🍫6.🍓

391 41 28
                                    

-Uram, nagyon király ez a bazinagy luxuslakás és a sok értelmetlen szoba, de szabad megkérdeznem, hogy mégis mi ön, és a felesége, hogy ennyi lóvéjuk van ilyen otthonra? -teszem fel kérdésem ahogyan sétálunk immár a földszinten. Nem kellett sokat mennünk, hisz majd a lifttel szemben van az iroda, azt meg már nem is tettem hozzá, hogy mégis minek irodai szoba a saját házába. Talán ide pont nem ért el egy moziterem, esetleg túl kicsi lehetett a golfnak, de valamivel ki kellett tölteni, vagy mi?

-Egyrészt neked apa, másrészt ne káromkodj, harmadrészt pedig van pár sikeres cégünk. -zárja le ennyivel a témát SamPok, full higgadt hangon, de nekem így is megragad egy szó. Azt mondta hogy PÁR???? Vagy egy pár cégjük és ilyen monoton hangon ki tudta mondani, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne?

-Nos. Térjünk is a lényegre. Nem véletlen választottunk téged, hogy örökbe fogadjunk. -kezd bele SamPok, ahogy leült irodaasztala mögé, én pedig vele szembe. Már pont meg akartam kérdezni, hogy mi a fenéért pont engem, mikor folytatta. -Igaz alfa vagy. Ez elég ritka, és nekünk éppen ezért kellesz te. Egy olyan ember kell cégeink élére, akinek van hatalma, és ha valaki, akkor TE tudnád előre lendíteni sikerünkön. -kulcsolja össze kezeit, meg nem szakítva a szemkontaktust.

-Na jó, itt valamit nagyon félre ütöttek. Igaz, hogy igaz alfa vagyok, de még a 18at sem töltöttem be és fingom sincs a cégek vezetéséről, vagy bármi ilyenről. Szerintem sokkal többet nyernének vele, ha egy tapasztalt szakembert vesznek fel, engem pedig békén hagynak. -dőlök hátra székemben.

-Ne aggódj, megtanítunk neked mindent 23 éves korodig. -válaszol SamPok rezzenéstelen arccal.

-De mégis minek kellett örökbe fogadni? Egyezzünk meg, oké? Segítek nektek ebben a céges mit tudjam én miben terjeszkedni, vagy mit akar, megtanulok minden szart amit mondanak, de cserébe részesülést kapok és a barátaimmal élhetek, szabad akarattal, és én osztom be magamnak az időm. Ha csúcson lesz a cég, én lelépek és mindenki éli boldogan tovább az életét külön utakon. -teszek fel egy tök fasza ajánlatot, amivel mindenki jól jár. Ők mégtöbb pénzt kaszálhatnak, ha bármi is rám ragad az ő oktatásaik alatt. Nekem meg lesz pénzem.

-Nem. Mivel örökbe fogadtunk, így a céget megörökölheted, ha mi meghaltunk, és vezetheted. Nekünk már nem lehet vér szerinti örökösünk, de valakinek aki eléggé erős, hogy befolyásolja a dolgokat, és rettegjenek vele, így ne csapják be, tökéletes vezérigazgatónak. Hamar beletanulsz ha itt élsz majd velünk, és jól fizet a szakma. -tudja le ennyivel SamPok.

-Oh-ho-hó! Erről nem volt szó. Én a srácokkal akarok lakni, pontosabban egy idő után Taevel. Elmegyek farkas tetoválónak, és örökbe fogadok egy kölyköt életem szerelmével. Nem az én terepem a cégvezetés, ráadásul a jövőbeli terveim közt sincs a vezérigazgatóság. Egyáltalán mi az, hogy erős és félelmetes igazgató kell, akit nem mernek átverni? Ezt annyira úgy mondod, mintha maffiavezér lennél, vagy valami ilyesmi. Emellett még az sem stimmel, hogy nektek miért is nem lehet gyereketek/ utódotok? Fiatalok vagytok, simán felnevelhettek egy kis kölyköt, akit már ebbe neveltek bele, biztos örülni fog neki. Ha meg nem tudtok gyereket összehozni, egyszerűen csak fogadjatok örökbe egy 3 évest.

-Nem választási lehetőség az, hogy ki lesz. Te leszel és kész. Az országban nincs mégegy megfelelő igaz alfa, csak te. Ha még lenne is egy kiskölyök, aki nincs, hisz az igaz alfaság is később alakulhat ki, akkor sem lenne időnk felnevelni. Nekünk már nincs sok időnk hátra Jeongguk. Nem véletlen egy majd 18 éves igaz alfát választottunk. -válaszolja meg nagyrészt feltett kérdéseim, de helyére mégtöbb ötlött fel bennem.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 𝕔𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́2⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora