"...de életben van... Yoongi és Jackson nem voltak ilyen szerencsések..."
-Yoong...Yoongi. Édesem. Kérlek. Nem lehet igaz. Nem. -sírja Jimin, szerelmét szorongatva. Könnyeim ismét megindulnak. Nem hiszem el hogy meghalt...
Yoongs...Taehyung mellől a latyakos sárban átcsúszom Jimin mellé, és egy óvatos mozdulattal lehajtom Yoongi szemhéjját. Minden erőmet össze kell szednem, hogy ne most boruljak ki. Szükségük van egy alfára aki észnél van és megtartja őket. Túl sok veszteség ez nekünk egy napra.
-Itt vagyokh. -lihegi Jinie, akinek jöttét már több száz méterrel ezelőtt éreztem, az esőnek köszönhetően. -Mi történt? -jön közelebb, hogy lássa kiket "állunk" körül. Erre persze egyből felpattanok és eléállok.
-Jinie, ezt...ne gyere közelebb. Nem akarod látni. -próbálom megóvni a rémképektől, amit egész életét megnehezíthetik ha látja Yoongit.
-Mi történt? Ugye nem...? Jimin? Hobi? Mi történt? Előketült Tae és Yoongs? -próbál kitérni előlem, és fejét jobbra balra rángatja, hogy engem kicselezve meglássa a földön lévőket. -Mi történt velük? Joonie, engedj oda!
-Nem! -szólok rá, és amint felvilágítanak vörös szemeim, az övéi kékre váltanak.
-Joonie, mi történt? Miért nem engedsz oda? -könnyezik be, miközben szemeimet fükészi.
-Taehyung súlyosabb sérülésekkel megúszta, viszont Yoongs...A saját testét használta Tae megmentése érdekében. A mennyezeten díszes ólomüveg volt, és mikor összedőlt az épület...A szilánkok belementek. Valószívűleg a....mmm...nem élte túl...
-Mit akartál mondani?
-Jinie, ne... -ellenkezem. Mikor már belekezdtem a mondatba jöttem csak rá, hogy nem kellene részleteznem a dolgokat.
-De! -vágja rá könnyes szemekkel.
-Valószínűleg az egyik nagyobb üvegdarab kilyukasztotta a tüdejét és sok vért is vesztett.. Nem tudom melyikbe halt bele, de...
-Biztos ez? Mindjárt ide érnek az orvosok. Meg tudják menteni, még nem lehet késő. Gyorsan gyógyul. -próbál minden "lehetőséget" felsorolni Jinie, de sajnos ez nem így van.
-Szívem, nem lélegzett mikor rá találtunk. A keze pedig jég hideg. Meghalt.
Kijelentésemre Jimin ismét fájdalmas ordításba kezd, és mégjobban magához szorítja az élettelen testet. El kell hoznom mellőle. Valószínűleg a Yoongiból kiálló szilánkok felsértik Jimin karját ahogyan magához fogja, és nem hiszem, hogy segít a dolgokon az, hogy szorongatja Yoongs élettelen testét. Ráadásul nem maradhatunk itt.
A "felmentő sereg" tényleg két percen belül megérkezett és egymás után kezdték ellátni a súlyosabban sérülteket.
-Össze forrtak a csontjai, de rosszul illeszkedtek egymáshoz mikor végbe ment a folyamat. -állapítja meg a mentős ahogyan leguggol Taehyung mellé. Mivel a boszorkányokkal kezdék a sort, így nem is csodálkozom azon hogy ez történt. Szomorúan sóhajtok egyet bólintásom közben és hagyom hogy Taet felhejezzék egy hordágyra majd kicipeljék az erdőből, és mentőautóba tegyék.
-Mit jelent amit az amit mondott a doki Taehyungról? Nem jó hogy összeforrt a csontja? -szorítja meg Jinie az ázott pulóverem szélét, hogy rá figyeljek.
-Rosszul forrt össze. Ez azt jelenti hogy újra el kell törni azokat a csontjait és a helyére kell tenni, hogy jól forrjon össze. Minél később kezdik meg a macedúrát, annál kissebb az esélye, hogy az előző törés mentén sikeresen el tudják törni a csonját és helyre tudják hozni a károkat. -magyarázom halkan a páromnak.
Ahogyan körül nézek, látom hogy Jimint már elrángatták Yoongstól, akit azóta fekete zsákba helyeztek. Jihoval és Jacksonnal ugyan ez történt.
-Jimin...Menjünk. -guggolok mellé, hogy felvegyem a földről, ahol eddig egyedül térdelt és sírt. Hobi Jiho mellett van, még ha sokáig is vacilált, hogy most melyikőjük mellé álljon. Főleg, hogy ő is megszenvedi Yoongi elvesztését. Ahogyan mindannyian...
-MIÉRT? MIÉRT MENT BE TAEHYUNG UTÁN!?? MIÉRT MENTETTE MEG!!? MIÉRT?? MIÉRT PONT NEKI KELLETT MEGHALNIA!!!? MIÉÉÉÉRT!!? -üvölti fájdalmasan és ellöki a felé közelitő kezemet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanficEz az Epres Csokoládé folytatása, remélem nem okoz csalódást senkinek!!! Aki még nem olvasta az első részt, az azzal kezdje, mert nem fogja érteni! ❤ Új részek minden héten: Kedd, csütörtök, szombat ~TaeKook ~Vérfarkasok ~Boszorkányok ~Vámpírok ~Vér...