Másodszor:
Isa miért pont most bukkant fel? Amikor elmentem a játszótérről, láttam a fa hátulját amihez oda ment mikor kijelentettem hogy Jungkook a párom. Agyon karmolta. Szó szerint kikarmolta a fa törzsének felét. Miért? Oké, hogy régen szerette, de ennyire féltékeny? Túl mű a lány. Túl mű a nevetése, az arca és a szavai. Nem sokat voltam vele szemtől szembe de már messziről bűzlik a dolog. Biztos vagyok benne hogy magának akarja Jungkookot és azt feltételezem hogy igen is közrejátszott abban hogy Jungkookot elvegyék azok a fekete ruhások. Tudja hogy mi van vele és a többieket arra használja hogy félre vezesse őket, de én nem dőlök be neki! Nem ám! Megtalálom Jungkookot és az enyém lesz! Nem veheti el a liba! Az is lehet hogy rosszat akar neki! Biztos vagyok benne hogy a könyvet is ő készítette. Hamis az egész. Csak félre vezet mindenkit. Minden hazugság!

Egyik lány se megbízható és így a többiek sem. Nem hinnének nekem. Jóban vannak azzal a két csajjal. Könnyen befolyásolhatóak. Két ártatlan mi? Az egyik a ludas és addig nem nyugszom míg elég bizonyítékot nem gyűjtök hozzá!

A szobámban a szekrényem előtt ácsorgok. Hajnali 2 körül lehet, de nem tudok tovább aludni. Csak nézem a parafatáblára szőtt ábrámat és a kapcsolatokat.
Jiho, Jackson, Mrs. Jeon (Jungkook anyukája), Mr Jeon (Jungkook apukája), Jungkook és a kérdőjeles Ranok. Meg persze Isa, akit sehogy se értek hogy hogyan kapcsolódik hozzájuk. Hogy jött ő a képbe? Ki ő egyáltalán azon kívül hogy Jungkook imádója?

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Onde histórias criam vida. Descubra agora