Alig vártam hogy hazaérjek, hogy megmutassam Eddie-nek hogy mit vettem neki nászajándéknak ,mivel meg szerettem volna lepni valamivel így az esküvönk előtt 3 nappal. Ajándékom:
Nagy sebbel-lobbal fordultam be a közös lakókocsink elé, ahol a közös életünket tervezgetjük Eddie-vel, jajj már alig várom az esküvönket.
A kocsija ott állt a ház előtt, reméltem is hogy itthon van. Kiszálltam, kivettem a hátsó ülésről az új gitárt, majd mikor az ajtóhoz léptem hangokat hallottam bentről, de nagyon hangosakat, kéjes nyögéseket, mint aki most él át egy nagy orgazmust. Nem is járhattam volna közelebb a valósághoz, mivel mikor kinyitottam az ajtót, nem akartam hinni a szememnek, egyszerűen lefagytam.
Csak azt láttam, hogy a csaj négykézláb van, a lepedőt markolja, és már sikít a gyönyörtől, Eddie meg hátulról döfködi de annyira hogy mintha magán kívül lenne, az arca is teljesen más, mintha egy állatot látnék, ez nem lehet igaz. Soha nem gondoltam volna, hogy képes lenne velem ő ezt megtenni. İgaz, én se vagyok szent, én is megtettem , én is megcsaltam, mikor New Yorkban voltam. De én felajánlottam neki hogy ne kezdjük újra, mivel nem biztos hogy tudom befolyásolni a hűségemet, de mikor ezt megtettem, rájöttem hogy szeretem őt, mivel miközben a másik sráccal dugtam, csak ő járt az eszembe, ha a srác szemébe néztem az ő szemeit láttam magam előtt, meg hát senki más nem ismeri úgy a testemet, mint Eddie. A srác közel nem tudott olyan hatást elérni nálam, nem tudott úgy megérinteni, ahogyan ő. Egy az egyben megbántam, miután reggel felkeltem, le is léptem hogy ne kelljen magyarázkodjak, nem volt erőm ilyesmihez. Ebből is látszik hogy az emberek nem egyformák, én most így látva Eddie-t ezzel a csajjal, rájöttem hogy én nem tudom ezt megbocsájtani, ő nekem mindig azt mondta hogy ha megcsalom, akkor is szeretni fog. igen ez nagyon fura volt így halllani tőle, de most már rájöttem hogy én ezt nem tudom csinálni.
Annyira lesokkolódtam, hogy a lakáskulcsot kiejtettem a kezemből, erre mindketten felfigyeltek,
Eddie kihúzódott a csajból, majd meglepett arccal rám nézett, a boxerét magára kapta, majd megindult felém, majdnem mikor odaért elém, oldalra nézett, minden tárgy a levegőbe lógott, a lámpa villogott, majd mikor a szemébe néztem, hátrálni kezdett , de elesett a földre, és csak bámult rám majd megszólalt:
-Bébi, meg tudom magyarázni.....
-Aha ,nem kell ide semmi magyarázat, láttam jól elszórakoztál, amíg nem voltam itt. Te vadállat...
Teljesen megváltoztál, soha nem láttalak ilyennek, mint most, ez kell neked, csak ürítőtartálynak használod a lányokat.
-Ugyan már téged is meghúzott a drága Evan, ti is jól elszórakoztatok a nagy Almában. Vagy talán nem emlékszel a kis afférodra vele??
-Dehogynem ,és tudod mit kibaszott jó volt, reggelig szexeltem vele, simogatott , rám élvezett.
Eddie úgy nézett rám mint a felbőszült bika, fel akart állni, a kezét emelte fel de az erőmmel felemeltem és kifeszítettem őt, a csaj közben felöltözött, és elszaladt, jobban is jár.
YOU ARE READING
A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩
FanfictionStranger Things fanfiction 10% Esernyő Akadémia fanfiction 90% Ez a történet olyan lányról szól, aki félt újra megnyílni miután a pasija megcsalta az esküvőjük előtt 3 nappal, és ehhez az is hozzátartozott, hogy telekinetikus képessége lett,, miu...