~Féltékenység~Ötös ~

151 8 2
                                    

Klaust láttam, hogy Anna felé közelít, majd átöleli, miért van keserű szájízem ettől az egyszerű gesztustól, főleg hogy még viszonozza is neki.
-Na végre megtaláltunk bébi, miért tűntél el ennyire??-mondja Klaus. Miért hívja bébinek?? Ez bolond.
-Nem szeretek búcsúzkodni, na meg nem akartam zavarni, úgy voltam vele annyira részeg lehettél, hogy nem is emlékszel majd rám. Kihasználtam, hogy még alszol. De persze, nem tudtam elég csendesen kiosonni mivel ...-nem fejezte be a mondatot, csak rám nézett.-Ahh, nem számít.-fejezte be.
-Már hogy nem emlékeznék, kerestelek is mellettem, de nem voltál ott. – mondta Klaus.
Mivan?? Ugye nem?? Ezek lefeküdtek részegen egymással?- gondoltam magamba.- Nem, biztos nem.
-Úgy éreztem mennem kell, nem szeretek élősködni senkin. -mondta Anna.
-Jajj ugyan már, engem az se zavarna, ha ott élnél velünk, lehetnél a legjobb barim, úgyse törődik velem senki. -mondta neki Klaus.
-Ez azért elég szomorú, pedig nem egyedül élsz.- közben elindult valahova, Klaus ment utána, ahogy én is, a nyomába eredtem, majd megfogtam a karját, megint gonoszul nézett rám, de most nem éreztem fájdalmat.
-Úgy látom , ez szokásoddá válik, hogy lefogj. Nem tanultál a tegnapiból??-kérdeztem tőlem. – Csak enni akarok valamit, elég szar estém volt, nem akarok drámát. -Elengedtem, majd leültünk egy asztalhoz, ő rendelt kaját, mi meg két kávét.
-És minek köszönhetem a látogatást?-kérdezte.
-Téged akartunk megtalálni, mindketten.-mondta Klaus az utolsó szót megnyomva.
-Na és miért?? – kérdezte Anna.
-Én tényleg a legjobb barátomnak akarlak, de ne értsd félre, csak hogy tudd meleg vagyok.- válaszolta Klaus.
Na legalább most már elmondta neki, így ha neki tetszik Klaus, most kiábrándul belőle.
-Én nekem is szimpi voltál már tegnap is Klaus. És tényleg jó lenne barátokat szerezni. Na és te gyilkosom??? Neked mi a neved??-kérdezte most tőlem.
Csak barátként, na csak van esze a csajnak, végül is hogy állhatna össze egy drogos emberrel, aki ráadásul meleg. Minek hívott engem?? Ejnye, ezt nem vártam tőle.
-Ötös. Így hívnak. -csak nézett rám furán, mire hozzátettem:- Hosszú sztori.
-Na és Anna, hogy hogy ide jöttél Torontóba?? -szólalt meg Klaus.
-Erről honnan tudsz??? -kérdezte tőle.
-Annyira nem voltam berúgva, hogy ne lássak egy útlevelet a zsebedben. Honnan jöttél??- magyarázta Klaus .
-Hawkinsból, Indiana államból.- adta meg a választ Anna.
-Hűű, jó messziről. Még is mi vett rá hogy elköltözz ilyen messzire??-kérdeztem tőle most én.
-Hát.... Összegezve a múlt....na meg egy barom, akire nem is kellett volna időt szánnom.-mondta egy kicsit szomorúan.
-Szóval egy fiú van a dologban.-mondja Klaus.
-Csak volt egy életre végeztem vele.- válaszolta vissza.
-Vagy úgy, de azért jól vagy ugye? Nincs depi, vagy ilyesmi?-kérdezte viccesen Klaus.
Hihetetlen, hogy mindenből viccet csinál, de mégis gondoskodónak hangzik.
Felnevetett. Milyen szép, mikor mosolyog, többet kellene neki csinálnia.
Kihozták a kávénkat, bele ittam, egész finom.
-Nem nincs, sőt már a dühöm is elszállt az irányába, még időben vettem észre milyen is, mert majdnem összeházasodtam vele.- majdnem a tüdömben landolt az egész kávé, el kezdtem köhécselni, majd azt vettem észre, hogy Anna felállt, majd megütögette a hátam, és odaadta a vizét, hogy igyak belőle.
-Azért ne fulladj meg idő előtt.- kuncogott jókedvűen.
Krákogtam még egy sort, majd megszólaltam.
-Szóval élveznéd, ha kipurcannék.-vágtam oda neki.
-Ezt honnan veszed? Mégis miért örülnék neki??-kérdezett vissza.
-Miért tegnap is azt akartad, meg is próbáltad elvenni az életem.- mondtam.
-Ahogy te is az enyémet, kivittek vagyunk.-lökte vissza.
Megvan mindenre a válasza, ezt nem hiszem el. Csak méregettem az arcát, olyan mintha őrült volna ennek a macska egér játéknak. Klaus felszólalt.
-Baromira jól összeilletek, de tényleg...-Klaus csak kuncogott.
-Mi hogy én vele??-kérdezett vissza. -Teljességgel lehetetlen, ha tudnád egy nap alatt mi történt.- folytatta.
Hát ja, most hogy így mondja elég sok minden történt. Lehetetlen?? Szerintem őt is meg lehet törni, ahogy ő tette velem.
-Tudom én drágám mi történt.- mondja Klaus. Majd olyan édes szemekkel nézett rá, amiért bármelyik lány odalenne.
-Gyere el velünk az Akadémiára, élj ott velünk, legalább nem leszel egyedül, ahogy én se. És nem kéne hotelért se fizess, nálunk addig lehetnél ameddig akarnál.
Ez nem rossz ötlet, legalább meg tudom mi áll a háttérben, mert hogy ezzel a lánnyal valami nem stimmel, az biztos.
-Az jó lenne, de remélem a többiek nem akarnak majd megölni.
-Ahh, meddig fogod ezt még felhozni?- mondtam idegesen.
-Amig el nem felejtem.-mondta szarkasztikusan.
-Oh, hihetetlen vagy..-vágtam oda neki. Fel álltam az asztaltól, hogy otthagyjam őket.
-Jólvan nyugi már, ne legyen harag, én elfelejtem ha te is kössünk békét, mint mondtam nem akarok drámát, csak nyugalmat. Na benne vagy???-nyújtotta a kezét.
Fuu ezek a hangulatingadozásai az agyamra mennek. De belementem, kíváncsi vagyok rá.
-Mázlid van, Ötössel lehet üzletelni.- vigyorgott Klaus.
-Legyen így, kössünk békét, kezdjünk új lappal.-mondtam neki, majd kezet ráztam vele. Valami hihetetlen érzés kerített hatalmába, mintha vonzana a személye magához, az érintésétől meg megborzongtam. Ránéztem, és mintha ő is ugyanazt a vihart élné át belül, mint én.. Elhúztam a kezem, mire ő zavartan félrenézett. Nem is tudom mi történt az előbb, még soha nem éreztem ilyet, de még hasonlót se. Meg kell tudnom ki ő.
-Akkor eljössz velünk? Légyszi......-Klaus támaszkodott a vállán és sűrűn megrebegtette előtte a szempilláját.
-Megyek, ha ezt nem csinálod többet. -nevetett fel.-Komolyan ijesztő volt.- Vágott durcis arcot.
-Megegyeztünk bébi. Hozd a cuccodat és menjünk.-kacsintott rá.
Most komolyan mintha flörtölne vele, ez kész elmeroggyant.
-Jólvan , csak elkérem a kártyám, és megyek is.- mondta.
Ahogy beszállt a liftbe, megkérdeztem Klaust:
-Miért flörtölsz vele???
-Mi én nem dehogyis, hova gondolsz??-vágta oda.
-Ölelés, mosolygás, és bébinek hívod.
-Mi az féltékeny vagy Five Hargreeves???
Cittegtem egyet.
-Én csak megkérdeztem, már azt se szabad??
-Te kis kíváncsi. Bébinek azért hívom, mert illik hozzá, és józanon meg jobb vele beszélgetni.
Lejött a lifttel, majd leadta a kártyát, fizetett a szobáért, és mindhárman elmentünk az Akadémiára.

A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ