Ötös szerelmesen kanos😁😁🥵

116 2 0
                                    

Na srácok itt van a folytatás!!!😁😁❤️a kövi rész jovohét eleje.❤️😍♥️
Megöl engem ez a nő az egyszer biztos. Ha ő se bír magával, akkor én hogyan állítsam meg magam. A kis autóban rám mászott majd vetkőzni kezdtünk legalábbis alulról. Csintalanság bujkált a szemében, én meg nem birok neki ellenállni. Felnyársaltam, ahh, ez egyre csak jobb lesz, minél többször csináljuk. Mindent odaadok neki magamból. Olyan mámorral szuggerál, teljesen mintha kimondaná ezeket a szavakat a szájával, pedig csak rám néz: Ne csak a szemeddel vetkőztess le, hanem a kezeddel is. A ruhás dolgot csak nem akarta hogy lássam, más módszer kell, megálltam, igaz ezzel magamat is kínoztam, így remélem belemegy, különben egyikünk se fog elélvezni.


-Mindenre rá veszel, fenomenális vagy szívem.- ahh ez az, tudtam én, hogy beadja a derekát.


Mozogni kezdtünk újra, karmolászni kezdett, ahh ez csak még jobban feltüzelt. A tekintete lyukat égetett a testemen. Annyira szeretem ezt a nőt! Hogy lehetett tőlem ilyen távol ennyi ideig?? Az ujjaimmal piszkálgattam, mire újra szállni kezdett az orgazmus felé. A hangja zene volt füleimnek, aztán a mellkasomra zuhant. Simogattam, a haját puszilgattam.


-Ahh szívem, ez isteni volt.-mondtam neki. Nem válaszolt, felemeltem a fejét, de a szemei csukva voltak neki.


-Szívem, hééé??? -fogtam meg az arcát.


Nem reagált semmire, mégis mi történt? Megnéztem a nyakánál a pulzusát, őrülten gyors volt neki, de élt. Csak elájult. Megemeltem magamról, amennyire tudtam felhúztam a ruháit, az anyósülésre ültettem, majd magamat is megigazítottam, és próbáltam ébresztgetni, de a feje oldalra bukott. Ahh remélem nem lesz semmi baj. Ha valami történik vele miattam, én nem tudom mit csinálok. Várnom kell, hosszú percekig csak bámultam mozdulatlan testét.


-Ahjj szívem. Remélem ezek után is szeretni fogsz, mégis miért ne szeretnél?? Te akkor is szeretni fogsz, amikor a legkevésbé sem érdemlem majd meg, de akkor lesz a legjobban szükségem rá.


Lefeküdtem az ölébe, a fejem megpihent a combján. Én aki megrendíthetetlen volt, egy kemény szívű, arrogáns férfi, és jön egy nő, aki teljesen új embert csinál belőlem. Mintha két külön ember lennék. A régi énem már nem létezik, helyette ez lettem.


Még mindig nem ébredezett, kezdek aggódni. Beindítottam a kocsit, majd száguldani kezdtem egy kórház felé, ahogy csak bírtam hajtottam, az összes közlekedési szabályt megszegve. A kórház udvarára érve ki is pattantam a kocsiból, a hátsó ajtót kinyitottam, bevittem a kezemben mozdulatlan testét, szóltam egy dokinak, aki egyből a vizsgálóba vitte. Becsukták előttem az ajtót, a szirénák vészjósló színeit láttam körvonalazódni a fehér falakon. Nem szeretem a kórházakat, de ha szükséges ide hoznom, akkor szükséges. Most mit mondtam volna otthon ha anya megvizsgálja, miért ájult el, ilyen hamar?? Olyan sok idő telt el, hogy már úgy volt beteleportálok, és megnézem a saját szememmel, de a doki épp akkor nyitotta ki az ajtót.


-Five Hargreeves???-nézett rám kétkedve.


-Én vagyok....hogy van a menyasszonyom??? Felkelt már???


-Hát mit ne mondjak én is meglepődtem, a pulzusa az egekbe volt, majdhogynem infarktusa volt, ami ilyen fiatalon olyan ritka mint a fehér holló, különösen úgy, hogy a szíve teljesen normálisan működik. Mégis milyen külső hatás érte, hogy eszméletét vesztette??


Uhhh....hát...


-Túlságosan is ki akarta próbálni a bungee jumpingot, így hát tettem a kívánságának.


Kételkedett a szavaimban a doktor, látszott rajta, de annyira nem érdekelt.


-Bemehetek hozzá???-na nem mintha kellene az engedélye, de mindig is az udvariasságomról, és az egyenességemről, a póker arcomról voltam híres. Fent kell tartani a látszatot.


-Persze, de ne sok időre, pihennie kell, ha jól lesz este haza mehet.


Bólintottam, és már nyúltam is a kilincs után, Anna ott feküdt infúzióval a kezében.


A fejét odafordította felém, elmosolyodott.


-Ötös.....-emelte fel a kezét, én azonnal megfogtam. Egyből megnyugvás árasztott el, ahogy összekulcsoltuk a kezeinket.


-Hogy vagy édesem??? A frászt hoztad rám, mikor láttam hogy eszméletlen vagy.


-Nekem is fura volt egy észveszejtő szex után a kórházba felébredni.-húzodott pajkos mosolyra a szája.


-Jó kedved van?? -hajoltam a füléhez, majd mély hangon megszólaltam- tőlem hulltál darabokra, megijedtem de az erőd is hozzájárult hogy ilyen extázist értél át. Teljesen elszálltál szívem.


A fejét felém fordította az ajkai centire voltak az enyémtől, a lehellete csiklandozott, a szemei játékosságot tükröztek, amitől kezdtem begerjedni.


-Nem akarsz megcsókolni végre?- nyalt végig alsó ajkán.


A haját arrébb söpörtem hófehér arcából, majd vadul csókolni kezdtem, a nyelvemmel játszott, mire egy nyögést eresztettem a szájába, és éreztem hogy a nadrágom kicsit nedves lett. Bassza meg, tényleg kanos lettem. Hol a fenébe volt eddig az életemből??


-Nincs neked semmi bajod, ha ennyire jól csókolsz egy kórházi ágyon fekve is-mondtam köszörülve a torkom közbe.


-Azt mondod, hogy még egy rohadt kórházi köntösbe is ki tudom belőled hozni a szex gondolatát??-húzta fel a szemöldökét kacéran.


-Olyan eszközök vannak a kezedbe ellenem, ami senki másnak nem volt. Maga az éneddel, kinézeteddel le veszel a lábamról. -hajoltam hozzá újra oda-58 év után valaki legyőzött, és ki hitte volna hogy egy nő lesz az. Ezért mondják a régi öregek hogy a nők hatalma végtelen. Elég egy pillantás, és egy életre lefegyverez vele.


-Ez hízelgő, de csak 18-nak nézel ki, bírom az érett mocskos, jóképű pasimat.


-Mocskos??-villantottam egy mosolyt.


-Ami azt illeti, az vagy. Csak azt ne mondd hogyha velem vagy akkor tiszták a gondolataid.


-Hazudnék, ha azt mondanám, hogy azok.


-Mit csinálnál velem legközelebb Five Hargreeves??


-Mit csináljak veled?? Mondjuk felemellek neki nyomlak az ajtónak, és úgy keféllek, hogy a szádat közben befogom.


Akkorát nyelt, hogy láttam az ádámcsutkáját megmozdulni. A pupillái kitágultak, szerintem a szemei előtt van az egész jelenet.


A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩Место, где живут истории. Откройте их для себя