Capitolul 49- Probleme în paradis

576 39 6
                                    

Rebeca's POV

- One Direction sunt aici! Repet, One Direction sunt aici! îmi şopteşte Ally în ureche.

E foarte agitată. Nu ştiam că e direcţioneră.

- Respiră, Ally, respiră! o bat încurajator pe spate, iar ea încuvinţează.

- Harry! instalez cel mai frumos zâmbet şi mă duc să-l îmbrăţişez.

- Ce naiba se petrece cu stomacul tău? Ştiam eu că vei avea să te îngraşi de când te-am văzut cu platoul ăla de prăjituri în mână. Te-ai transformat în Niall.

- Vrei să spui că eu sunt gras? apare Niall de după Harry şi vine să mă îmbrăţişeze.

- Nu, staţi aşa! Voi doi vreţi să spuneţi că eu sunt grasă? îi întreb, şi-mi ridic sprâncenele.

- Da!

- Nu!

Niall şi Harry spun asta în acelaşi timp, iar eu încep să râd.

- Voi doi, nu primiţi tort! îi cert, şi îl iau în braţe pe Zayn.

- Dar, Beca! se plânge Niall.

Mă abţin să nu râd. Nu se vor maturiza niciodată.

- Liam! îl strâng în braţe, iar el îmi sărută obrajii.

- Beca! Nu-i băga în seamă, ai o silueta de invidiat pentru o gravidă în luna a noua! îmi face cu ochiul.

- Nu sunt în luna a noua! Chiar atât de mare e burta mea? îl întreb pe Louis, şi îl îmbrăţişez la rându-i.

- Nu! Ei doar au chef de tachineală. Arăţi frumos, Beca! mă încurajează.

- Băieţi! Luke apare, de el ştie unde, şi dă mâna cu prietenii lui.

- Felicitări, frate! îl felicită Zayn.

- Mulţumim!

- Luke, am burta chiar atât de mare? Sunt grasă?

- Nu, iubito! Eşti cea mai frumoasă femeie de pe planeta asta şi eşti a mea. Şi acolo e copilul meu aşa că burta ta e perfectă. Cine a spus că nu e?

- Nu eu! se simte Niall, iar noi începem să râdem.

Ally îşi drege vocea în urechea mea.

- Oh! Băieţi, vreau să v-o prezint pe Ally. Este-

- Este iubita mea, deci staţi departe! Ash mă întrerupe, şi îşi pune mâna pe talia lui Ally.

- Înţeles! Ne pare bine să te cunoaştem, Ally!

Băieţii dau mâna cu Ally. Probabil ea ar fi vrut nişte îmbrăţişări, însă Ash o ţine strâns lângă el, blocându-i mişcările.

Ea zâmbeşte strălucitor şi începe să le vorbească despre cât de mult le adoră muzica.

O melodie lentă începe să cânte în fundal, iar Luke îmi atrage atenţia, şoptindu-mi în ureche:

- Rebeca Hemmings, îmi acorzi acest dans?

Zâmbesc şi afirm, lăsându-i pe prietenii noştri să vorbească. Mă conduce în mijlocul ringului, iar lumea ne face loc. E primul nostru dans, împreună, ca soţ şi soţie.

Îşi pune mâinile pe talia mea, iar eu mi le agăţ de gâtul lui. Am schimbat rochia. Cea până la genunchi, pe care o port acum, e mult mai comodă şi mă pot mişca în voie, astfel că dansul ăsta lent este floare la ureche.

Lucky Day (5sos fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum