De paisprezece ani, viaţa familiei 5SOS, se desfăşoară într-un mod total obişnuit. Şi printr-un "mod total obişnuit" vreau să spun că tot ce au trăit înainte este o nimica toată pe lângă ce trăiesc acum, de când copiii lor nu mai sunt copii. Adolescenţii familiei 5SOS îşi asigura părinţii că viaţa lor va fi una foarte palpitantă cu fiecare ocazie ce le iese în cale.
Fiecare zi este o nouă provocare pentru părinţi şi un nou mod de distracţie pentru copii.
În dimineaţa aceasta, Calum şi Helena pot jura pe ce au ei mai sfânt, că propria lor casă tremură.
- E cutremur! sare Calum din pat.
Helena îşi dă ochii peste cap şi îşi trece degetele subţiri prin părul negru. Dimineaţa nu putea începe mai frumos de atât. De obicei, cei doi se giugiulesc de parcă ar fi prima dimineaţă în care se trezesc împreună în acelaşi pat, însă azi nu. Astăzi, Bunul şi Sfântul Dumnezeu a decis ca somnul adânc şi dulce să fie înlocuit de o bubuială asurzitoare şi un tremur al pereţilor.
Mama Hel ştie prea bine de unde vine minunatul zgomot, dar Calum, ei bine Calum, se sperie precum un copil şi sare din pat.
Helena oftează, şi se ridică şi ea. Îşi calmează soţul, bătându-l încurajator pe spate şi îşi pune un capod negru peste corpul subţire acoperit de pijamalele din catifea roşie.
- Culcă-te la loc, dacă poţi. Mă ocup eu de asta.
Calum cască obosit şi se aruncă înapoi în pat. Helena îi trimite o bezea prin aer, iar înainte ca ea să închidă uşa, Calum o prinde şi o duce la inimă, mimând fericirea absolută.
Pe holul casei Hood, nu e nimeni. Helena are destinaţia stabilită şi nu se înşeală, atunci când se apropie de camera fiicei ei, Gee. Muzica răsună puternic.
Cauza cutremurului artificial, localizată.
Numele complet al fiicei lor este Gerard Frank Hood. Vi se pare cumva că Hel a scăpat de obsesia pentru My Chemical Romance? Ei bine, puteţi să vă răspundeţi la această întrebare.
Domnişoara de numai aproape 16 ani, zisă Gee, fiindcă Gerard o face să îşi dea ochii peste cap, cu toate că mama ei o îndeamnă să-şi folosească celălalt nume, tatăl Calum a învăţat pe toată lumea că numele fetei lui e Gee. Este o rebelă. Copie fidelă a mamei ei, Gee este o rockeriţă înrăită, iar comportamentul acesteia poate fi foarte uşor detectabil după îmbrăcămintea mereu zdrenţuită şi neagră, dar şi după faptul că prietena ei cea mai bună nu e fată. Prietena ei cea mai bună e de fapt prietenul ei cel mai bun, şi anume Arthur Kyle Hemmings.
Când deschide uşa camerei, Helena îi găseşte pe cei doi, lenevind pe podeaua acoperită de o mochetă neagră. Când îşi vede mama, Gee stinge ţigara pe coperta unui album şi se ridică cu repeziciune în picioare. Peste râsul înfundat al amicului ei, înjură când îşi dă seama că a distrus coperta unui album foarte important din infinita ei colecţie de albume rock.
- Rahat! E numai vina ta, mamă! se agită ea cu coperta în mână, încercând să o repare în zadar.
- Nu ţipa la mine, Gerard Frank Hood! Sunt mama ta şi nu îţi permit să ridici tonul! Plus că ţi-am spus de atâtea ori că fumatul este interzis în casă!
- Mama ta are dreptate, îi ţine Arthur apărarea mătuşii Hel şi închide muzica ce zdruncinea liniştea cartierului.
Ai putea presupune că Arthur e şi el la fel de rebel precum amica lui, Gee, însă nu e deloc aşa. Dacă ar fi să-i asemănăm pe cei doi cu două specimene de oameni ai societăţii contemporane, atunci Gee ar fi evident rebela rockeriţă, iar Arthur inteligentul liceului şi, totodată, mult doritul şi adoratul tuturor fetelor. Cu toate acestea Arthur e singur cuc. La fel şi Gee. Se au, însă, unul pe altul, ceea ce îi face de nedespăraţit. De când se ştiu, Gee şi Arthur, se au ca fraţii. Întotdeauna năzbâtiile pleacă din capul lui Gee, dar se întâmplă şi cu ajutorul lui Arthur, ceea ce înnebuneşte ambele mame, Rebeca şi Helena.
CITEȘTI
Lucky Day (5sos fanfiction)
FanfictionRebeca şi Helena. Două adolescente, bune prietene, şi pe deasupra pline de viaţă, află cum e să iubească şi să facă parte din minunata familie 5 Seconds of Summer. Un simplu concert le va schimba întreaga viaţă. Iubirea îşi găseşte locul în inimile...