Capitolul 34- Înapoi acasă

767 43 6
                                    


Rebeca's POV


Conţinut: S-a întâmplat ceva important. Sună-mă imediat cum primeşti mesajul! xo

Către: Hel ^^

- Până când o să mai priveşti mesajul ăla, Beca? Trebuie să te calmezi şi să îţi revii, pentru că în mai puţin de zece minute ajungem.

- Uite ce e, Luke! Sunt în panică, okay? Dacă i s-a întâmplat ceva? I-am trimis mesajul ăsta acum mai bine de cinci ore! Luke, nu mă pot calma, okay? Dacă s-a prăbuşit avionul? Fiare gigantice fără pic de siguranţă!

Luke îmi mângâie spatele, lăsându-mi un sărut cald pe tâmplă şi mă trage mai aproape de el pe bancheta maşinii.

- Iau eu asta.

Îmi ia telefonul din mână, în timp ce eu încep să mă plâng precum un căţeluş în ploaie.

- Dar, Luke!

- Nţ. Gata cu asta până mâine, stabileşte şi mă sărută scurt în semn de împăcare.

Oftez resemnată şi îmi proptesc ochii pe micul ecran din maşină, pe care rulează nu ştiu ce serial la care se uită Luke, fără să înţeleg nimic din el.

Când am auzit-o prima oară, acum câteva luni, pe Liz că ar vrea să viziteze România, nu mă gândeam că asta se va întâmpla prea curând sau vreodată în viaţa asta, dar se pare că m-am înşelat. După mai bine de două luni de când Hel a venit în România, eu şi băieţii, acompaniaţi de noua noastră prietenă, Ally, am urmat programul turneului, plimbându-ne prin diferite ţări.

Ieri seară, în timp ce luam masa acasă la Luke, Liz a propus să venim în România, spunând că aşa am să-mi revăd şi eu părinţii, iar ea şi Andrew, tatăl lui Luke, o să viziteze ţara lui Dracula pentru prima oară în viaţă. În afara faptului că m-am înecat la propriu cu mâncarea, iar Luke a luat o sperietură de moarte din cauza incidentului, am fost de acord să luăm primul avion spre România în următoarea zi, adică azi.

Am fost atât de surprinsă că o să vin la vechea mea casă, urmând să revăd toate locurile minunate pe care le-am străbătut cu Hel, încât a trebuit să-i spun şi ei. I-am lăsat mesajul ăla dimineaţă, când am plecat din frumoasa Australie, şi am tot aşteptat un semn de la ea, dar se pare că o să continui să fierb în suc propriu până mâine când Luke îmi va retuna telefonul.

- Am ajuns! ne anunţă tata, în timp ce parchează maşina în faţa casei.

- Mulţumesc că ai venit să ne iei, tată! Avionul ăla mi-a dat bătăi de cap.

- Eu ţi-am zis să venim cu Marta, se scuză Luke.

Îi arunc o privire care să-i transmită clar Ai face mai bine să taci. Sunt supărată pe tine pentru că mi-ai luat telefonul!

- Cu plăcere, scumpo! Mai bine ne grăbim să intrăm, până nu începe mama ta să se îngrijoreze.

Andrew şi tata rămân la maşină ca să ia bagajele. Liz îmi zâmbeşte şi îl alungă pe Luke de lângă mine, încolăcindu-şi braţul de după braţul meu. Luke o priveşte şocat, iar eu mă abţin să nu râd.

- Asta e casa ta, Beca?!

Afirm tăcut şi aştept reacţia lui Liz.

- E superbă! Aveţi atât de multe flori! E o grădină minunată!

- Mama se ocupă de grădinărit de când mă ştiu. E una dintre pasiunile ei.

Liz îmi zâmbeşte, iar uşa casei se deschide. Mama stă în prag cu şorţul prins în şolduri, radiind de fericire. Îi dau drumul mamei lui Luke şi îi sar în braţe mamei mele.

Lucky Day (5sos fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum