~Anna szemszöge~

95 8 3
                                    

Ötös mégis miért kérdi hogy megyek e vagy sem??? Ennek valami az agyára ment??
Mi ütött belé?? Nem ment le egy falat se a torkomon, muszáj odamennem hozzá.
-Beléd meg mi ütött??? Azt hittem jóba vagyunk, de akkor félreértettem.
-Mi??? Jóba vagyunk, csak....- miért állt meg a mondat közepén???
-Csak mi??? Valami rosszat tettem, amiről nem tudok???-kérdeztem tőle.
-Nem, dehogy is, nem tettél semmit, csak... nem tudtam hogy akarsz e még jönni Vanya koncertjére, azok után, hogy majdnem megöltek minket. Ez minden. Csak másképp jött ki a hangsúly, félreértetted, bocsánat.-szabadkozott.
-Ja, így már érthető, és elfogadom a bocsánatkérésed, édes vagy, amikor magyarázkodsz.-mondtam neki. Megfogtam a vállát, majd felálltam, és visszaültem Klaushoz, és nyugisan ettem a kaját. Mikor már mindenki tele volt, a maradék pizzát egy dobozba tettük, majd Allisonék elmentek aludni.
-Tölts együtt minőségi időt a lányoddal, és még nem ismerem, de puszilom őt.-mondtam Allisonnak.
-Nagyon köszönöm, és átadom neki.-ölelt meg.-Ötös te meg tartsd itthon a frontot, csak pár napról van szó.-folytatta.
-Ne aggódj, nem lesz semmi baj, menj csak a lányodhoz.-válaszolta Ötös.
-És Klaus miatt se aggódj.-néztem rá az említett személyre.
-Akkor jó, viszont Vanya sajnálom, hogy holnap nem lehetünk ott.-mondja Allison.
-Semmi gond, a lányod mellett a helyed, nagyon keveset vagy vele, menj csak.-mondta Vanya.
-Köszi, hogy ilyen megértő vagy.- válaszolta neki vissza Allison.
-Akkor jó éjt, mi most már megyünk.-mondja Luther. Azzal ki is mentek, így 4-en maradtunk.
-Na üljük körbe az asztalt.-mondta Klaus.
Felálltunk majd körbe ültünk, bal oldalamon Ötös, jobb oldalamon Klaus, velem szembe Vanya.
-İtt van egy üres üveg.-Tette le az asztal közepére.-Most megpörgetem.-forgott, majd nálam állt meg, ujajj.
-Na bébi, felelsz vagy mersz??-kérdezte Klaus.
-Felelek.-mondtam neki.
-Mi volt életed legrosszabb beceneve??-kérdezte.
-Hát öhmmmm....az egyik tanárom Annuskának hívott.-válaszoltam.
-Ez megalázó.-szólalt meg.
-Az, nagyon lenézett az a tanár, ezért hívott így. Na de most én jövök.-pörgettem meg. Vanyanál állt meg.
-Vani, felelsz vagy mersz??-kérdeztem.
-Felelek.-mondta
-Mi a legfinomabb étel a világon???-kérdeztem tőle.
-Szerintem a Taco. Ha azon kéne élnem életem végéig, örülnék neki.- mosolygott.
-Ja valóban fincsi.-válaszoltam.-de most te következel.
-Oké.-fogta meg az üveget.
Ötös került sorra.
-Felelsz vagy Mersz??-nézett rá Vanya.
-Merek.-mondta határozottan.
-Öhmm oké, mondj egy két jó szót itt mindenkiről.-mutatott körbe.
-Legyen. Klaus-vicces, laza. Vanya- értelmes, okos. Anna- jólelkű, bátor.-nézett rám hosszan.
Ez kedves.
-Most én pörgetek akkor??-kérdezte.
-Ja te jössz öcsi.-mondja Klaus .
Megpörgette, és én jöttem.
-Anna, felelsz vagy mersz????
-Felelek.-mondtam.
-Szexinek találod Klaust??-kérdezte.
Mi van?? İlyet hogy kérdezhet.
-Jóképűnek jóképű, de csak barátok vagyunk, ugye bébi???-kérdeztem viccesen Klaustól.
-Ja naná, amúgy neked is jó illatod van ám. – Szagolta meg a hajam.-İgazán csábító. Nézd meg te is Ötös, milyen jó illatú a lány.
Egyből odakaptam a tekintetem rá.
-Szabad lesz??-kérdezi tőlem.
-İgen.-válaszoltam halkan.

A karjaid az otthonom 🔥☔🔐♥️😍🤩Donde viven las historias. Descúbrelo ahora