- Îmi sărut iubita, spune confuz, şi îi pot auzi pe ceilalţi ţinându-şi respiraţia la auzul cuvântului iubită.
- Şi e în spatele meu sau ce?
- Stai. Nu înţeleg. Eu credeam că -
- Ai crezut greşit, Hood. Am crezut că am fost destul de clară în dimineaţa asta.
Şi spunând asta m-am ridicat cu cafeaua în mână, mergând spre terasă.
- Nu veniţi după mine, spun încă mergând, luând încă o gură de cafea. Nici tu, Beca.
O aud pe ea oftând şi pe Luke chicotind, după care închid uşa şi merg încet până la mal.
Mă aşez pe nisipul călduţ şi sorb din cafea. Apa străluceşte în razele blânde ale dimineţii. Plaja, marea, cerul, totul pare atât de pur. De neintinat.
Îmi închid ochii şi, pentru o secundă, îmi permit să uit de tot. De ciondănelile cu Ally, de sarcina problematică a Becăi, de cine a fost Dylan, de problema Calum.
Rebeca's POV
Îmbrac un tricou alb şi salopeta de blug negru. Îmi prind părul într-o coadă lejeră şi îmi încalţ teneşii. Mă întind în pat şi încep să scriu în vechiul meu caiet.
Luke intră în cameră, după ceva vreme, şi se trânteşte în pat cu faţa în sus.
- Nici acum nu au terminat cu tachinatul, mă informează, iar eu afirm.
Continui să scriu, iar el se întoarce cu faţa spre mine, sprijinindu-şi capul cu o mână. Cu cealaltă îmi ia pixul dintre degete şi închide caietul.
- Nu eşti bine. Ce s-a întâmplat?
Oftez, şi îmi îndrept privirea spre el.
- Nu ştiu. Cred că vreau să mergem la medic. Mă simt bine, nu te impacienta, dar faza de alaltăieri m-a speriat. Vreau să văd dacă totul e în regulă cu Sufleţel.
- Bine. Mergem azi.
Îşi pune capul pe burta mea şi începe să mângâie.
- Mami e doar emoţionată. Ştiu că eşti bine acolo.
Zâmbesc, şi îi pieptăn părul cu degetele mele. Măcar el să fie mai optimist în treaba asta. Mulţumesc, Doamne, că îl am.
*
Coborâm la parter. Până ce Luke va avea să găsească cheile de la maşină, mă hotărăsc să degust ceva de la bucătărie.
Când deschid uşa, Calum şi Helena sunt în bucătărie alături de Mike. El stă plictisit la masă, mâncând pizza. Calum şi Helena fiind în picioare.
- Hei, Beca, vrei să-ţi gătesc ceva? se oferă Calum, iar Helena izbucneşte în râs.
- Tu? Să găteşti? Adică să faci mâncare? spune printre râsete.
- Ăhm, da. Nu ar fi prima oară când fac de mâncare.
- Vorbeşte serios? mă întreabă, şi îşi şterge lacrimile de la râs.
- Da. Ştie să facă ouă prăjite şi pâine prăjită. Oh, ştie să facă şi suc de portocale, spun, şi îmi spăl o piersică. Muşc din ea cu poftă şi mă aşez pe scaun, lângă Mike.
- Ai uitat de pizza, mă corectează Cal, iar eu înghit şi afirm.
- Aşa e. Ştie să scoată o pizza congelată din congelator şi să o bage în cuptor. Îmi cer scuze că am omis asta, bucătarule!
CITEȘTI
Lucky Day (5sos fanfiction)
FanfictionRebeca şi Helena. Două adolescente, bune prietene, şi pe deasupra pline de viaţă, află cum e să iubească şi să facă parte din minunata familie 5 Seconds of Summer. Un simplu concert le va schimba întreaga viaţă. Iubirea îşi găseşte locul în inimile...