Kiléptem a képzeletből, majd hirtelen 2 arcot láttam magam előtt, ahh Vanya és Diego.
Felültem az ágyra, mellém ültek kétoldalt, majd Ötös és Allison lépett be a szobába.
Vázoltam nekik hogy mit láttam, aztán gondolkozni kezdtek kik lehetnek az elrablók. Aztán Diego elviharzott otthonról, majd csak ketten maradtunk a szobában.
Ötös aggódva rám nézett, majd megkérdezte.
Jól vagy???Olyan sápadt vagy.-fogta meg a kezem, ami miatt nagyon jól éreztem magam. Majd összekulcsoltam az ujjainkat, annyira mámorító érzés volt, és fura, de nem húzta el a kezét. Vajon ő érzi ezt ami köztünk van???
-İgen, köszi. Örülök, hogy segíthettem Diegonak. Lila igazán szép lány.-mondtam neki.
-És rendkívül szívós is, én is kaptam tőle párszor.-válaszolta.
-Biztos megérdemelted.- szóltam be neki viccesen.
-Te is meg akarsz verni???-szólt vissza.
-Ha nem úgy viselkedik uram, akkor kénytelen leszek erősebb eszközökhöz folyamodni.- mondtam neki.
-Azt ugyan mit tehetsz, megütsz ezzel a kis kézzel?-mutatta fel a kezem.
-Attól még, hogy kicsi, nagyot csap.-vágtam vissza.
Ettől elhallgatott, majd csak a szemét tudtam nézni. Annyira szépek voltak, tisztára magával ragadtak megint. Lenéztem a szájára, mire ő is azt tette az enyémmel. Közeledett hozzám, majd egyszer csak csengett a telefonom. Kimentem a bűvköréből, és csak a hívást néztem. Steve volt az. Felálltam, elengedtem Ötöst.
-Én nekem ezt most fel kell vennem.-majd kimentem a szóbából, és a sajátomba mentem.
Fel is vettem mielőtt lerakja.
-Szia Steve, hát te ilyenkor??-kezdtem neki.
-Ugye tudod, hogy este van és mindig ilyenkor zárunk??-mondta Steve.
-Ja valóban, csak kicsit el vagyok tévedve az idővel.- válaszoltam neki.
-Úgy szóltál bele, mintha megzavartam volna valamit. Kivel feküdtél le??? Csak nem egy numerát zavartam meg???-kérdezte érdeklődően.
- Semmi ilyesmiről nincs szó, csak most egy családnál lakok, rendkívül kedvesek velem. És mielőtt megkérdezed, biztonságban vagyok.
-Remélem is. De mesélj mi újság veled? Mi járatban a nagy városban???-kérdezte.
- Jóba vagyok mindenkivel itt, a ház hatalmas, bőven elférek benne, és pénzem is van.-fejtettem ki.-Látom a gondolataid nem emlékszel?? És köszönöm, tudom hogy számíthatok rád bármiben.
-Már kiment a fejemből.-viccelt.- És így van, ha bármi kell, rengesd meg a földet, én meghallom, vagy egyszerűen hívj fel.
Na ezen jót kacagtam, hiányzik Steve, az én védelmező bátyám. Vele is meg tudok beszélni bármit, akárcsak Robinnal, meg Tizivel, de ő nem ért úgy a telefonokhoz, szegény olyan mint egy öreg nénike, nem ért a technikához.
-Így lesz, ígérem. És Nancy miatt se aggódj, vissza tudod hódítani, te vagy a nagy Steve Harrington. -mondtam neki.
-Ez hízelgő, mert nem rég szakított Jonathannel.-válaszolta.
-Na, akkor ez a te nagy esélyed, hajts rá, míg nem késő.-mondtam neki.
-Az lesz, de te nem találkoztál valakivel, aki jobb ennél a kretén Eddienél??-kérdezte.
-Hát ami azt illeti.....-kezdtem, de Steve félbeszakított.
-İtt van valami, mesélj csak....- szólított fel.
-Hát itt van ebben a családban, ahova beköltöztem. Az első nap meg akartuk ölni egymást.
-Jellemző rád.-ironizált.-de ő is téged??-kérdezte.
-İgen, azt hitte, betörtem a házba. De azóta jobb lett a viszonyunk.
-Túlontúl is jó????-kérdezte ironikusan, és láttam magam előtt, hogy felhúzza a szemöldökét.
-Ő nem olyan ember, nem csak azért kedves velem. Ő határozott, küzd a céljaiért, és állatira férfias.-mondtam túlzásba véve a monológomat Ötösről.
-Egy cseppet jobban tetszik a srác, ha nem csak kihasználni akar téged. Hogy néz ki??? Jobban mint én???-kérdezte Steve.
-Ez tipikus Steve Harringtonos mondat volt.- ironizáltam. Zöld szemei vannak, és a haja hasonló mint a tiéd, csak nem olyan extra nagy, mint a tiéd.- folytattam.
-Hé, a hajam ne szidd, kész szexisten vagyok, ez adja az imigemet.-mosolygott bele a telefonba.
-Én nem szidtam, csak összehasonlítottam okoska, és tudom hogy az adja a vonzerődet.-vicceltem vele.-Sportos alkatú, öltönyben van mostanában, és nagyjából velem egymagas. Kisgyerek pofija van, de nem kell lebecsülni, okosabb, mint bármelyikünk.
-Az nem gond, ha okos, mert akkor gondolkodni is tud, és nem bánt téged, mert tudod, hogy bármikor elmegyek érted.- mondta Steve.
-Ja, és még nem is mondtam a bomba hírt.-mondtam neki.
-Mégis mit??-kérdezte.
-A család minden tagjának van szuperereje.-jelentettem ki egyszerűen.
-Na ne komolyan?- És hányan vannak???-kérdezte.
-6-an. És mindegyiknek más.
-Hűha, na és mik???-kérdezte.
-Hát ők sorszámozva vannak, az apjuk igy nevelte őket, de nevük attól van kivéve egynek. Szóval van 1.-es ő Luther- hatalmas testtel rendelkezik ő a legerősebb a csapatban, nem sértésből, nagyon bírom őt, de úgy képzeld el, mint Hulkot, csak neki nem zöld a bőre.
-Azta olyan nagy??- lepődőtt meg Steve.
-İgen, múltkor megölelt, és elvesztem a karjai között.
-Azta már ölelkezős fázisban vagy velük???- kérdezte Steve.
-İgen, mondtam hogy jóba vagyok velük.-válaszoltam.
-Oké, meséld tovább.
-Legyen. 2.-es számú. Diego-késes ember, remekül tudja őket használni.
-Hu, nem mennék a közelébe.-mondta kicsit idegesen.
Egyből az jutott eszembe, hogy én vagyis Ötös szembement a haragjával, amiből majdnem tragédia lett, ha nem lépek közbe. Ezt inkább nem mondom el neki.
-3.-as Allison. Ő egy született manipulátor, bármit amit bemesél az embernek, az megteszi.
-Na az menő lehet, rossz lehet visszafognia magát, hiszen akkor olyat is mondhat, ami teljességgel lehetetlen.
-Hát ja, de egy végtelenül kedves, aranyos nőről beszélek. És ehhez az is hozzátartozik hogy gyönyörű. Ha láttál igazán szép fekete nőt, na ő az.
-Láttam már, volt egy barátnőm is olyan Nancy előtt, és az nagyon édes volt.
-Na ugye. Akkor van 4.es. Ő Klaus. Rajta keresztül találtam meg ezt a családot, részegek voltunk, és nála aludtam. Rendkívül jófej, laza, nem érdekli őt az élet, csak egy baj van vele, hogy drogozik és iszik.
-Ez aztán jól kezdődött.- mondta.
Na az biztos, de olyan mintha évekkel ezelőtt történt volna, annyi mindenen túl vagyok azóta.
-Szóval ő a halottakkal tud beszélni, és meg tudja őket idézni, na meg hallhatatlan is.
-Azta rohadt, halottakkal beszél??? Biztos nehéz a lelki világa.- jelentette ki Steve.
- Az apja tehet róla nagyja részt, mert azt apának se lehetett nevezni, de szerintem a képessége miatt is drogozik, lehet nem tudná másképp elviselni ezeket a terheket.
-Ez akkor se megoldás, de jól van.-vágta oda Steve
-Majd beszélek vele, rám hallgat, szerintem most én állok hozzá legközelebb.-mondtam.
-Mégis hány embert akarsz megmenteni???-kérdezte.
-Ő a legjobb barátom, segítek rajta.- mondtam hangosan.
-Oké csak ne ölj meg telefonon keresztül.-ironizált Steve.-végül is ha Eddie-nél sikerült.
-Na, látod menthető a helyzet.-válaszolta.
Valahogy nem hatott meg, hogy Eddie-t megemlítette, mintha lassan egy hete nem akartam volna vele összekötni az életem, annyira távolinak érzem őt.
-És a lovagod hol szerepel a családban???- kérdezte kíváncsian Steve.
-Ő most jött volna, neki nincs neve, ő egyszerűen Ötös. Ő volt az aki lehetőleg legmesszebb állt az apjától, ezért nem adott neki senki se nevet. Teleportálni tudja magát, és utazni tud az időben.
-Ne már ez az egyik legjobb amit mondtál, bármelyik pillanatban ágyba tud vinni téged, mert egyből ott teremtek.- röhögött fel Steve.
-Jajj ne már, te annyira hülye vagy. De amúgy tényleg így van. Sokáig el volt tűnve, mert bizonyítani akart az apjának, hogy neki megy az időutazás, és 45 évre ott ragadt.
-De nem azt mondtad hogy kisfiús feje van???-kérdezte.
-De, csak úgy tudott visszatérni a jelenbe, hogy újra pubertás korba volt.
-Hűha, nem semmi srác lehet.-mondta Steve.
-Valóban hihetetlen.-válaszoltam.
-Oh, csak el ne felejts elhívni az esküvőre, mert akkor megharagszok.- ironizált Steve.
-İgérem , szólni fogok ha ott tartok, hogy férjhez megyek, ami szerintem nem mostanában lesz, hisz azt se tudom, ő hogyan érez.
-Miért nem furakodsz egyszerűen az elméjében???-kérdezte Steve.
-Azt akarom, hogy ő mondja ki, mit gondol, úgy izgalmasabb.
-Szóval hagyod hogy természetes folyásában menjenek a dolgok.-mondta Steve.
-İgen, pontosan. De még van egy lány a családban, ő 7. -es számú, azért így mondom, mert 6.os vagyis Ben ő meghalt.
-Oh basszus. Na de 7.es ő ....-kezdte Steve.
-Vanya. Ő hegedül, és a hangokat tudja használni energiának, így bármire képes. A legerősebb a csapatban.
-Hát most már nem, hanem te. Tényleg tudnak rólad??-kérdezte.
-İgen, elmondtam nekik.-válaszoltam.
-Akkor félhetnek azért te sem vagy semmi.
-Köszi, hogy vagy Steve. Nem is tudom mi lenne velem nélküled.
-Valószínűleg el lennél veszve nélkülem.-viccelt.
-Az lehet. De hogy vannak a gyerekeid????-kérdeztem.
-Max meghúzta a kezét, miközben esett egyet gördeszkával.-avatott be.
-Jajj, szegény. Akkor most gipszbe van.
-Hát csak be van neki kötve merevítővel.-mondta Steve.
-Billy nagyon örülhet neki. -mondtam.
Billy Max mostohabátyja, nehezen tudtak meglenni egymás mellett egy időben, de már kezdtek összecsiszolódni.
-Egy kicsit megfenyítette, de aztán most otthon ápolja, ahogy tudja.
-Azt jól teszi.-mondtam.
-A többiek meg vannak, Tizi múltkor említett, hogy nagyon hiányzol neki.
-Majd egyszer átmész hozzá, és akkor beszélhetnék vele telefonon a tiéden.
-Jaja.
Kopogtak az ajtón.
-Most le kell tennem, majd még hívlak.-mondtam.
-Jólvan húgi, vigyázz magadra. Puszillak. Szia.- köszönt el.
-Puszi neked is szia. -mondtam és letettem.
-Gyere csak.
Luther volt.
-Zavarlak????-kérdezte lassan.
-Nem, dehogy most tettem le a telefont.
-Akkor jó, rendelünk pizzát, remélem szereted.
-İgen, persze.
-Szuper, aztán a többiek felelsz vagy merszet akarnak játszani.
-Ojajj, jó este lesz. És ki találta ki???-nevetettem fel. Volt egy sejtésem.
-Klaus, szerinted???-mondta Luther.
-Ki nem találtam volna.
-De mi Allisonnal nem fogunk játszani, holnap hajnalban megy a repülönk.
-Oh, értem. Akkor hamar mentek aludni.
-İgen, de gyere mindjárt itt a kaja.
Azzal elindultam le a nappaliba, majd leültem Klaus mellé.
-Szia bébi, gyere ide.-ölelt magához.
-Te be vagy parfümözve??? Baromi jó.-elkezdtem szagolni a nyaka körül, illett hozzá ez az illat.
-İgen, látom bejön neked.-nézett rám.
Megfogtam az arcát, és néztem a szemeit.
-És te józan vagy????-tettem fel a kérdést.
-İgen, reggel óta, de kezdek kiborulni, úgyhogy nyugtass meg.
-Holnap a kedvenc kajádat főzöm meg ebédre.-mondtam neki.
Felcsillant a szeme.
-Tudod, hogy milyen nagy istennő vagy te.-ölelt meg megint.
Ötös és Vanya lépett be majd ültek egymás mellé.
ESTÁS LEYENDO
A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩
FanficStranger Things fanfiction 10% Esernyő Akadémia fanfiction 90% Ez a történet olyan lányról szól, aki félt újra megnyílni miután a pasija megcsalta az esküvőjük előtt 3 nappal, és ehhez az is hozzátartozott, hogy telekinetikus képessége lett,, miu...