🍫80.🍓

154 24 6
                                    

"Egy öltönyös fickó akinek a képe egy újságból van kivágva és a neve szövegkiemelővel van kihúzva, igencsak megfogja a figyelmem. Ő az egyedüli aki nem ismerős a képen. "George"."

Jiho számomra váratlanul tör ki a fürdőszobából és telefonján pötyögve valamit egyenesen a szobába siet. 

-Mi a baj? -kérdem tőle egyből, de mintha ott se lennék, pötyög tovább a telefonjába, úgyhogy előveszem én is a sajátomat és az a tervem hogy ráírok ha csak azt bírja nézni, de ekkor meglátom a csoportos beszélgetést. 

Gyorsan megnyitom és olvasni kezdem a fejleményeket, közben pedig Jiho mellettem befotózza a parafatáblát.
Szóval ezért tűnt el napokra. Végig kutakodott Isa után, és meg kell hagyni, alapos munkát végzett.

-Hogy tudtál ennyi információt összeszedni ilyen pontosan? -csodálkozom.

-Nagyon egyszerűen. Ha mondjuk megadsz egy keresztnevet és hogy körülbelül hogy néz ki az illető, holnapra tudni fogom az egész életét, a teljes nevét, a családját, a kapcsolatait, és minden mást, HA fent van valamelyik alkalmazáson. Isának például nem egy, hanem két profilja is van. Az egyik, amit nektek is megadott az nem valódi. Olyan ál profil amit az egyetemeknek, vagy állásinterjún megadhat, ahova felvételizni akar, mivel tudja hogy utána néznek majd. Egy profil amin látszólag csak egy normális lány. Viszont van egy valódi profilja is amiről igencsak kevés ismerőse tud. Az anyjával szoros volt a kapcsolata, így az ál profilja is ismerőse, innen könnyen eljuthattam hozzá. A profilján követi azt a bizonyos George-ot is, ráadásul posztolt mikor elhunyt az édesanyja. -nyom le egy monológot Jiho, mire leesik az állam. Azta.

-Wow. -csak ennyit tudok kinyögni.

-De ez most nem elég. Rá kell jönnünk, hogy hogyan tudjuk elpusztítani Isát. Ha hiszel nekem, segíts! Meg kell találnunk a boszorkányok gyenge pontját.

-Miért? Nem a medált kell elpusztítanunk, vagy megszereznünk tőle? -értetlenkedem.

-Nem! Mellesleg ez ugyan az. A medált egy boszorkány használja, nem igaz? Mágiával van tele és mágia veszi körül teljes mértékben. Tehát ha megtaláljuk a boszorkányok gyenge pontját, hisz biztosan van, akkor megtaláljuk hogyan győzhetjük le! -jön az ésszerű válasz, és elismerően bólogatok. Olyan csodálatos ez a lány, és ő az alfám! Miért nem lehet a barátnőm is?...

Mindketten nekilátunk utána járni a boszorkányok gyengepontjának, azokból a könyvekből amiket Jiho még napokkal ezelőtt kivett a könyvtárból. Tudatosan kutatott és készült a bosszújára. Elképesztő hogy milyen okos és erős. Ráadásul még gyönyörű is, és szexi. Olyan tökéletes. Hogy ronthattam el ennyire mindent?

Nem tudom mennyi idő telt el, mert nagyon belemerültem a könyvekbe, de hazaért Jackson ami engem kirántott a könyvek bújásából. Főleg miután megjelent az ajtóban.

-Ti meg mit csináltok? Könyv klubbot alapítottatok? -néz végig a szobán ami tele van könyvekkel, s mikor meglátja a parafatáblát, közelebb merészkedik, hogy szemügyre vegye.

-Apa menj ki! -ugrik fel egyből Jiho, hogy a tábla és apja elé álljon. 

-Mi ez? Olyan ismerős az a lány, honnan ismered? És miért van George is ott? Tudommal nem...

-Te tudod hogy ki ő? -kerekedik el mindkettőnk szeme és immár én is talpra ugrok.

-Öhm...igen. Őőő...ő az unokatestvérem. -vallja be Jackson mire mindketten majdnem hanyat vágódunk.

-MI? VAN EGY UNOKATESTVÉRED??? -akad ki egyből Jiho.

-Nem vagyok már jóban vele régóta. Sosem tartottuk a kapcsolatot, azonban egy éve elmentem hozzá mikor..khm...pénzt akartam. Azt hogy támogassa a farkas vadászatot és vissza szálljon a családi bizniszbe. De őt csak a hülye cége érdekli és a befektetések. Meg persze a lányok. -fintorodik el. 

-A lányok? Olyan lányok, mint például...Isabella? 

-------
Már csak egy rész van hátra

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Onde histórias criam vida. Descubra agora