Egészen megtetszett a város így éjszaka eléggé látványos , biztos nappal még szebb természetes fényben. Na majd meglátjuk. Kell kerítenem egy taxit, de hova is menjek?, na azt már nem tudom. A belvárosba ott van mozgás ilyenkor is, na meg sok hotel, de talán az új életemre az új kezdetre kellene valahol valamit inni, úgyse vagyok fáradt, mivel a repülőn aludtam valamennyit. Szerencsére volt még szabad taxi a reptér előtt, így hát egybe be is szálltam. Mondtam a sofőrnek a központ, mivel ugye konkrét címet nem tudtam mondani, majd mondom neki hogy hol tegyen ki és kész. Amíg vitt be a centrumba, addig csak bámultam ki az ablakon, mint valami kisgyerek, de hát ha egyszer odavagyok a szép épületekért. Lehet még jól is jártam azzal, hogy az a barom megcsalt. Jó lesz egy kicsit a komfortzónámon kívül lenni, végül is még sose laktam egyedül. Annyira nem lehet szörnyű. Beértünk egy olyan utcába ahol sok ember volt, na ez tele van bárokkal, kocsmákkal. Ez kell most nekem. El kell felejtenem ezt a sok szarságot, ami az elmúlt egy napban történt. Azért vicces, hogy tegnap még más volt a világnézetem, az esküvőmre készültem, egy ember mellett aludtam, aki már másnap más csajjal dugott a mi ágyunkba. Abszurd?? İgen eléggé. Valószínűleg még most is sokk hatása alatt lehetek, már várom hogy szíven üssön ez a dolog, vajon igazi volt ami köztünk volt Eddel vagy nem ?? Vagy csak átvertük egymást. Ő neki nem való házasság, nem tud elköteleződni, én meg egyszerűen ahogy látom hamis ábrándokba ringatom magam. Azt hiszem, talán az az igaz szerelem, mikor a másik lelkébe szeretsz bele elsőnek, és nem a szexszel kezdenek, mert azzal sok dolgot el lehet rontani. Talán Eddel is ez volt a baj, hogy nem láttam meg elsőnek, hogy milyen is valójában, és egyből szét tettem neki a lábam, mert nem tudtam neki úgy ellenállni. És hát állítólag az igaz szerelemért nagyon kell harcolni, és eléggé fájdalmas. De csak most jöttem rá, hogy elbambultam, miközben ezeken gondolkodtam, így hát inkább sétálni akartam, gyors szóltam a sofőrnek, hogy álljon meg, kifizettem, meg egy kis borravalót is kapott. Kiszálltam majd egy utca szélén voltam, mindenfelől zene dübörgött, láttam ahogy sok részeg kapualjakba ment hányni, de volt aki esett borult a járdán, annyira nem voltak maguknál. Na szerintem ebben az utcában én vagyok a legjózanabb, de erre most rá akarok cáfolni. A egyik bár felé vettem az utam, ahol egy csomó neon felirat volt a falon, na ez biztos jó hely lehet. Mindenhol izzadó emberek táncoltak, nem volt egyszerű átverekedni magam rajtuk, de sürgősen kellett egy ital. Amint odaértem a pulthoz, kértem egy whiskyt sok jéggel, majd egyszerre lehúztam, szinte éreztem, hogy végig égeti a nyelőcsövemet, de annyira el akartam lazulni, hogy még kértem még egyet. Ezt már lassabban ittam, nem akarok fejre állni, na meg hát kellene majd még egy helyet is keresni ahol aludhatok, így valamennyire józannak kell maradnom. Mentem táncolni, majd a zene ritmusára elkezdtem vonaglani, de éreztem, hogy a whisky kezd beütni, egy kicsit szédelegtem, na meg mintha egy kemence mellett állnék, nagyon melegem lett, levetkőztem felül csak egy trikó volt rajtam, huu máris jobb így. Azt hiszem, a pia meg tette hatását, na meg a zene is, úgy éreztem mintha repülnék, ez a mámor megfizethetetlen. Aztán a seggemen éreztem egy tenyeret, azonnal megfordultam.-Szia cica van gazdád??
-Nem vagyok cica és főleg nem a tiéd, tűnj el mielőtt a farkad bánja.
-Uhh de harapos vagy. Erre gerjedek.
- Gerjedj másra. İtt van sok kiéhezett szuka akit meghuzhatsz.
- De én téged akarlak, annyira ínycsiklandó vagy, ezek a mellek.- nyúlt volna oda értük, de megfogtam a kezét, kitekertem, majd a földre nyomtam.
- Mondtam, hogy hagyj békén. Melyik részét nem értetted?? Baj van a felfogóképességeddel??- végül elengedtem, nagyon taszítottam rajta , mentem volna a dolgomra, de hátulról megfordított, és kaptam egy jobb horgot, azonnal a földre estem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩
ФанфикStranger Things fanfiction 10% Esernyő Akadémia fanfiction 90% Ez a történet olyan lányról szól, aki félt újra megnyílni miután a pasija megcsalta az esküvőjük előtt 3 nappal, és ehhez az is hozzátartozott, hogy telekinetikus képessége lett,, miu...