Rebeca's POV
Crăciunul ăsta a fost cel mai interesant, şi plin de miracole, Crăciun de până acum. Mama aproape că m-a certat în telefon după ce Liz a anunţat-o că fiica ei se va căsători şi că-i va dărui un nepot. În ciuda tuturor vorbelor, a început să plângă de emoţie şi a recunoscut cu glasul scăzut că e foarte fericită pentru ce se întâmplă în viaţa mea.
Acum stau şi-l privesc pe Luke cum doarme liniştit, cu un zâmbet mic pe faţă, capul fiindu-i sprijinit pe abdomenul meu. Îi mângâi părul şi zâmbesc fericită.
E doar 07:45 dimineaţa, iar eu m-am trezit atunci când l-am simţit pe Luke deasupra stomacului meu.
Îl simt cum se mişcă încet şi îşi ridică capul, cu ochii chirciţi. Îmi zâmbeşte şi se îndreaptă de spate, apropiindu-se de mine.
- Bună dimineaţa, domnişoară Bolton!
Mă sărută scurt şi se culcuşeşte lângă mine. Îmi aşez capul pe pieptul lui, iar el îmi urmează exemplul mângâindu-mi părul.
- Domnişoară Bolton, viitoare doamnă Hemmings. Mmm... Sună bine. O să mă obişnuiesc cu asta destul de repede.
Luke chicoteşte şi îmi sărută părul.
- Vreau să începem pregătirile pentru nuntă cât mai curând.
- Şi eu. Vreau că totul să iasă perfect. Se pare că îmi încep cariera tocmai cu nunta mea. Doamne, sunt atâtea de organizat!
- M-am gândit la tot deja. Avem de mobilat şi casa..., începe Luke iar eu îl întrerup.
- Sus! Îmbracă-te şi haide să începem de azi mobilarea casei. Aşa o să avem destul timp să punem totul la punct pentru nuntă.
- Dar, Beca! Luke se plânge şi se uită la ceas. E prea devreme! Hai să mai lenevim puţin, te rog!
Îşi implantează faţa de căţeluş adorabil, dar nu mă las păcălită de frumuseţea lui.
- Nup! În zece minute te aştept jos!
Îl sărut şi mă ridic din pat, îndreptându-mă către baie. Mă spăl repede şi mă schimb într-un tricou mulat negru şi nişte colanţi negri, apoi cobor la parter fără să-l mai bag în seama pe Luke.
Trebuie să mănânc ceva înainte să plecăm. Îmi este atât de foame încât aş mânca un curcan întreg, dar mă rezum la două ouă prăjite şi nişte şuncă.
Calum intră în bucătărie şi mă surprinde prăjind încă un rând de ouă pentru Luke.
- Neaţa! De ce te-ai trezit atât de devreme? mă întreabă şi îşi aruncă un tricou peste cap.
- Pregătiri de nuntă. Pregătiri pentru mobilarea casei, ridic din umeri şi răstorn ouăle într-o farfurie, aşezând-o pe masă.
Calum apucă farfuria şi înfige furculiţa în opera mea de artă făcută special pentru Luke.
- Aia era pentru Luke, îi atrag atenţia, şi sparg alte ouă, pregătindu-mă psihic pentru venirea lui Mike.
Cal zâmbeşte şiret şi continuă să mănânce, în timp ce Mike îşi trage un scaun la masă.
- Astea sunt delicioase! mă laudă Calum.
- Mulţumesc, dar nu sunt decât nişte simple ouă prăjite, Cal! râd, şi continui să prăjesc.
Am un sentiment că în dimineaţa asta am să gătesc pentru toată familia.
Asta se întâmplă când te trezeşti înaintea tuturor! Ştiam eu de ce, de obicei, te las să dormi până târziu!, subconştientul meu se laudă, iar eu îmi dau ochii peste cap când îi văd pe Ash şi Ally intrând în bucătărie.
CITEȘTI
Lucky Day (5sos fanfiction)
FanfictionRebeca şi Helena. Două adolescente, bune prietene, şi pe deasupra pline de viaţă, află cum e să iubească şi să facă parte din minunata familie 5 Seconds of Summer. Un simplu concert le va schimba întreaga viaţă. Iubirea îşi găseşte locul în inimile...