4.Sezon/ 22. Bölüm/2. Kısım/137.Bölüm
🍃
'Her şey bir oyundur. Bu hayatta karar verebileceğimiz tek şey, kazanmak için oynayıp oynamayacağımız'
-Jennifer Lynn/ Miras Oyunları-
🍃
Bölüm Şarkısı;
NEONI & Darkside
🍃🍃
-YARIN SABAH-
-ASİYE-
Sadece beş gün. Sadece beş gün daha bunlara katlanacaktım. Sadece yüz yirmi saat daha bu acıya, sırra katlanacaktım. Beş gün sonra.. doktora gidecektim. Aslında kontrolüm vardı geçen gün ama iki gün öncesi hastanelik olunca, orada ki doktorun kontrol ettiğini söylediğim için Doruğu birkaç gün daha erteleyebilmiştim. Partiyi verecektim, daha sonra yılbaşı partisini verecektim ve.. en sonun da doktora gidecektim. Ya bunca zaman geciktirdiğim için acıların göbeğine atlayacaktım ya da bir umut olacaktı..
Bugün Tolga ile görüşecektik, fakat öğlene doğru görüşmek üzere kararlaştırmıştık. Doruk beni şirkete bıraktıktan sonra Polislik ile ilgili en iyi bilgileri Ege'den alabileceğini bildiği için onunla görüşmeye gidecekti. Önce çok ciddi olacak şekilde giyinmeyi düşündüm sonra ciddi ama göz alıcı olacak şekilde, fakat en sonun da rahat edecek şekilde giyinmeye karar verdim. İçeride ki veletler rahat edemedikten sonra dünyanın en güzel kıyafetini giysem ne olacaktı? Bende o yüzden beyaz İspanyol paça bir pantolon, beyaz bir tişört giyip saçlarımı açık bırakmıştım. Hava bugün güzeldi.
''Ege'yi öldürmemeye çalış..'' dedim arabadan inerken. Çok tuhaftı. Bu şirket aslında benim değil Doruğundu, en kötü ihtimalle Asya'nındı. Ama ben yönetmek üzere ben gelmiştim.
''Çalışanlarımı üzmemeye çalış..'' dedi Doruk'ta arabadan inerken. İkimiz de birbirimiz adına hem gergin hem de mutluyduk. Gergindik çünkü ikimiz de hayatlarımızla ilgili en büyük değişimin içine giriyorduk. Bundan birkaç ay öncesi Asya'nın şirketini yönetmiştim evet ama.. o farklı bir durumdu. Bu ise tamamen bambaşka bir şeydi. '' Sakin ol daha önce yapmadığın şey değil..'' dedi güven verici bir ses tonuyla. Ellerimi usulca ellerinin arasına aldı.
''Simal şirketini yönetmek basitti..'' dedim son dakika da beni ele geçirmeye başlayan korkuyu itiraf ederken '' Oranın çalışanları Harun amcaya saygı duyuyordu ama Asya'dan korkuyorlardı. Ve benim Asya'nın en iyi arkadaşlarından biri olduğumu az çok biliyorlardı. Yani hem saygı duyuyorlar hem de çekiniyorlardı. Ama eşimin şirketinde patronluk taslamak.. hayatımızı mahveden '' kayınbabamın'' şirketini yönetmek..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀
Novela JuvenilSonradan Gele Bela: Altın Onlu serisinin ikinci kitabıdır. İlk kitap +200 bölüm sınırına ulaştığında bölüm eklenemeyeceği için hikaye buradan devam edecektir. Son sezonda Altın Onlu olmadıkları için bu kitabın başlığında o kısım yer almamaktadır. İl...