~Ötös szemszöge~

99 9 2
                                    

Nagy nehezen eljutottunk a konyháig, de így is majdnem beestünk az ajtón, láttam, hogy közeledik a föld, de egyszer csak úgy maradtam. Alig tudtam nyitva tartani a szemem, el is aludtam. Sajgó arcra ébredtem, mi a fene. Mint kiderült, kaptam egy pofont. Elaludtam a konyhába a széken, na ez hogy sikerült.
Felkelt Klaus is, enni kezdtünk, ami szokásosan megint isteni lett, tényleg kezdtem jobban lenni. Majd hirtelen annyira meglepődtem Anna következő lépésétől, hogy a villa is kizuhant a kezemből. Rájöttem, hogy mennyire akarom ezt még többet, az csak egy puszi volt, de most már, elhatároztam, az enyém lesz a szíve, a teste, a lelke. Jobban szükségem van rá, mint a levegőre, el kell neki mondanom mihamarabb, hogy szerelmes vagyok belé.
Vanyával otthagytak minket, majd én is végeztem az evéssel, eltakarítottam magam után, felmentem a szobámba, majd rázuhantam az ágyra, és rögtön elaludtam.
Igaz, hogy ettem tegnap, de a fejem hasogatott reggel. Le kecmeregtem a földszintre, kellett gyógyszer. Hallottam mocorgást a konyhában, bementem.
-Anya te vagy az???-kérdeztem.
-Jó reggelt drágám, kéred a reggeli kávédat???-mondta.
-Oh, most hogy mondod, igen, kérek.-mondtam neki.
-Rendben, máris adom.
Anna lépett be a konyhába.
-Jó reggelt Ötös!! Szarul nézel ki.-mondta nekem Anna.
-Tényleg nem gondoltam volna, hogy másnaposan valaki jóképű lehet.-ironizáltam vele.
-Még rosszabbul lennél, ha nem segítek tegnap.
-Meg is akartam köszönni, hogy megint kihúztál minket a szarból.
-Szívesen teszem, szükségünk van egymásra a bajban.
-Nem csak a bajban.-fogtam meg a kezét.- Én, azt hiszem.....-nem tudtam befejezni, mert egy lövést hallottunk lentről, lenéztünk a lépcső tetején, Hazel és Cha Cha volt, a két legprofibb ügynök, akik az Intéző emberei.
-Ezek is azok az emberek, akik....
-Igen, nálam is rafkósabb bérgyilkosok.
-Ez azért nem elég kecsegtető ránk nézve.-mondta szarkasztikusan Anna.
-Azért próbáljuk meg. -ragadtam meg, mire a két ügynök mögött termettünk.
Ez egy rövid rész lett, de direkt húzom az idegeiteket🤣🤣🥰🥰😍😍 ötleteket kérek, hogy hogy folytatnád te🥰🥰🥰

A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩Donde viven las historias. Descúbrelo ahora