4.Sezon/39.Bölüm/154.Bölüm
#FinaleSon12Bölüm
🍃🍃
-ASYA-
Ben karar değiştirmem beni bilirsiniz bunca yıldır beni tanıyorsunuzdur artık. Bir karar verdiğim zaman dünyanın en kötü karar bile olsa vazgeçmem. Sanırım hayatımda bu zamana kadar yaptığım en büyük fedakarlık Ömer için çabalamaktı, gururumu seçmemekti. Bunun da ağırlığını bir süredir yaşıyorum ama yine de ona olan sevgime tutunarak bunun üstünden gelebiliyorum.
Şimdi ise kararımdan dönerek kendime ihanet ettiğim ikinci olay buydu; Asiye'nin kararına saygı duymaktan vazgeçmiştim. Bunu seçmem Ömer ile aramda olanlar mıydı, Lavinia'nın Ömer ile aramı düzeltmediğim sürece bana hüzünlü gözlerle bakacağını bilmek miydi yoksa.. az önce kardeşimin acısını görmek miydi bilmiyorum. Ya da tüm suçu hormonlarımın üzerine atabilirdim.
Doruk'tan gelen mesaja anında cevap vermiştim tabii ki de bir anda Sıla'yı öldürmeye karar vermesini sorgulamadan bunu yapmasına izin vermeyecektim. Önce meseleyi öğrenecek ve çözmeye çalışacaktım. Daha sonra bir şekilde Asiye'yi manipüle edecektim. Manipüle Kralı Tolga olabilirdi ama bende Sinsilikler Kraliçesi idim. Ve bazen en büyük sinsilik aslında en büyük manipüleciliktir.
Ömer'e Doruk ile buluşmam gerektiğini söyleyerek üzerimi değiştirip Doruğun kaldığı otele gittim, odasına girdiğim zaman onu çoktan hazırlanmış bir şekilde buldum. Beline yerleştirdiği silahı vardı, duvara bir dark koymuş üzerine de Sıla'nın resimlerini yapıştırmıştı ve dart paramparça olmuştu.
''Neler oluyor?'' diye sordum kapıyı kapatırken, Doruk dartına devam ederken bakışlarını bana çevirme gereği duymadı bile '' Seni hemen reddetseydim kendi başına bir aptallık yaparsın diye kabul ettim fakat-''
''Meseleyi öğrenmeden bunu onaylamayacağını biliyorum..'' dedi son ok'unu Sıla'nın tam anlına atarken '' bende seni çok iyi tanıyorum abla..'' ardından bakışlarını bana döndürdü ve anlatmaya başladı.
Saçmalıktı. Anlattıkları baştan başa saçmalıktı, Tolga'yı görmüştüm ben. Aptalca kararlar verdiğim olmuştu ama asla insanları yanlış okumazdım. Tolga bize yaptıklarından dolayı pişmandı, Sıla'ya iyi olmak için çabalayacak kadar aşıktı. Bütün bunlar doğru ise Sıla öğrendiği anda onu terk ederdi.
''Saçmalık..'' dedim oturduğum yataktan doğrulurken '' Tolga bir anda yeniden eski benliğine dönemez..''
''Bende tanımadığım kızın sözüne inanmadım herhalde!'' dedi sertçe '' Kapısına gittim adam kabul etti Asya, kabul etti!''
''Mecbur kalmıştır!'' dedim bende aynı tonda '' Tehdit edilmiştir başka bir şey vardır! Düşünmeden balıklama atlayamazsın buna!''
''Ya Tolga'yı kim neyle tehdit edecek? Sıla ile mi? Tolga daha cümlelerini tamamlamalarına izin vermeden onları öldürürdü! Kendini kandırma!''
''Sende Asiye senin değil de onun yanında diye öfkene tutunma! Bu yollardan kaç kez geçtik? Kaç kez aptalca oyunlara balıklama atladık? Doğru değildir demiyorum Doruk sadece.. hemen karara varmamak gerek diyorum..''
''Tamam..'' dedi tartışmaktan vazgeçerken ya da yorgunluktan bilemiyorum '' Ne yapacağız?''
''Akşama bir organizasyon düzenleyeceğim..'' dedim ayağa kalkarken '' Tolga, Sıla ve Asiye'yi de çağıracağım. Adamlarıyla gelebileceklerini söyleyeceğim böylece Asiye'yi kaçıramayacağımızın güvencesini vereceğiz. Sadece Asiye ile son kez konuşmak istediğimizi.. son kez bir araya gelmek istediğimizi söyleyeceğim..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀
Novela JuvenilSonradan Gele Bela: Altın Onlu serisinin ikinci kitabıdır. İlk kitap +200 bölüm sınırına ulaştığında bölüm eklenemeyeceği için hikaye buradan devam edecektir. Son sezonda Altın Onlu olmadıkları için bu kitabın başlığında o kısım yer almamaktadır. İl...