Nagyon finom lett a kávé, amit Anna csinált, kár hogy megint olyat mondott, hogy majdnem megfulladtam tőle, de attól független ízlett.
Esküszöm, hihetetlen ez a lány, tényleg ő fog megölni, mégis olyan jól érzem magam vele, ha ilyen édes a halál , bátran megyek bele.
Majd Vanya jött be a konyhába, odaadta a jegyeket a koncertjére, majd Diegoról kezdtünk el beszélni, aztán Anna mondott valamit, hogy ő meg tudja találni Lilat. Elég furán hangzik, de bízom benne, hogy tudja mit csinál. Elindult Diego szobája felé, mi meg Vanyaval átcipeltük apánk középkori tévéjét oda.
Anna leült a földre, kiadta az instrukciókat, miszerint kell a sistergő hang, teljes csend, és a sál a szeme elé El kezdte nézni Lila képét, majd bekötötte a szemét, és mi csak bámultuk őt.
Hosszú percekig nem történt semmi, majd egyszer csak villódzni kezdtek a lámpák, körbe néztem, és a szél is feltámadt a zárt szobába. Hűha. Az ajtó kivágodott, Allison volt az, hirtelen elé ugrottam, és csendre intettem. Kimentünk a szobából, majd megszólalt.
-Mégis mi történik ott bent??-kérdezi Allison.- Ugye nem bántjátok szegény lányt???
-Nem, soha nem bántanánk.-válaszoltam a kelleténél gyorsabban.
Allison keresztbe tette maga előtt a kezeit, és így szólt:
-Valami más lett, jól gondolom???-kérdezi érdeklődve.
-Ezt hogy érted???-kérdeztem vissza.
-Egyre többet vagy itthon, és már nem szólsz vissza mindenért. Megváltoztat téged.
-válaszolta meg.
-Ugyan már, ne röhögtess, mi csak barátok vagyunk.-válaszoltam.
-Én meg most jöttem a falvédőről. Ne etess már ezzel, ismerlek azért.-mondja Allison.-Ha nem beszélsz, használom rajtad az erőm.
-Jólvan, csigavér oké? Érdekel engem mint nő, mert ő annyira más, tőrödik az emberekkel, nem akad fent felesleges dolgokon.-basszus ezt ordítva mondtam, és az ajtó előtt állok. Benyitottam, de még mindig be volt kötve a szeme, nem hallhatta. De a többiek biztos hallották.
Allison csak elmosolyodott.
-Ő szerintem romantikus fajta, így ez pont passzol neked. Hívd el vacsizni valahova.
Ránéztem, ez nem is olyan rossz ötlet, ott legalább kettesben lehetünk.
-Megfontolom.- mondtam neki.
-Egyébként mi történik ott bent??-kérdezte újra Allison.
-Anna megkeresi Lilát.-jelentettem ki.
-Azt a Lilát?? Aki majdnem megölt mindannyiunkat ott a farmon???
-Igen, róla van szó. Diego szereti őt.
-Hogy Diego?? Na ne már.-nevetett Allison.
Bementem a szobába, ahol már mindenki az ágyon ült.
-Mi az??? Mi a baj??-kérdeztem egyből.
-Megvan Lila, valaki elrabolta őt.-válaszolta Anna.
-Mi??? Ki volt az nem láttad???-kérdezte Diego.
-Egy férfit láttam, tejfölszőke haja volt, és akcentusa volt, mintha nem ide valósi lett volna.
-A svédek azok.-jöttem rá.
-És hogy találjuk meg őket???-kérdezte Diego.
-Várjatok, én csak egyet láttam.-mondta.
-Biztos csak nem láttad a többit. Ők hármasikrek.- mondtam-múltkor is egy elhagyatott motelbe voltak, csak átutazók.- mondtam tovább.
-Hát nem tudom számít e, de piros volt az ajtó, ahol fogva tartják.- mondta Anna.
-Szerintem számít, szétnézek a városban. És Anna tartom az alkut.- mondta most Diego.
Azzal el is indult. Vanya is kiment a szobából, majd csak ketten maradtunk az ágyon ülve.
-Jól vagy???Olyan sápadt vagy.-nyúltam a kezéhez, mire ő összekulcsolta az ujjainkat. Rám nézett.
-İgen, köszi. Örülök, hogy segíthettem Diegonak. Lila igazán szép lány.-mondta Anna.
-És rendkívül szívós is, én is kaptam tőle párszor.- mondtam neki.
-Biztos megérdemelted.-viccelődött.
-Te is meg akarsz verni???-cukkoltam.
-Ha nem úgy viselkedik uram, akkor kénytelen leszek erősebb eszközökhöz folyamodni.
BẠN ĐANG ĐỌC
A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩
FanfictionStranger Things fanfiction 10% Esernyő Akadémia fanfiction 90% Ez a történet olyan lányról szól, aki félt újra megnyílni miután a pasija megcsalta az esküvőjük előtt 3 nappal, és ehhez az is hozzátartozott, hogy telekinetikus képessége lett,, miu...