Capitolul 43- Miracol de Crăciun

613 43 10
                                    

Hello, pinguinei! Inainte sa cititi vreau sa va spun ca e putin ciudat capitolul pentru perioada in care ne aflam, stiu. Melodia de la media vă va ajuta sa intrati in spirit. :D A fost destul de ciudat sa scriu capitolul asta avand in vedere ca afara sunt mai mult de 20 de grade, dar un moment in care sa resimtim Carciunul nu strica cu nimic. Deeeci dati replay melodiei pana ce terminati de citit, asta ca sa fiti mai in tema. Idk. Iar vorbesc mult. Gata, va las sa cititi. Luv uuu all xx.
-----------------------

Rebeca's POV

Decembrie.

Luna cadourilor, luna zăpezii, luna în care toată lumea e mai bună. Luna în care cu toţii ne bucurăm de familie şi prieteni, luna iubirii şi a împlinirii dorinţelor... Aş putea să continui aşa mult şi bine, pentru că perioada asta e plină de sentimente şi de trăiri frumoase. Moşul vine şi aduce cadouri, îţi ajuţi părinţii cu pregătirile culinare, faci curat în camera ta şi multe altele pe care nu le faci decât în perioada sarabatorilor de iarnă.

Ei bine, suntem în decembrie. 23 decembrie ca să fiu mai exactă. Suntem în Australia. Aici e cald. Foarte cald. Abdomenul meu nu mai e la fel de plat ca luna trecută şi asta mă îngrijorează, dar mă şi bucură în acelaşi timp. Afară toată lumea aleargă din loc în loc şi se pregăteşte intens pentru Crăciun.

Mă simt bulversată. Ideea e că mi se pare atât de nefiresc să vină Crăciunul şi afară să nu fie temperaturi scăzute, să nu fie zăpadă. Asta e ceva nou pentru mine fiindcă în România zăpada blochează străzile în perioada asta, iar aici trebuie să stau în maiou şi pantaloni scurţi.

Trecând peste diferenţele de temperatură, pot spune că atmosfera e aceeaşi. Oamenii se agită în magazine şi pe străzi ca să prindă cele mai bune reduceri la cadourile de sezon şi la brazi, cumpără cât mai multă mâncare şi toţi copiii îşi fac liste pentru Moş Crăciun. Toţi copiii plus Michael şi Luke.

- Am zis să-mi dai dracului stiloul ăla, Michael Gordon Clifford!

Luke se agită cu o foaie în mână şi se întinde peste Mike, încercând să apuce stiloul.

- Luke, dacă vorbeşti urât, s-ar putea ca Moşul să nu vină la tine! Nu vine decât la copiii cuminţi. Ştii şi tu legenda, îl cert, şi continui să dau rotocol cu beteaua bradului gigantic.

Mă abţin să nu râd şi observ cum Luke îşi reia locul pe canapea liniştit şi îi scoate limba lui Mike, comportându-se exact ca un copil de cinci ani.

Râd şi îmi scutur capul, după care apuc cutia cu globuri şi o deschid, dându-i voie lui Ally să ia câteva.

- Hemmings! îl strigă Ash pe Luke, şi îi întinde un pahar plin cu pixuri, în timp ce muşcă dintr-un măr roşu.

Chipul lui Luke se luminează, iar eu şi Ally ne ascundem râsetele în ghirlandele de decor. Ash vine spre noi şi îşi sărută iubita, după care apucă fundiţele roşii şi le agaţă în pom, una câte una, în timp ce savurează restul mărului.

- Beca, după ce termini acolo, te poţi duce cu Luke până în mall după nişte sirop de arţar? Borcanul ăsta tocmai s-a golit.

Liz vine din bucătărie cu un şorţ colorat în verde şi roşu şi îi adresează lui Calum ultima propoziţie alături de o privire intensă.

- E prea bun ca să mă pot abţine, se scuză Calum şi îşi face loc pe canapea între Luke şi Mike.

- Era prea bun, îl corectează Liz. Mă bazez pe voi, copii! Am o grămadă de mâncare ce aşteaptă să fie preparată.

Lucky Day (5sos fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum