~Anna szemszöge~

76 5 0
                                    

Bementem All szobájába, hogy el kezdje a csinosítgatásom. Leültem a smink asztalához, majd a hajamat kezdte el befonni oldalt.
-Nem semmi hajjal rendelkezel, még jó hogy már hozzászoktam, mivel csak nézz az enyémre.
-Sose szerettem fésülködni, be kell valljam, de már büszke vagyok a hajzuhatagomra.
-Lehetsz is, gyönyörű egyébként, csak jobban kell rá figyelni.
-Fogok is. -mondtam neki.
-Sminknek jó lesz a hagyományos tus-spirál kombó vagy legyen több is??
-Az bőven elég, Ötös szerint még arra sincs szükségem.
-Ez édes. Sokat szokott bókolni neked??
-Igen, szinte minden második mondatában.-nevettem jóízűen.
-Jól fog bánni veled, ebben biztos vagyok.
-Kösz Allison, ez jól esik.
A hajam készen lett, majd a smink is felkerült végül, habár biztos vagyok benne, hogy le fog rólam folyni, miközben...ahhh, a gyomrom liftezett az izgalomtól. Ezt a gyönyörű ruhát is felvettem, aminek a színe kicsit kirívó, de mégis eleganciát sugároz a csipke anyagával. Megnéztem magam a ruhában, és úgy mindent. Igazi szexistennő vagyok.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Mindenem vörös ajhhh, igazi tüzes lettem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


-Mindenem vörös ajhhh, igazi tüzes lettem. -mondtam Allisonnak.
-Csak nehogy fel gyújtsd a házat.-nevetett.
-Köszönöm.-öleltem meg.
-Nincs mit, ez a legkevesebb. De most már megyek. Jó szórakozást ma estére, érezzétek jól magatokat.- csukta be maga után az ajtót. És már nem beszélek senkivel, amíg le megyek. Jönnek a gondolatok, mik fognak történni itt ma. Baromira vágyom már Ötösre. Az ölem összerándult, idegesen sóhajtottam nagyokat, az egekbe volt a vérnyomásom, ma valóban meg fog történni. Elindulok lefelé, lesz ami lesz, ha elélvezek lefelé menet a lépcsőn, majd feltakarítjuk. Indultam le olyan nőies magabiztossággal, mint a modellek a kifutón. Csak nehogy hasra vágódjak ebbe a cipőben, mert akkor egy életre elásom magam a kert végébe. Megpillantottam Ötöst, azta kurva istenit, milyen piszok jól néz ki. A haja két oldalt volt, és mintha kicsit be lenne zselézve neki.
Áhítattal mért végig, majd egyből dicsérni kezdte a szettemet, na én meg nem kerteltem, szemtől szembe megmondtam neki, hogy beindultam a kinézetétől.
A mosolya az valami elképesztő, hogy lehet valaki ilyen jóképű??
-Azta...-esett le az állam.
-Mi az??-kérdezte furán.
Nem igaz, hogy nem tudja. Meghagyom magamnak ezt a pillanatot.
-Semmi se, odavezet az asztalhoz Uram?-mondtam neki
-Ezer örömmel.-mondta, majd odamentünk az asztalhoz, ahol nem várt dolgok fogadtak.
Ki hitte volna, hogy ilyeneket is tud Ötös. Milyen csöpögött a romantikától, de az a lényeg, hogy én mindig is imádtam az effajta gesztusokat.
-Nem semmi asztal, baromira imádom már most.- nyúltam a szirmokhoz, mind olyan selymes volt, annyira kellemes volt.
-Akkor jó, azt hittem sok lesz.- ölelt meg szorosan, a kezére tettem az enyémet, majd simogatni kezdtem neki.
-Kicsit se, tökéletes. -mondtam őszintén. Oda mentem a terített részhez, majd egy csodás csokrot pillantottam meg az asztal sarkán.
-A rózsák is a tieid, habár a te illatodat nem körözik le.
A szerelem virága, mindig is imádtam. Beleszagoltam a mennyei illatcsomagba, elégedetten mosolyogtam.
-Mennyire gyönyörűek! -dicsértem meg.
-Igen, valóban gyönyörű.-de ő nem a csokorra nézett hanem rám. Rendesen belepirultam a dologba.- gyere ülj csak le hozom a vacsorát.-húzta ki nekem a széket. Leültem, majd ki ment a konyhába ahonnan a kulináris magyar kaját hozta elő, azért örülök, hogy a kedvemért ezt is megcsinálta.
-Biztos nem olyan finom, ahogy te csinálnád, de egy szakácsot nehéz leköröznöm.
-Ne izgulj már, ha a szíved bele tetted, akkor nincs probléma. Nekem ez a fontos.-fogtam meg a kezét.
-Szedjél akkor, majd kiderül. De kérlek nézd el hogyha rossz benne valami, egy: férfi vagyok, kettő: most csináltam először ilyen fajta ételt.
-Férfi vagy, nem is akármilyen. -mondtam összeszorított ajkakkal.- és már mondtam, nem számít milyen lett, a lényeg hogy megcsináltad.
-Igen, végül is meglett.
Szedtem belőle, majd meg is kóstoltam. A szósznak igazi lecsó íze volt, nagyon ízletes volt, a csirke is finom lett, a palacsinta na az meg , jobb lett mint az enyém.
-Na milyen lett??-kiváncsiskodott egyből.
-Őszintén?? A szósz állagán kívül másba nem tudok belekötni, túl sűrű lett, de ez állásában sűrűsödött be, ebbe a hibába én is mindig belefutok. Azon kívül mennyei lett, jól eltaláltad a fűszerezést. Kóstoltad közben, miközben készült?
-1-szer kóstoltam meg, de gőzöm sincs, milyen izének kell lennie, így csak reménykedtem, hogy jó lesz.
-Nem semmi, jó pasit fogtam ki.- tapsoltam meg, majd mindketten csendbe kezdtünk el enni.
-Huu, így mindennel együtt baromi jó.- mondta.-Uhh, basszus egy valami kimaradt.-pattant fel, és ment a konyhába, majd két pohárral jött vissza és egy üveg vörösborral.
-Megkoronázod a vacsora végét egy kis borral??-kérdeztem kajánul.
-Ez csak a jéghegy csúcsa, asszony, ebben biztos lehetsz.
-Legalább ha leiszom magam, nem fog a ruhámon látszódni.
-Akkor hamarabb lekerül rólad a ruha, úgy is az lesz a vége.-dőlt hátra a széken kiegyenesedett háttal, és így nézett rám:

-Ez a célod??? Hogy leöntsem magam a borral?? De akkor lenyalod rólam!!! -Megegyeztünk!!-vágta rá csont nélkül

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Ez a célod??? Hogy leöntsem magam a borral?? De akkor lenyalod rólam!!!
-Megegyeztünk!!-vágta rá csont nélkül.
-Jó üzletet kötöttünk, szerintem mindkettőnk számára előnyös lesz.-mosolyogtam.
-Az tuti.-csillant meg a szeme.
Befejeztük a vacsorát, beszélgettünk, miközben elborozgattunk. Egyszer csak felállt, odament a zene lejátszóhoz, majd el is indította azt: A thinking out loud ment Ed Sheerantől.
Hozzám közelített, majd megállt mellettem:
-Felkérhetem egy táncra hölgyem?- tartotta oda a kezét.
-Igen, persze uram, többre is.- tettem a kezébe az enyém, majd felálltam vele együtt, a vállára tettem a kezem, ő meg a derekam fogta meg.
-Tudod min jár most az eszem??-mondta nekem.-közben lassúzni kezdtünk, én a mellkasára hajtottam a fejem, annyira teljesség lett úrrá rajtam.
-Min?-kérdeztem nyugodtan.
-Hogy folyton elhatározom, hogy tartom magam a közeledben, de amikor csókolsz, hozzám érsz, vagy ha átölelsz, a világot is a lábaid elé vetném.
-Nincsenek határok, ahogy nálam se.-emeltem rá a tekintetem, csak nézni tudtam tiszta szemébe, minden más megszűnt létezni, abban a pillanatban csak mi ketten voltunk. Ment a zene tovább, majd ahogy a videóklipbe volt, távolodtam tőle, de ő vissza rántott magához, aztán megforgatott a ritmusra, majd megfordított így a vállára fektettem a fejem, mintha a csillagokat néznénk.
Véget ért a dal, majd a legvégén megdöntött, és megcsókolt, hevesen csókoltam vissza, magával ragadott a hév, el nem tudtam szakadni édes ajkaitól.
Elengedett, majd letérdelt előttem.

A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩Où les histoires vivent. Découvrez maintenant