~Vonzalom a legnagyobb kábítószer~Anna~

143 8 0
                                    

İdeértem a hotelhez, nagyon színvonalasnak tűnik kívülről is, biztos belülről is az.

És ahogy beléptem megláttam, hogy rendkívüli helyre érkeztem, hatalmas hallal, tele fotelekkel, kanapékkal, szemben a recepció, jobb oldalt meg az étterem és a bár volt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

És ahogy beléptem megláttam, hogy rendkívüli helyre érkeztem, hatalmas hallal, tele fotelekkel, kanapékkal, szemben a recepció, jobb oldalt meg az étterem és a bár volt. Oda is battyogtam a recepcióhoz.


-Jó napot! Egy szobát szeretnék magamnak, francia ágyasat.


-Egy személyi igazolványt kérnék, és hogy kártyával vagy készpénzzel fizet-e?


Előszedtem az igazolványom, majd átadtam.


-Tessék. És készpénzzel lesz.


-A hatodikon van egy szabad szoba ha megfelel.


-Rendben az jó lesz, mennyibe kerül??


-10 dollár/éjszaka, és a konyha este kilencig van ha vacsorázni szeretne.


-İgen szeretnék, köszönöm.


-Akkor oda is adom a kártyát a szobához. 202-es az öné.


-Nagyon köszönöm, viszlát.


-Viszlát, és jó pihenést.


Felmentem a lifttel a hatodikra, meg is találtam a szobám, ledobtam a cuccom az ágyra, és semmi másra nem vágytam, csak egy zuhanyra, előkerestem az új ruháim, majd levetkőztem, és beálltam a zuhany alá. Éreztem, ahogy kiengednek az izmaim a meleg víztől, majd az elmúlt egy napon rágódtam. Valóban megtörtént ez mind velem?? Elszöktem arról a helyről, amiről azt hittem, hogy ott fogok megöregedni az újdonsült férjemmel az oldalamon, de ő megcsalt. Most meg egy tök idegen helyen vagyok, ahol senkit nem ismerek, és már az első percben verekedtem, bepiáltam, megismertem egy részeg srácot, ott aludtam nála, majd amikor leléptem volna szép csendben, akkor meg akarnak ölni, mint kiderült, Klaus egyik tesója az és miután túlélem, követni kezd engem, és bántom őt, pedig nem akartam. Eszembe jutott az az érintés, mikor elém ugrott, és hirtelen kirázott a hideg. Odakaptam a kezemmel, ahol elkapott, és újra felidéztem azt a pillanatot. Mikor becsuktam a szemem, magam előtt láttam őt, a zöld szemeit, azt a meglepettséget, amit akkor láttam, mikor kínoztam őt. Nekidőltem a zuhany falának, és engedtem, hogy a meleg víz mindenhol átjárjon. Ki kell ürítenem az agyam. Felöltöztem, majd zenét kezdtem el hallgatni. Semmi se nyugtat le jobban mint, egy jó dallam. El kezdtem ugrálni az ágyon mint egy őrült, teljesen megfeledkeztem mindenről. Rohadt jól éreztem magam, felvettem a cipőm, és lementem a bárba, még a liftbe is ugráltam.


Kértem egy vodka narancsot, majd még egyet, és még egyet, aztán mielőtt valami hülyeséget csináltam volna itt a hotelbe a többi vendég szeme láttára, felmentem a szobámba, és ott folytattam a kis magánszámomat. Kinéztem az erkélyemen, baromira szép este a város. Annyira szabadnak éreztem magam, a szél az arcomba fújt, de a valóság sajnos kísért. Az életem közel se felhőtlen. Kezdek kótyagos lenni a sok piától, azt hiszem hányni fogok, és ahogy ezen gondolkodtam, már öklendeztem is. Épp hogy oda értem a wc-hez, már ki is jött a gyomrom tartalma, baromira szarul éreztem magam, forgott velem a szoba, és egyszer csak a szemhéjam egyre nehezebb lett, majd végül elaludtam.


A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩Onde histórias criam vida. Descubra agora