-51.-

189 26 13
                                    

Barmok.

Minden úgy halad ahogyan elterveztem. A szentélyhez elrejtettem azt a hülye papírt és a Ranok házának pontos tervrajzát.
Tudtam, hogy a kis csapat el fog menni az igaz alfáért és nagy zűrzavart fog kelteni.

De kezdjük az elején: A tervrajzzal nem kicsit gyűlt meg a bajom, hogy úgy nézzen ki ahogy és valójában nem terveztem ki hogy hova fogom elrejteni, hisz ha azt tettem volna, akkor lehet sose találják meg és feladják mert nem ugyan arra gondolnak amire én.

Úgyhogy megtudtam, hogy hova terveznek menni és megelőztem őket. A város házán bajos lett volna, a kilátóba nem tudtam felérni időbe, hisz szétoszlott a csapat és én a múzeumba mentem de ott sehol se találtam az "ősi jegyzetnek" megfelelő helyet.
Szóval maradt a szentély, ahova sikerült hamarabb érkeznem és megoldanom a dolgot.

Persze nem csak ennyi volt a dolgom. Meg kellett hamisítanom egy üzenetet, amihez le kellett vadásznom Sampokék egyik emberét. Nehéz volt rátalálni de végül sikerült és a telefonját feloldva üzenetet írtam a régi ismerősnek, hogy támadás fogja érni az épületet és a gyémántot akarják.

Természetesen ahogyan tőlük elvárható, a kis tanulót állították a gyémánt elé, hogy megtapasztalja milyen az ő világuk és ellenőrizzék, hogy mennyit fejlődött. Valójában viszont a gyémántot kicserélték. Nem bízzák azt az óriás hatalmat egy 17 évesre. A valódi medál nem az üveg búra alatt van, hanem az azt tartó állványban. Amatőr húzás tőlük, de mivel ott van az élethű hamisítvány szem előtt, senki nem gondolna arra hogy az nem is a valódi. Rajtam kívül természetesen.

Mindent tudok róluk, hisz pár éve ők maguk oktattak engem, pont úgy mint most Jeon Jungkookot. Aztán eldobtak mint a szemetet, mert azt mondták, hogy gyenge vagyok. Pedig az ő hibájukból lettem az. De most majd megmutatom nekik, hogy ki a gyenge!

A hangzavart és veszekedést, ami az újra találkozással járt, gyorsan kihasználva és egy kis cselt alkalmazva egyszerűen bejutottam, lecseleztem a biztonsági intézkedéseket és az igazi medál helyére betettem a műt majd kisétáltam a valódival.

Az üzenetnek hála az öregek teljesen abban a hitben lesznek, hogy a lükék lopták el a medált és ezzel egy csomó időt nyerek.

Csak két dologra van szükségem és az egyik már megvan. Igaz, sürget az idő, de most, hogy az undi meleg páros szakított, könnyű szerrel elcsalom az elkeseredett alfát.
Nem is sejtik és mindvégig az orruknál fogva vezettem őket. Ráadásul már csak akkor fogják megtudni, amikor én leszek a legnagyobb hatalmú természetfölötti az egész világon!

Bosszút állok mindenkin aki miatt erre a sorsra jutottam és erre az útra kényszerültem. A többség nagy valószínűséggel azt mondaná, hogy egy őrült gonosz ember vagyok. Ti is ezt tennétek a helyembe ha bizonyos személyek megölték volna a családodat és téged úgy megnyomorítanának hogy soha többé nem érhetsz fel az alap szintre önakaratból. De itt a lehetőség, hogy bosszút álljak. Megvan hozzá az eszköz, és tudom, hogy mindenki más aki megtapasztalná a helyzetemet élne a lehetőséggel.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin