Nem tudom nem megbámulni Annát, annyira kívánatos ebbe a ruhába, észrevette hogy bámulom, összenéztünk. Mindenhol szoros volt rajtam a ruha, ez a hülye kendő elveszi minden levegőm, rendesen melegem lett, levettem azt a kurva nyakkendőt, majd mögé álltam, végigsimítottam vele a karján, mire az arca megváltozott. Magamhoz fordítottam, majd jó mélyen lenyomtam a nyelvem a szájába.
-Mindennél jobban akarlak cseszd meg.- mondtam két levegő vétel közt. Életemben nem éreztem még ilyet, csakis az járt a fejemben, hogy a következő percekbe mi fog történni. Az én számból ezt fura lesz hallani, de kezdem megérteni Klaust a szexet illetően. Nem vagyunk vér szerinti testvérek, de úgy érzem, kezdek rá hasonlítani.
-Mire vár uram? Arra hogy könyörögjek magának?-nézett rám kíváncsian.
Könyörgés....ha ebbe belegondolok, újabb löket az ágyékomba. Ahh, te nőszemély....
-Jól tudom, hogy ez lesz a vége úgy is.-vágtam oda, muszáj valahogy vissza vágjak.
-Akarlak, érj hozzám. -baszki, és már kezdi is, ki akar készíteni, ki vagyok én hogy ellenkezzek ez ellen..-gyerünk jöjjön elő a perverz éned, akarom tudni milyen vagy úgy.
Szerintem azt nem akarod megismerni, kislány. Le fogom tépni róla ezt a ruhát, pedig olyan jól áll rajta, kár lenne érte. Eddig tudtam magam fékezni, az ágyra löktem, fölé magasodtam, a lábait körén fonta, én meg az ujjaimat a bőrébe vájtam. Felmutattam neki a nyakkendőt, ezzel lesz a rabom, csakis az enyém örökké, ha bárki más elvenné tőlem, sokféle módszert ismerek hogy megöljem. Kapkodva vettem le róla a ruhát, a melltartótól is Hipp hopp megszabadítottam. Formás mellei kerültek a látóterembe, baszki hogy lehet ilyen gyönyörű. Az ujjaimmal végigmentem a felső testén, majd ott alul megálltam, dörzsölni kezdtem neki, lestem a reakcióját. Szaporábban kezdett mozogni le fel a mellkasa, a bugyiját is levettem, majd elmerültem a gyönyör kapujában. Lassan kezdtem, nyaltam neki, de nem tudott nyugton maradni.
-Ne mozogj...mert akkor kapsz a hátsódra. – hát azóta is kísértenek azok a csattanások.
Újra lehajoltam, kényeztettem, mohón faltam a csiklóját, egyre merészebb hangokat hallatott. Ez az szívem, essél csak szét, hogy együtt épüljünk fel. Az én végzetem. Gyorsítottam a tempón, nagyon erősen kellett tartanom, hogy ne hátráljon el tőlem. Csókoltam, nyaltam, szívtam, ahol csak értem neki. Istenem, úgy kiül az arcára minden.
Az ujjaim is bekapcsolódtam a játékba, itt kaptam sokkot, mikor megéreztem, milyen szűk odalent. Hogy fogok beléférni??? Meg fog ölni ezzel. És milyen forró, és nedves, behajlítottam az ujjaim, akkor kezdett el jobban nyögdécselni, nem tudta magába tartani. Az orgazmus már közelített számára, én meg pont ettől lüktettem, a legszexibb hangokat hallatta, amit csak férfi kívánhat. Már én se tudtam csendbe lenni, villámokat szórt az ágyékom. Piszkosul benne akarok lenni. A csípőjét emelve csúszott az ujjaimra, mire egy hatalmasat élvezett. Levettem a kötést a karjairól, mire magához rántott, mindenhol fel akarom őt fedezni, soha nem kívántam így semmit vagy senkit. Ha azt mondaná, mondjak le mindenről ő érte, megtenném. Tudom amilyen voltam, nem hinnétek, hogy ez az igazi Five Hargreeves, de emberek nem a fegyver a legerősebb dolog a világon, rosszul tudjátok az a SZERELEM. Levetkőztem, nem kell ez a fránya ruha, egy szál boxer volt rajtam.
-Megőrjítesz engem, asszony személy.- valóban az agyam már nem is volt.
Szétnyitotta a lábát, sóvárogva nézett rám, megbámulta a mellkasom, majd haladt lefelé, és azon a ponton megállt. Igen szívem minden a tiéd amit látsz. Levettem az utolsó ruhadarabot is, majd a bejáratához igazítottam magam. Lassan haladtam, azta kurva, baromira szorított. És akkor most hogy mozogjak?? Nagyon fura volt elsőre, soha nem csináltam még, Kihúzódtam belőle, majd újra elmerültem benne, huuu ez egyre jobb lett, olyan akadálytalanul hatolok belé, végre így is összekapcsolódtunk, soha nem akarok mást, ezek után nem tudnék másra nőként nézni. Egyre mélyebben voltam, ahhh de kibaszottul forró, kéjesen nyögött nekem, ez az szívem gyere velem, jussunk el együtt a paradicsomba, ha már a másvilágon is megtaláltál, kövess engem itt is. Megállás nélkül löktem, szó szerint felnyársaltam, elszállt a maradék nyugodtságom is. A csiklóját dörzsöltem, közben hasítottam én is a beteljesülés felé. Ahogy belédöftem újra, öszzerántotta a hüvelyét körülöttem, ahjjj mit csinálsz te velem, meg kellett támaszkodnom a kezemmel, hogy ne essék rá.
Egy utolsót löktem rajta, hangosan mentem el, bele élveztem a gyönyörű testébe, aztán egy mélyről jövő morgással ő is jött utánam.
Mellé telepedtem le hanyatt, betakartam az alsó részemet, mivel így hogy nem vagyok Annába, rendesen fázni kezdtem, oldalra néztem, még mindig máshol volt.
-Ez örületes volt- szólalt meg édesen.
Nekem mondja... Az első volt, de rájöttem hogy mindig is hiányzott az életemből.
-Igen, egy csoda vagy tudod?? Várj, baszki, hogy felejthettem el?
Ezt aztán megcsináltam, jó felelősségteljes vagyok. Ahh bassza meg. Így jár az aki belezúg egy ilyen lányba.
-Micsodát??-kérdezte.
-Nem húztam óvszert, jajj mindent elcsesztem.-fogtam meg a fejem.
Ránéztem, de az ő arcán nem láttam aggódást.
-Életem, tudod hogy létezik olyan hogy fogamzásgátló???-nevetni kezdett.
Hogy mi?? Sápadtam le, felkönyönyöltem.
-Te szedsz gyógyszert? Miért nem ezzel kezdted??- kérdeztem.
Mióta szedi??? Látszik, hogy tapasztaltabb e téren tőlem.
-Hát nem rég kezdtem el szedni újra, semmi ok az aggodalomra. Na meg tudtam hogy óvszer nélkül akarod majd, ahogy én is úgy akartalak érezni.
Végül is így az igazi, úgy gondolom. Annyira a fellegekbe jártam attól ahogy mondta hogy soha nem volt neki ilyen jó a szex. Majd az a történet is érdekes volt, hatalmuk végtelen... Ez biztos így van, képesek uralni ezzel a férfiakat, de ez ugyanúgy vissza is megy. Mérhetetlen élvezet, de ugyanannyi fájdalom, ezzel se vitatkozok.
A mellkasomra feküdt, szorosan öleltem, simogatta a felső testem, minden mozdulatára megremegek kissé. Olyan jó, hogy itt van velem, soha nem fogom elengedni. Jöhet akármilyen apokalipszis, nem hagyom hogy egyedül vészelje át. Ő a második felem, nélküle elveszett lennék.
-Az enyém vagy!!!-mondtam határozottan. Ha valaki el próbálja venni tőlem, addig él.
-Mindig az leszek!! – csókolt meg, majd egyszer csak rám mászott, az ölemben ült. Ahh, újra begerjedtem, miért kell ezt csinálnia?? Meg akar ölni, ennyi, kész.
-Mit csinálsz?? Ha meg mersz moz.ki se mondtam, máris a csipőjét mozgatta, most szállt el belőlem minden aggály, mégis miért ne. Perverz embert akar, oké, akkor megkapja, de abból nem lesz köszönet. Mindkét kezemet lefogta, tudja mivel bőszít fel, azzal hogy nem érhetek hozzá, így most pont nem tudok. Farkasszemet néztem vele, teljesen letaglózott.
-Egy második menet, kislány???- húztam fel a szemöldököm, majd most én indítom el a lavinát.-Te teszed ezt velem, az egyetlen ember, aki képes volt elérni azt hogy vágyat érezzek.
Próbáltam elvenni a kezem, de nem engedte, el kezdte csókolni a nyakamat, mire egy hatalmas sóhajt engedtem ki. Ő a főnök, ezt kicsit se bánnám, ha engedné, hogy megéríntsem. Az egész testemet cirógatni kezdte, majd a csókjai már a mellkasomat érték. Felnézett rám, majd közénk nyúlt, és a férfiasságom magába vezette.
-Ahhhhhh..... édes istenem- mosolygott. A legszebb lesz mindig számomra ez az arckifejezése. Fel le kezdett mozogni rajtam, lenéztem ohh, basszus teljesen felnyársaltam őt. Annyira tökéletes, hogy az valami észbontó. Előre hátra kezdett csúszni, majd már megfoghattam, a derekánál kezdtem, onnan irányítottam a testét. Amikor hátul volt a teste megálltam, majd hirtelen előre rántottam, nyitott szájjal nyögött egy hatalmasat. Beharaptam az ajkaimat, szorítani kezdett, teljesen összeprésel engem. Ahhh mindjárt jön....már érzem hogy közelítünk az orgazmus felé. Keményen kezdtem lökni őt. Az arcára mindenre elszánt vágy tükrözödött. Belecsókolok a szájába, a torkomba bizsereg a levegő amit kienged. A testünk lucsogott az izzadságtól, ahogy együtt mozogtunk. A nedves testünk egymásnak csapódott, csak úgy visszhangzott a szobába. Ez a hang... Istenem, már a vége felé tartok, ahogy Anna is, mivel a vállamba kellett támaszkodnia.
-Aghhhh, már nem sok...-nyöszörögtem hangosan.
-Ötös....- nyögött a számba.
-Basszus, élvezz el kicsim! Gyere velem, én mindenem. Látni akarlak, ahogy söpör rajtad végig a gyönyör. – A hajamba túrt, az arca mindent megmutatott hogy mit él át, egy utolsó döfés, mire hatalmasat ordított. Észre se vettem hogy körülöttünk minden lebeg, az össze tárgy a levegőbe volt. Huuuu.....
-Aztakurva...Ötös.....- ennél több már nem is kellett, belé löveltem.
-Jól van Mrs. Hargreeves?-mosolyogtam rá.
-De kurva jól hangzik.-karolta át a nyakam.
-Ugye?? Kezdettől fogva az voltál.
-Ah, szívem olyan édes vagy. A kérdésedre meg a válasz, hogy fantasztikus volt, soha senkivel nem volt ilyen észveszejtő, ilyen brutális, mintha kiszálltam volna a testemből.
-Szóval az eszedet vesztetted? Akkor én mit mondjak? Teljesen kicsináltál azzal ahogy szorítottál. Az erődre is hatással van az együtt lét.
-Oh, azt direkt csinálom.-húzodott kaján mosolyra a szája.- Az meg hogy lehet hogy az erőmre is kihat ez?
Rafinált nőszemély... Az őrületbe fog kergetni. És még nevet is. Fordítottam rajta így oldalról néztem őt.
-Szóval direkt mi?? – nyúltam a lába közé, majd két ujjamat feldugtam belé.
-Baszki...-káromkodott halkan, felfordítottam a kezem, hogy a tenyerem fent legyen, és úgy kezdtem el ujjazni.- Ez az csináld!!-ösztönzött, mire gyorsítottam a kényeztetésén. A csípőjét mozgatta, a melleit markolta, most tényleg önmagán kívül volt. Szájtátva bámultam, annyira szexi volt. Ki be járt az ujjam, de most a hüvelyk ujjamat is használtam a csiklóján. A hajába túrt, így most én kezdtem el nyalni a melleit. A fejét megemelte, a szava is elakadt nyögés közben. Forró nedvét éreztem az ujjaimon, visszazuhant a feje a párnára. Elvettem a kezem tőle, a plafont bámulta. Hosszú percekig csak egy pontot bámult, de rám kapta utána a tekintetét.
-Mi az?-nézett rám kérdőn.
-Nem bámulhatom meg a szerelmemet? -támasztottam meg a fejem.
-Mióta nézel engem?? Fel se tűnt.
-Egy ideje, teljesen elszálltál drágám.-mondtam elégedetten.
-Azért mert az ujjaid egy csodák. A G-pontomat megtalálták.
-Hogy mit??- az mi a fene.
-Mélyen a hüvelyen belül van egy pont, ami a legintenzívebb gyönyört tudja okozni. Kevesen találják meg ezt a pontot, de neked sikerült elsőre nekem. Örülök hogy nem volt barátnőd soha, ha valakivel ezt csináltad volna, irigy lennék rá, hogy vele hamarabb történt meg ez.
-Most tényleg csak az ujjazási technikám miatt örülsz, hogy nem volt még senkim? -háborodtam fel színlelve.
-Te tényleg ilyen hülye vagy, vagy csak megjátszod??? Hogy gondolhatod hogy csak emiatt??-fordult el tőlem.
أنت تقرأ
A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩
أدب الهواةStranger Things fanfiction 10% Esernyő Akadémia fanfiction 90% Ez a történet olyan lányról szól, aki félt újra megnyílni miután a pasija megcsalta az esküvőjük előtt 3 nappal, és ehhez az is hozzátartozott, hogy telekinetikus képessége lett,, miu...