E 3:46 a.m. Scriu capitolul asta ca sa uit de tunetele de afara. Sper sa va placa. Daca unele fraze nu au noima atunci imi pare rau. Am dormit doar doua ore sry. Luv u all xx.
-----------------------
Rebeca's POV
Locul de campat e plin de verdeaţă, iar aerul e diferit faţă de cel din oraş. Deja iubesc locul ăsta, chiar dacă abia am ajuns. Ne dăm jos din maşină, iar Luke mă ia de mână, după ce mă ajută să ies.
- Îţi place?
- Da, e minunat! spun încântată, şi încep să mă plimb ca să marchez imaginar terenul. Aici punem cortul nostru. Lângă noi punem cortul lui Mike, apoi vine cortul lui Cal şi al Helenei şi lângă o să aşezăm cortul lui Ash şi al lui Ally.
- Stai, spune Luke, vrei să zici că Hel şi Cal vor dormi în acelaşi cort? Crezi că o să iasă vii de acolo?
- Normal că da. O să vezi. Drumul ăsta le-a prins bine. Unde sunt, apropo?
Luke ridică din umeri şi se duce la maşină, începând să descarce lucrurile, aşa cum fac deja Ally şi Ash. Mike a dispărut din peisaj. Îl caut cu privirea.
- Mike! Ce faci acolo, cap de căpşună?! mă îndrept încet spre valea verde, observându-i culoarea intensă a părului.
- Stai acolo, femeie! Fac pipi!
- Îmi pare rău, nu am vrut să te deranjez! mă întorc repede cu spatele şi privesc cerul albastru.
- Ai făcut-o deja, doamnă-Hemmings-mâncătoare-de-intimitate.
Încep să râd din cauza a ce vorbe sunt în capul ăla bine dichisit al lui. Mă fac folositoare despărţind alimentele de haine şi de sacii de dormit, făcând două teancuri pe masa care era deja aici.
Găsesc printre cumpărături o pungă cu stafide şi o desfac numai de cât. Dau pe gât câteva boabe stafidite şi le mestec încet, savurând gustul dulce.
Iau punga cu mine şi mă îndrept spre Luke, care deja a început să instaleze unul dintre corturi. Are în mână instrucţiunile de folosire, privindu-le foarte atent.
- Pot să ajut? îl întreb, iar el zâmbeşte când îşi ridică capul din hârtia colorată.
- Tot ce vreau să faci e să te relaxezi, iubito. Dar poţi să-mi ţii companie, dacă vrei.
Îi sărut obrazul şi aduc un scaun mic, pliabil, de la maşină. Îl desfac, şi îl aşez cu grijă lângă Luke. Ca să nu mă plictisesc am luat caietul cu mine, iar acum îl deschid cu atenţie şi înainte să mă apuc de scris, scrutez cu privirea starea de lucru a prietenilor mei.
Ash se descurcă de minune cu cortul lui, iar Ally e un ajutor de nădejde. Cortul lor a aproape gata, iar Luke încă citeşte încruntat instrucţiunile, mâinile lui fiind ocupate şi cu câteva sârme circulare. Mike are un cort mai mic, fiind de o singură persoană, iar acesta e mult mai uşor de instalat. Din două mişcări Mike şi-a făcut cortul, iar acum zâmbeşte mândru.
- Aşa se face, fraţilor. Învăţaţi de la experţi! se laudă cu un zâmbet şiret pe faţă.
Eu şi Ally îl aplaudăm, iar el face câteva plecăciuni, mulţumindu-ne. Luke îl priveşte uimit. Îl strigă atunci când îşi dă seama că nu are să o scoată la capăt cu cortul nostru.
Mike se scuză gentil şi se aşază pe iarbă, cu faţa în sus şi picioarele întinse. Telefonul îi e deasupra capului, acum tastând ceva pe el. Probabil anunţă 5SOSfam de ieşirea noastră, lăudându-se cu faptul că a terminat primul de instalat cortul.
CITEȘTI
Lucky Day (5sos fanfiction)
FanfictionRebeca şi Helena. Două adolescente, bune prietene, şi pe deasupra pline de viaţă, află cum e să iubească şi să facă parte din minunata familie 5 Seconds of Summer. Un simplu concert le va schimba întreaga viaţă. Iubirea îşi găseşte locul în inimile...