Valami elpattant az agyamba, mikor Anna bevallotta, hogy magát kényeztette. Milyen lehet mikor magának csinálja?? Ah, de most csakis ez a pillanat számít. A nedvességébe mártottam az ujjam, annyira imádom, mikor hozzá se érek, és elcsöppen tőlem, annyira beindító, hogy én váltom ki belőle, hogy éhezzen rám. A könyörgése, ahjjj, eddig bírtam, itt a konyhában fogom megdugni, úgyis ez a második hely, ahol a legtöbbet van, az első természetesen a közös hálónk, ami most már tényleg a miénk. Legalább ha főz itt, mindig az eszébe fog jutni ez a szex. Kiegyenesedtem, majd már vetkőztem volna mikor megszólalt:
-Várj...nem lenne gond, ha most óvszert húznál?? Ma még nem vettem be a gyógyszert.-mondta lassan.
Igazából anélkül tökéletes volt benne lenni, de ha most szükséges, legyen, védekezni kell most még, jó én is mondtam, hogy vele akarok családot, de fogalmam sincs milyen apa lennék, igazából kicsit félek is tőle. Nem akarom tönkretenni a gyerekeim életét azzal, hogy olyan zsémbes, szeretet nélküli apát kapnak, mint mi a testvéreimmel. Tudom, hogy eljön az ideje annak is, hogy felelősséget vállaljak a családomért, de előbb Annával akarok több időt eltölteni. Elvenni feleségül, egy nászútra is elvinném, mondjuk két hétre, jó messzire innen, aztán boldogan élni itt az Akadémián vele.
-Nem gond, mindjárt jövök. -egy pillanatra felteleportáltam a szobába, az éjjeli szekrény fiókját kihúzva meg is találtam amit kerestem. Visszamentem hozzá, ugyanúgy feküdt az asztalon ahogy itt hagytam két perce. Szélsebesen felbontottam, magamra húztam, és máris felnyársaltam Annát, aztán már ennél jobb nem lehet, mint amit átéltem vele, minden egyes aktussal egyre fenomenálisabb érzés kap el. Pedig a dugásnál eddig hol tartunk: harmadik?? Igen. A fene tudja ezt nyomon követni. Ezek után már nem is fogom számolni.
-Jézusom...-ziháltam gyorsan.-próbálok lassú lenni.
A feje lebicsaklott az asztalra, úgy zuhant a kemény fa borításra, mint aki mindjárt elájul. Vajon el lehet ájulni szex közben?? Ennek utána kell járjak. Tudom hogy kezd szét hullani, de mást se akarok csak hogy nézzen, ahogy darabjaira szed.
-Nézz rám, kislány! Nézd, hogy mit teszel velem!
Rám nézett, megrészegített a tekintete, láttam a szemében hogy azt üzeni: csinálj velem amit akarsz, a tiéd vagyok. Jajj kezdődik, ez a szorítás megőrjít, a csipőjénél fogva tartottam, mire feljebb jött, ebben a szögben teljesen eltűntem benne.
Annyira mocskosak a szavai, mégis izgatott a dolog, hogy még gyorsabban járjak benne. Olyan tempót vettem fel, hogy felakadtak a szemei, közben nyöszörgött, én meg egyre jobban ziháltam, egyre szaggatottabban, majd feltört belőlem egy állatias nyögés, ahogy közeledett az orgazmus. Meg kellett álljak, nem kéne ilyen rövid időn belül vége lennie, de ha egyszer olyan elsöprő hatása van rám. Ezt mondom, az utolsó szuszt is kiszorítja a férfiasságomból. Istenem, basszus mindjárt ahhh....ezek a hangok, ez aztán a szex körüli légkör.
-Te jó ég lassíts!!!-szóltam rá, de fittyet hányt rá. Az orgazmus leterített, egyik lökésszerű hullám a másik után következett, amik uralták a testemet. A haját körbetekertem a kezem körül, a derekánál fogva löktem, az asztal is elmozdult velünk együtt, önkívületi állapotba kerültünk, a bal lábát feltettem az asztalra, úgy adtam neki továbbra is amit megérdemelt.
-Ötös....-sikította a nevem.- kérlek, kérlek.... Megremegett a teste a kezeim alatt, egy hatalmasat csaptam a seggére.-Aghhh, Ötös, nem bírom már...-figyelmeztetett.
-Várj meg menjünk el együtt gyönyörű...-mindketten egyszerre nyögtünk egy hatalmasat, az asztalra esett, felkönyönyölt, a feje lefelé nézett, én kihúzodtam belőle, levettem az óvszert, egy szalvétába raktam, nem engedtem el a testét, remegett a lábam. Aggasztott, ahogy meg se szólalt. A hajától nem is láttam az arcát.
-Annám...-nyúltam az arcához, könnyek áztatták azt.-Jajj Istenem, tudtam hogy ez lesz ha elveszítem veled a fejem, fájdalmat okoztam neked.-horgasztottam le a fejem.
Felegyenesedett, megfordult, és ahelyett hogy megszólalt volna, hosszan megcsókolt, a nyelvével lusta, buja, szenvedélyes mozdulatokat tett. Követelőző lett a csók. két levegő vétel között megszólalt:
-Életemben nem éltem át így az aktusokat, mint veled. Szeretlek, apuci.-ölelt át a nyakamnál fogva.
-Én is nagyon szeretlek kislány, reméltem, hogy nem okozok csalódást.-simítottam a hajába.
Elengedett, én felhúztam a melegítőm, majd elkapta a röhögés:
-Pedig egy kávéfőzéssel és reggelivel kezdődőtt a nap...-kezdte.
-De én bearanyoztam a napod.-vágtam a szavába.
-Pontosan. Tudom hülye kérdés, de kérsz még kávét?-kérdezte mosolyogva.
-Igen, de fent isszuk meg, nem akarom hogy a többiek így lássanak minket.
-Csoda, hogy eddig nem jöttek, hogy előttük csináljuk. Milyen vicces lett volna.-kacagott jókedvűen.
-Ezt inkább ne tudja meg senki, hogy miket műveltünk. -Támasztottam meg magam az asztalon.
-Pedig ha itthon lettek volna, akkor is sikítottam volna. -jelentette ki egyszerűen.
-Nem tudtam volna befogni akkor sem a szádat??-húztam az agyát.
-Szóval befognád, kíváncsi lennék mivel.-nyújtotta oda nekem a gőzölgő kávémat.
-Tudod te, hogy mivel, mivel nekem te mondtad, hogy a szexxel meg tudsz fogni, ha valamit el akarsz érni nálam, de ez ma beigazolódott, hogy nálad is igaz.
-Ki fogjuk egymást készíteni, állok elébe.-tette csípőre a kezét.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩
ФанфикStranger Things fanfiction 10% Esernyő Akadémia fanfiction 90% Ez a történet olyan lányról szól, aki félt újra megnyílni miután a pasija megcsalta az esküvőjük előtt 3 nappal, és ehhez az is hozzátartozott, hogy telekinetikus képessége lett,, miu...