Özel Bölüm/ 8 🌿

138 7 13
                                    

Evet bebeklerim yeni bölümden önce sizlere bir Özel Bölüm getirdim. Bu özel bölüm 4x21'de yer alan #ArdUm sahnesinin devamı. Sahneyi hatırlamanız için son sahnesini de paylaşıyorum.

🌿

''Kimsiniz?'' diye sordu Antoni sorgulayıcı bir şekilde. Barmen bize cin toniklerimizi verirken tabii ki de Antoni'ye haber uçurmuştu. Ve şimdi onun odasındaydık. Otuz iki yaşında kumral yeşil gözlü ve oldukça seksi bir adamdı. Kız olsam net verirdim.

''Söylediklerimize inanacak mısınız?'' diye sordu Umay kendinden gayet emin bir tonla bacak bacak üstüne atarken '' Ben sanmıyorum, adamlarına bizi araştırmalarını söyleyeceksin. Sonra bizim haklı olduğumuzu fark edeceksin ve özür dileyeceksin. Bu özrünü umarım iyi bir içkiyle taçlandırırsın çünkü cin toniğiniz gerçekten bok gibiydi..''

''Kendine güvenen kadınları severim..'' dedi Antoni bir avcı edasıyla tebessüm ederken '' Fakat fazla özgüven insanın ölümünü doğurur..''

''Hepimiz bir gün öleceğiz tatlım ah bugün ah yarın ne fark eder?'' dedi hafif eğilerek. Dekoltesi göğüslerini iyice ortaya çıkartırken Antoni'nin bakışları ise göğüslerine dönmüştü '' Tamam fazla vaktimiz yok bu yüzden kısa kessek iyi olacak Ateş..''

''Ateş mi?'' diye sordu Antoni şaşkınlıkla '' Türk müsünüz?''

''Burada ki herkesin zekâsı gözlerimi yaşartıyor..'' dedim alayla. Ama Antoni Umay'a yaptığı gibi bana gülümsememiş burnumun ortasına bir yumruk geçirmişti '' Zaten sakat bir adamım bir de sen mi vuruyorsun?!''

''Anlatmaya başlamanız için on saniyeniz var ve süreniz başladı!'' dedi ciddi bir tonda. Eğer Kerim'i tanımamış olsaydım bu adamı ciddiye alıp korkabilirdim gel gelelim Kerim'in tırnağı olamazdı.

''İstihbaratçıyız biz..'' dedi Umay ciddileşirken. Bunu söylemesi üzerine odada ki üç korumanın ve Antoni'nin silahları bize çevrildi '' Ve sizi yakalamaya gönderildik..''

( 4x21)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( 4x21)

-UMAY/ ÖZGE

İnsanın hayatı iki kısımdan var olurdu, doğru insanlarla tanışmadan önce ki benliği ve doğru insanlarla tanıştıktan sonra benliği. Cenk ile, altın onlu ile tanışmadan önce yani şeytan Umay Çetinken, bencil, narsist, manipüleci, zeki, kötü ve acımasız kimliğimle yaşarken inandığım bir kanı vardı; tüm erkekler salaktı. Tüm erkekler kandırılmaya, aldatılmaya, manipüle edilmeye mecburdular. Kaç yaşına gelirlerse gelsinler her zaman ufak bir erkek çocuğuydular. Onlara bir şey yaptırmak, ya da onları ikna etmek dünyanın en basit işiydi.

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin