Majdnem a szívem is megállt, mikor Anna kimondta hogy akar engem egy egész életre.
Mostantól minden megváltozik. Nem, azóta változott, mióta megjelent az életünkbe. Az enyém különösképpen. Az ő személyében megtaláltam egy kézzel nem fogható dolgot, valamit amit nem lehet leírni szavakkal, ez az érzés minden felett álló érzés, amire ha bármit mondanék azok mind kicsinyes földi emberi szavak lennének.
Soha nem beszéltem így, ilyen szerelmes dolgokról senkivel, azt hittem, hogy az ilyen történetek csak a mesékben létezik. De ha egyszer valóban ezt éreztem vele kapcsolatban.
De ha már az őszinte kommunikációról van szó...úgy begerjedtem rá, ahogy még soha senkire. És még távolodni akar tőlem, álljon csak meg egy szőke pillanatra.
-Ha le mersz szállni, annak végeláthatatlan következményei lesznek.-fenyegettem meg, de csak kaján mosolyt mutatott. Oh, de utálom ezt a mosolyt, tudom hogy ki fog készíteni, látom hogy valamit tervez ellenem, én mégis azt akarom, hogy csinálja.
Átkarolta a nyakam, egymás levegőjét szívtuk el, de már megint húzza az agyam, hogy nem csókol meg. A szemei vadul megcsillantak, majd mozogni kezdett rajtam, hirtelen reflexből kicsit elhúzódtam, annyira villámcsapás szerűség érte a férfiasságomat, mégis a felajzott testem már rendkívül erővel követelte az édes gyönyört. Miért gondolok ilyesmire? Ennek nem most van itt az ideje. Le vagyok sérülve, ő meg annyira ki van merülve miattam. Egyre gyorsabban ficánkolt rajtam, direkt akar a végzetembe sodorni.
-Meg akarsz őrjíteni???- kezdtem ezzel.
Kicsinál, hogy lehet ekkora hatalma felettem, hisz engem sose tudott irányítani senki, egy felnőtt ember se, köztük az apánk se, de ha róla van szó, minden megdől.
-De ha egyszer szeretek játszani!-válaszolt viccesen, majd az ujjamat kezdte el nyalogatni.
Kemény sajgás indult meg újra a gerincem mentétől. Nem tudtam vissza tartani egy morgást, annyira jól szituálja azt a jelenetet, ami most a szemem előtt van.
-Tudod, hogy milyen nehéz visszafogni magam, miért csinálod ezt velem?-kérdeztem rekedtes hangon.
-Mert megtehetem!-válaszolta egyszerűen, közben a kezeit széjjel tárta.
Rátapintottál kicsim a lényegre, hagyom hogy megtedd velem. Újra mozgott, már lehet hallucinálok is, de eskü fehér pontokat látok magam előtt.
Akarod hogy segítsek a kínjaidon???-nézett rám olyan kirívóan, hogy majdnem mondtam rá valami mást is, ami nem ő.
-Hát öhmmmm......-szállt le rólam, majd újra rám nehezedett.-Khmmmmm...- a torkom kiszáradt.
-Nem kell kérned, megteszem szívesen. Akarod hogy a fogadás rám eső részét teljesítsem???
Most mit mondjak?? Meghalnék érte, hogy most megtegye.
-Bassza meg, kurvára igen.-Nem tudtam már uralkodni magamon.
-Ez már tetszik, te csak engedd el magad, lazulj el.-kezdte, majd végül csak leszállt rólam, odament az ágy végéhez, lehúzta rólam a paplant, el kezdte lehúzni a melegítőmet rólam, majd a bokszeremtől is megszabadított, ami annyira szorított esküszöm beszerzek eggyel nagyobb méretet, elkezdett úgy mászni az ágyon, mint a macskák, akik be akarják cserkészni az egeret. Széjjelebb tártam lábaim, mámorítóan nézett rám, de eszembe jutott egy probléma:
-Ne hogy valaki bejöjjön, ami itt csinálunk kettőnkre vonatkozik.
-Mondtam már, hogy kettőnk közül beléd szorult több ész???-mondta viccesen, majd az ajtó felé nézett, szugerálta, majd egyszer csak kattant egyet a zár.
-Baromira bírom a képességed!!-dicsértem meg.
-Más képességemet is szeretni fogod, ez egyszer biztos!! Ó, helló!- tekintetével az elejétől a végéig megnézte magának a hímvesszőm.
Hasra feküdt itt a lábam között, és ujjaival átkulcsolta, istenem le-fel mozgott rajta a keze. Próbáltam lenyomni a mély hörgést, de egyszerűen gyönyörű volt, ahogy hívogatott a szemeivel. Megnyalta a száját, majd nedves ajkát alig néhány centiméter választotta el a férfiasságomtól, erőteljesen rámarkolt, majd nyalogatni kezdte a makkomat, aztán teljes egészével a szájába vezette. Szopni kezdte, a kezével is rásegített, fel-le egyre gyorsabban, majd elvette a kezét, a lábamhoz tette a kezeit, fölé magasodott egy kicsit,majd úgy ahogy van eltűnt a szájában a péniszem, tövig be kapta, mégis hova fért abba a kis szájába, még csak nem is öklendezett.
A haja az arcába lógott, összefogtam az egészet, majd újra és újra nyögdécselve a szájába fogadott. Egyre nehezebben jött a levegő, homlokráncolva szakad fel bennem a nyögés, majd a fülem hallatára kezdett el cummogni rajtam. Ah, baszki, hogy lehet valami ennyire kibaszottul jó. El kellett mozduljak, nem tudok egy helybe feküdni, de erre nem számított.
-Mozgasd a fejem nyugodtan ahogyan jól esik, szabad utad van szívem.
-Ah.....- a tövénél fogva felfelé elkezdte nyalni, mint egy fagyit, majd ahogy mondta a fejét lassan nyomtam lefelé, közben a szemeit rám szegezte, szenvedélyes nyögéseket hallatott, ennél több nem is kellett, akkorát élveztem.
-Bazd meeeeeg!!!!-ordítottam az orgazmustól.
-Jól vagy?? -tolta fel magát ülő helyzetbe, közben letörölte a szája szélét.
Furcsáltam valamit.
-Ez valami fenomenális volt. Baromira jól csinálod, tudod hogy kell egy ilyet mint én bevezetni ebbe. Ez mindig ilyen jó???-kérdeztem tőle.
-Igen, mert én csinálom.-vigyorgott nagy bőszen.
-Na az egyszer biztos, asszony.-mosolyogtam, mint aki megkapta az ajándékát.
-Ahogy láttam, élvezted, nekem csak ez fontos.-feküdt le mellém.
-Nem tudtam hogy ilyen ez, hamarabb kellett volna kezdeni.-mondtam.
-Azért örülök, hogy én érhettem elsőnek ehhez a szép példányhoz.-mutatott rá.
-Szóval szép??-akadtam le ezen.
-Ja, egyáltalán nem átlagos. De látod ez se okozott gondot.-vigyorgott kajánul.
-Azt láttam, kurva jól csináltad. Nem is tudom hogyan sikerült....
-Bekapni teljesen??-fejezte be helyettem.
-Igen, baromira durva volt.-néztem rá kicsit idegesen.
-Van egy technika de azt kevesen ismerik, nekem működik.-nevetett.
-Vettem észre, de akkor elmondod hogyan csináltad??-kíváncsiskodtam.
-Miért fontos ez?? Bevált, ez a lényeg.
-Tudni akarom, hogy mitől vagy ilyen bomba nő.-mosolyogtam rá, majd nyakon csókoltam.
-Ah, csináld ezt még.-húzta vissza a fejem gyengéden a hajamnál fogva.
-Akkor ha megosztom velem a titkodat!-kötöttem az ebet a karóhoz.
-Jó ahogy szeretnéd. Nos ugye van az állkapcsunk és a nyakunk, azok általában derékszöget zárnak be. Ha valaki jól akar szopni, vagyis tövig, akkor ahhoz az kell, hogy ahogy láttad én is helyezkedtem egy kicsit, mivel ilyenkor az kell, hogy az áll vonala meghosszabítása legyen a nyaknak. Ilyenkor akadálytalanul megy bele a szájba a pénisz.
-Hűha, meg se lepődők hogy ilyenről tudsz.-nevettem, majd csókolni kezdtem a nyaka vonalát egészen a kulcscsontjáig.
-Te akartad annyira tudni. Én meghagytam volna a saját titkaimnak.-simogatta a hajam.
-Ja mert minden érdekel ami veled kapcsolatos. A kényeztetési szokásaid különösképpen.
-Azért jó, hogy már szabadabban beszélsz erről a témáról.
-Valaki mellett minden gátlásom úgy elszáll, mint a füst.-forgattam meg a kezem jelzőként.
-Ha ez megnyugtat, a gátlás szó nem fog létezni a szótáradban, amíg engem látsz.
-Ez kecsegtető így a jövőre nézve.-kacsintottam rá.-De most lefürdök valahogy, hogy ne érje a varratom a víz.-mentem oda hozzá, és lesmároltam, majd baromira nehezen elszakadtam tőle.
-Segítek....-állt fel, de leintettem.
-Rengeteget tettél már, ezt az egyet had intézzem egymagam. Aludj egy kicsit, most már minden rendben lesz.
-Szívesen segítek, ki mondta hogy egyedül leszel ezek után??
-Édes vagy, de legyél már önző egy kicsit, a te saját alvásod legyen fontos.
- De ha bajod esik egyedül a zuhanyba, mondjuk elcsúszol, és eltörik a lábod, én eltöröm a másikat, hogy tanulj abból, hogy nem kell mindent egyedül átvészelned többé.
-Hogy tudsz fenyegetve gondoskodást átadni??-fogtam meg az állam gondolkodva.
-Elég könnyen, ehhez is értek, de most menj, az alvás ellen tényleg nem fogok hadakozni.
-Helyes, jól teszed.-kerestem valami kényelmes ruhát a szekrényben, de Anna megszólalt meg félálomba.-hmmmm.....formás hátsók-harapott bele az ajkaiba, csak vigyorogni tudtam pajkosságán, majd megindultam a fürdőbe, úgy fogok zuhanyozni, hogy a fejemet és a varratomat nem szabad érje a víz. Hát ez jó lesz, de muszáj fürödnöm. Alul már nem kellett levetkőzzek, hisz más megtette helyettem.. a pólómat kell levennem, de az ujján hogy bújtassam át a kezeim. Húztam vontam, de fájdalommentesen sehogy nem ment. Baszki. Na most mi a szart csináljak. Muszáj ordítás nélkül megoldanom hogy levehessem. Halk kínjaim közepette valahogy lecibáltam magamról, majd be is álltam a zuhany alá. Mintha ezer tű szurkálna mindenhol, kicsit még hűtök a vízen, az összes izmom összerándult, majd lenéztem, végigsimítottam a férfiasságomon. Itt a zuhanyban is kísért az elmúlt negyed óra történései.
A szexi kisugárzása, a buja pillantások, azt amit a szájával művel, hogy mennyire képben van ezzel az egésszel.
Lemostam magamról mindent, a bőröm lassan hozzászokott a vízhez, de tényleg nem szabad sokáig áztatnom magam. Felöltöztem, kimentem a fürdőből, Anna olyan békésen aludt. Megnyugtat a jelenléte, hogy magam mellett tudhatom, hogy talán eljön a mi időnk, és beteljesedik a szerelmünk. Hagytam aludni, levittem a tálcát, amin az üres tányér volt, Allison volt a konyhában. Üres tekintettel kevergette a kávéját.
-Allison...-szóltam hozzá.
-Ahh, Ötös, azt hittem alszol, ülj le.-húzta ki nekem a széket.
-Beszélnünk kellene.-tettem keresztbe a lábam.
-Figyelj...én....-kezdte de a szavába vágtam.
-Tudom, mi történt, csak azt akarom mondani, hogy én nem haragszok. Valójában magamra haragszok, hogy nem bíztam eléggé Anna erejében, sokkal többre képes, mint mi mindnyájan.
-Valóban elképesztő, én is éreztem a saját bőrömön. De ezek után azt mondom, megérdemeltem. Sőt még kellett volna ölnie, én is ezt tettem volna.
-Meg akart ölni?-hűltem meg egy pillanatra.
-Már nem érdekes, tudom hogy nem akarta, a harag, és a pillanatnyi kétségbeesés irányította.
-Valóban az én nőm, ugyanolyan lobbanékony és harcias, akárcsak én.
-Őt neked találták ki, az szent igaz. Csak remélem meg tud bocsájtani.
-Meg fog, nem haragtartó típus. De azért gondold meg hogy később is akarod e rajta használni az erőd.
-Kétszer is át fog futni az agyamon, kösz.
-Egyébként kellene a segítséged. Te vagy ilyen divatikon, értesz mindenhez ami a szépséghez hozzájárul.
-Igen, értek. Miben segítsek??-kérdezte.
-Szóval az van...-vakartam meg az állam -hogy megkérdeztem tőle....hogy lesz e feleségem, és igent mondott.
-Öh....-tátva maradt a szája.-Te megnősülsz? Azta. Gratulálok.
-Nagyon úgy néz ki, más célom sincs az életben, csak az ő boldogsága. De abban kellenél te, hogy segítened kéne kiválasztani a gyűrűt.
-Örömmel segítek benne, van egy ékszerész barátom, ahhoz el is mehetnénk. Mikor akarsz?
-A jövő hét vége felé, addig valahogy felgyógyulok, amúgy is főzök neki majd, akkor megkérem őt hivatalosan is.
-Jajj ez olyan izgalmas, várj főzöl??? Te??-nézett rám összehúzott szemöldökkel.
-Igen, ígértem neki egy vacsorát.
-Mivel vett rá erre téged???-pedzegette tovább.
Hát ezt nem hiszem el, most mondjam azt neki hogy fogadtunk, és ő pont ez előtt teljesítette az ő részét, ami nem más volt mint egy....ahh máris újra szűkülni kezdett a nadrágom erre az emlékre, még jó hogy ülök, de azért az ölembe temettem a kezem.
-Hát....csak kedveskedni akarok neki, meg hát lovagiasan is meg szeretném kérni akkor a kezét, tudod hogy milyen vagyok, szeretném ha minden tökéletes lenne.
-Igen, tudom hogy odaadó vagy mindenkivel, vele meg különösen az. Ha oda is kellene női szem, csak szólj.
-Kösz, és beszélni fogok majd vele rólad, hogy gondolja át ezt az egészet.
-Nem lesz könnyű, az lehet, hogy te nem úgy látod mint ő, de azt a sok borzalmat igenis ő átélte. Az emlékezetkiesést, hogy látod téged halottként, kibírhatatlan lehetett számára.
-Nem is akart már ez ellen harcolni.-mondtam neki.
-Ugye nem? Ha az amire gondolok....-mondta könnyek közt küszködve.
-Sajnos de, Lila állította meg.-mondtam, közben nagy lendülettel ült le az egyik székre.
A fejét fogta, keservesen el kezdett sírni, megfogtam a vállát.
-Hogy lehetek ennyire mérhetetlenül gonosz?-tette fel a kérdést.
-Nem vagy az, nem tudhattad hogy ez fog történni, hiszen mindig én minősítettem magam a legjobbnak, tudok is magamra vigyázni, rendes bérgyilkosként éltem hosszú évekig. Erre nem számítottam, hogy ennyire erős lett az Intéző, meg nem bíztam abba, akivel egy életre együtt akarok lenni, de már semmi nem ingathat meg.
-Mindent meg fogok tenni, hogy együtt legyetek, tudom hogy most haragos szemmel néz rám, de bármiben számíthattok rám.
-Ez kedves, de most már visszamegyek hozzá.-álltam fel.
-Rendben, majd ezt én elmosom.-fogta meg a tányéromat.
Bólintottam, majd felmentem a lépcsőn.
Klaus állt a szobája ajtófélfájának támaszkodva keresztbe font karokkal.
-Kicsi Ötös, nagyon jól nézel ki, ki vagy simulva.
-Tudod, hogy ki neked a kicsi.-vágtam oda neki.
-Igaz, a bébim se így lát téged ott alul.-mondta kajánul.
Előtte termettem, majd betuszkoltam a szobába, becsuktam az ajtót.
-Mi a szarról beszélsz???-adtam az értetlent.
-Mintha nem tudnád te kis kurafi. Hallottalak ám, tudod erről is az apánk tehet, hisz olyan vékony falakat csináltatott, hogy minden egyet nyögést hallottam.
-Nem történt semmi ilyesmi, csak beképzeled, biztos hogy a halucináció nem tartozik a kijózanító kúrádba??-próbáltam elvonni a figyelmét.
-Életemben nem voltam olyan józan, mint abba a pár percbe. De mondd csak milyen volt vele a szex? Hátulról csináltad vele vagy előről.
-Visszaélsz azzal a szavakkal amiket mondtam rád pár órája, most legszívesebben a fogaidat is kiverném.
-Ha megteszed ha nem, akkor is így van, ti dugtatok, és nem avatod be a kedves bátyusodat a szexuális élményeidbe. Be fogok sértődni.
-Emlékeztesselek, hogy én vagyok az idősebb???-mutattam magamra.-és miért is kellene beszámoljak neked róla??-mondtam felháborodottan.
-Hahh, akkor csak volt valami, nem kell ezt szégyelni, végre te is megtapasztalod ezeket az földön túli dolgokat.
-Biztos nem mondok semmit, és jobb lenne ha nem hallgatóznál.- ez azért már felháborító.
-Mondtam nem én tehetek róla, hogy meghallottalak, te vagy hangos. Na mondd már eskü, nem mondom vissza neki.
-De ha mégis eszedbe jut, levágom a farkad, és többet nem fog eszedbe jutni egy perverz gondolat se.
-Juhuuu, lakat a számon, de mondd már baromi kíváncsi vagyok.
-Hát...még nem az történt, amire gondolsz.
-Hogy-hogy még???? Akkor???-húzta fel a szemöldökét, csípőre tette a kezét.
-Baszki....-tettem keresztbe a kezem.- Miért kell ezt???Nem rád tartozik, azért legyenek határok.-mondtam majd megindultam az ajtó felé, de még odamondta.
-Le szopott mi??-vissza fordultam egyből, és ezzel igazat is adtam neki.- Atyám, meg volt az első orális szexed. Csak felnőtt a fiam.-törölt le nem létező könnycseppeket az arcáról.
-Te tiszta hülye vagy, pedig már józan vagy egy ideje. Lehet a drog egy életre agykárosodást okozott. Te kajak azt mondtad rám, hogy kurafi???-gondoltam vissza egy kicsit.
-Miért??? Most már hivatalosan is az vagy.-nevetett.
-Talán azért, mert életem eddigi legjobb első szopását éltem át a kibaszott 58 évem alatt.-mondtam el egy szuszra. Gondoljon csak amit akar, végül is gátlások nélkül nem??
-Részleteket kérek...ülj le apu mellé, és mesélj csak nekem.-huppant le az ágyra.
-Ahjj hogy kerültem ebbe a szorult helyzetbe???-ültem le mellé.
-Már nem szorult, ha érted mit mondok.-nevetett kajánul. Oh, dehogynem, ha csak felrémlik előttem, a nadrágom kisebbnek érzem a kelleténél..- De gyerünk, milyen volt? Durván kezdte, egyből rákezdett??
-Ami azt illeti, az ölembe ült előtte, aztán szinte vonaglott rajtam. Rendesen beindultam.
-Ahjjj, igen, tudtam hogy igazi Cowboy Girl a bébim. Igen tovább??-nézett rám kíváncsiskodva.
-Lemászott rólam, majd levette rólam a ruhát, és elkezdte a....-jajj ne már, gyors felugrottam az ágyra, és török ülésbe dobtam magam, hogy elnyomjam az erekciómat.
-Láttam ám.-nevetett fel.- Nem rég történt, ezért él benned ilyen erősen, nem csodálom ha feláll rá most is. De a lényeg, hogy jól az emlékezetedbe véste magát. Jól elkapott mi??
-Teljesen a szájába vette..-mondtam neki.
-Tőle valahogy másra nem is számítottam. Nyilván ebbe is a maximumot nyújtja. Baaaazd meeegg..-mondta olyan hangsúllyal ahogy én mondtam akkor.
-Ezt fejezd be, mert még meggondolom magam.
-Miről van szó??
-Hát még nem hivatalos, és rendesen is meg fogom kérni neki újra a kezét, de össze házasodunk.
- Jól teszed, te nem vagy olyan mint az előző pasija. Kapd el a nőt, és vidd az oltárhoz.
-Leszel a tanúm?? Talán téged bírlak a legjobban most már a családban.
-Tudtam hogy szeretsz Ötös. Csak kicsin furán fejezed ki, de ez legyen a legkevesebb.
Természetesen leszek a tanúd, a 3.dik személy a szexben, a kerítőtök, a békítő angyalotok, keresztapa, ha lesznek kis Ötösök, vagy little babyk.-mondta kacarászva.
-Majd szólok ha valamelyikre szükség lesz.- fogtam meg a vállát.
-Remélem hogy rám gondolsz elsőnek ha kell egy extra ember bármire..
-Ja, de most már visszamegyek, megkaptál minden választ???-tártam szét a kezem.
-Még többet is, mint amennyit akartam. Aztán csinálj ám kis Hargreeves-okat, hadd halljam azt tőlük, hogy Klaus bácsi mennyire jó pasi, mennyire szerethető, még lehet hogy a lányodat veszem el feleségül. Legalább családban maradunk.
-Na itt álljunk meg, ha csak egyszer is ferde szemmel nézel a lányomra, addig élsz tesó, kicsinállak.
Klaus el kezdett önmagán kívül röhögni, a hasát fogta már.
-Már most védelmezed őket, és még meg se születtek. Ez aztán nem semmi. Remek apa lesz majd belőled.
-Eddig ebbe bele se gondoltam, főleg hogy Anna is nem rég jött az életembe, de vele igen, akarok családot.
-Aztán nehogy te tanítsd a fiadat csajozni, küldd át hozzám, majd én elintézem.
- Na meg a büdös lószart azt. Nem lesz olyan kujon mint te, igen is tisztelni fogja a nőket.
-Most miért??? Ha olyan lesz mint te ha csak kinézetre akkor bugyik fognak hullani.
-A te fejed fog lehullani, ha most nem hagyjuk abba ezt a beszélgetést.
-Jólvan, menekülj csak.-hagytam ott ezt a félkegyelműt.
Átmentem a mi szobánkba, Anna nyugodtan aludt, majd egyszer csak el kezdte rázni a fejét.
-Neeeeeeee....nem hagyhatsz itt, harcolnunk el...ha nem vagy itt bele esem a szakadékba, ahonnan sehogy nem tudok szabadulni. Muszáj küzdended a közös életünk miatt. Neeee....
-sírni kezdett.
-Szívem héj.....kelj fel.-ráztam fel, majd tágra nyílt szemekkel rám nézett.
Magamhoz húztam, teljes egészében sírva fakadt.
-Shhh....szívem itt vagyok nézz rám figyelj, soha nem hagylak el, csakis azért adtam fel akkor, mert azt hittem nem látlak többé.
-Tudod hogy utánad mentem volna rögvest, nem maradtam volna a seggemen.
-Tudom nagyon jól, de ennek így kellett történnie, legalább tudjuk, hogy mit tennénk meg egymásért.
-A halált is túléltük, ennél lejjebb már nincs. -fogta meg a fejem, és egy puszit nyomott a számra.
-Csak ne tedd ezt velem többé, ne lássalak többé olyan állapotban, tudod....úgy...
-Nem lesz több, mondtam hogy te fogsz a sírba tenni, te leszel a végzetem.-mondtam szívből.
-Végzet...milyen érdekes szó. Azt mondják vakon lép be az életünkbe, pedig nem. Az ajtón lép be, melyet mi tárunk fel, és magunk előtt tessékeljük be.
-Milyen igaz, ez mind benne kellett legyen a sorsunkba, hidd el Allison nem akart ártani nekem, ő abba a pillanatban azt tartotta helyesnek.
-Szóval azt akarod mondani, hogy jól tette??-kérdezte idegesen.
-Csakis azért tette hogy megvédjen, semmilyen hátsó szándék nem vezérelte. Ha ismernéd a régi énem, valószínűleg te se aggódtál volna a hogylétem felől.-válaszoltam nyugodtan.
-Azt mondod, ezzel segíteni akart, és nem az egyenes halálba küldeni??? -mondta felemelt hanggal.
-Igen, ezt. Mindannyian hibásak vagyunk, én feladtam, ahogy te is, de mégis itt vagyunk, úgy gondolom, ez a mi esélyünk, legyünk boldogok együtt, bocsássunk meg, ne legyen harag a családban, hisz te tanítottad ezt nekünk, hogy a család legyen erős, támaszkodjunk egymásra, hisz ezért vagyunk vagy nem?? Történt ami történt, a múlton nem tudunk változtatni, de a jövőnket mink tudjuk kialakítani.
-Menned kéne aktivistának szívem mondtam már??? A velőkig hatol a szónoklatod.-rázta meg magát.- De a harag tényleg nem jó tanácsadó, ezt én is tudom.
-Nem, sőt a legrosszabb, nem azt mondtam, hogy felejtsd el egy csettintésre az egészet.-csettintettem egyet.Véleményeket a komment szekcióba milyen lett??🔞🤩😍🤩🤩
ESTÁS LEYENDO
A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩
FanficStranger Things fanfiction 10% Esernyő Akadémia fanfiction 90% Ez a történet olyan lányról szól, aki félt újra megnyílni miután a pasija megcsalta az esküvőjük előtt 3 nappal, és ehhez az is hozzátartozott, hogy telekinetikus képessége lett,, miu...